Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ihpone 4s bestelling is geannuleerd.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn ihpone 4s bestelling is geannuleerd..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphone 4S levertijd
Allen net bericht gehad van VODAFONE via telefoon morgen tussen 8 en 1 uur geleverd.
Besteld op 21 OCT Iphone 4S 32G Black Vodafone abb: 42,50 Oreder 3068**** Ik blij natuurlijk ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2011 om 12:46 ---------- Allen net bericht gehad van VODAFONE via telefoon morgen tussen 8 en 1 uur geleverd. Besteld op 21 OCT Iphone 4S 32G Black Vodafone abb: 42,50 Oreder 3068**** Ik blij natuurlijk |
|
|||
|
|||
volgens klantenservice krijg ik een mail als hij de deur uitgaat. Helaas nog geen mail gezien (of iets per telefoon) Ik was toch redelijk vroeg, 9:21 op de 21e)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone 4s 32gb wit
Besteld op 21 oktober ca 09.00 uur Ordernummer 3067***** Gevraagd om nummerbehoud Net mail gehad dat het door mij bestelde toestel door onvoorziene omstandigheden nog niet leverbaar is |
|
|||
|
|||
vraag me toch beetje af hoe dat met die ordernummers zit, die van mij begint met: 6938****. Is wel heel anders dan die hierboven. Maar bij mij ging het om verlenging van contract, wellicht daarom ander nummer??
|
|
|||
|
|||
Vier sterretjes of vijf sterretjes achter 6938?
|
|
|||
|
|||
4 sterretjes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wanneer heb je besteld op vrijdag gelijk? Ik heb vrijdag gelijk besteld maar nog helemaal niks gehoord, dus vrees dat ik mss nog helemaal geen 4s krijg |
|
|||
|
|||
ik heb via internet besteld. Ik heb vrijdag om 9:21 's ochtends bestelling afgerond. Was dus nog best vroeg volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Re:
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben vandaag gebeld voor een afspraak voor levering! Kon alleen niet opnemen, dus moet vanavond zelf even bellen. Status is in ieder geval: ''bestelling gereserveerd uit voorraad''.. zoiets.. Van het weekend dus al binnen. Jeuj!!
Tevens is ook mijn nummerbehoud keurig geregeld door vodafone! Tijdens mijn bestelling via internet was daar een storing in, dus moest het telefonisch regelen en dat is dus gelukt. Netjes! |
|
|||
|
|||
Na het hele VF gedoe gaat m'n order toch door. Nog geen idee wanneer ik 'm krijg, order pagina is niet echt duidelijk.
Het gaan om een iPhone 32 GB wit Ordernummer: 3067xxxxx Edit: Na telefonisch contact blijkt dat ze morgen gaan versturen We zullen zien Woeiiiiii Laatst gewijzigd door Licko; 27-10-11 om 18:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oh ik belde ook mr my werd gezegd dat ik word teruggebeld
|
|
|||
|
|||
De mijne wordt aankomende zaterdag (vrijdag ben ik niet thuis) geleverd! Bevestiging gehad.
Zit dus mooi bij de eerste ronde uitleveringen van voorraad, hoop dat het voor anderen ook mee zit! |
|
|||
|
|||
ik heb ook gebeld maar t blykt dat myne in back-order is... ik weet nu niet of ze op mn mobiele nr hebben gebeld aangezien ik niet bereikbaar ben ik heb ordernummer 3067740** en besteld op vrydag 21 oktober om 9:52u iemand die al meer heeft gehoord?
|
|
|||
|
|||
Orderstatus:
Magazijn: Registered Laatst gewijzigd: 27-10-2011 16:19:08 Meer info: Niet beschikbaar Iphone 4S 32G Update! |
|
|||
|
|||
Iphone 4s besteld de 21e rond een uur of 15:00,
vanmiddag gebeld door vodafone om morgen te leveren tussen 8-1. echt chill!! morgen dus genieten van Iphone 4s, zwart 16GB met abbo groetjes |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|