Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Heb ik ook ja, En die online chat staat in middels al 2 uur op aanvragen. Werkt dus niet. Teven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 28 October 2011, 12:12
» iPhone 4S 32GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 November 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Bekijk bericht
Heb ik ook ja,

En die online chat staat in middels al 2 uur op aanvragen. Werkt dus niet.

Teven staat er als ik de chat open:

Zou het kunnen zijn dat mijn bestelling neit eens binnen is ?
Dat geeft ie ook aan bij mij, echter is het ordernummer wel bekend bij de klantenservice wanneer je belt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 28 October 2011, 14:21
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2009
Berichten: 89
Standaard

Waarom zien jullie wel de orderstatus bij verlenging?
Dit staat er:
Verlengingen en lezersaanbiedingen
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043)
  #63  
Oud 28 October 2011, 14:30
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 October 2011
Berichten: 22
Standaard

ik log in met het ordernummer uit de bevestigings email. Daarmee kan je wel de status zien, alleen bij mij veranderd deze tot nu toe niet (bij anderen wel als ik opmerkingen mag geloven)
"order is verified and fulfillment is in progress"
  #64  
Oud 28 October 2011, 14:31
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2009
Berichten: 89
Standaard

werkt bij mij niet. geeft hele tijd melding dat het email niet klopt. heb al mn emailadressen geprobeerd
  #65  
Oud 28 October 2011, 14:32
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 June 2010
Berichten: 238
Standaard

Wat staat er precies in die bevestigings email?
Mijn vader was namelijk zo slim om gmail.nl bij z'n email adres tezetten en niet gmail.com..
  #66  
Oud 28 October 2011, 14:33
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 October 2011
Berichten: 22
Standaard

ik gebruik email die bij voda in mijn profiel staat. Werkt gewoon...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 14:36 ----------

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.


Order referentie: 6938****
Uw klantnummer: *********
Order datum: 21-10-2011




Mobiel nummer: 06 ** ** ** **

Uw nieuwe abonnementsvorm iPhone Smart 42,50 2 jaar

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 21-10-2011 Aanvullende diensten

En nog wat dingen over incasse e.d...
  #67  
Oud 28 October 2011, 14:40
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 December 2010
Berichten: 18
Standaard

kreeg dezelfde mail en 2 minuten later mail dat abonnement gewijzigd is, beetje vreemd dat het abonnement al ingaat(ingelogd op my vodafone en nieuwe abo is nu van toepassing) zonder dat ik nieuwe iphone heb ontvangen
  #68  
Oud 28 October 2011, 14:42
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2009
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jibbs Bekijk bericht
kreeg dezelfde mail en 2 minuten later mail dat abonnement gewijzigd is, beetje vreemd dat het abonnement al ingaat(ingelogd op my vodafone en nieuwe abo is nu van toepassing) zonder dat ik nieuwe iphone heb ontvangen
Dus nog annuleren is ook geen optie?
  #69  
Oud 28 October 2011, 14:43
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Anders
 
Geregistreerd: 28 October 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietroPantaloni Bekijk bericht
ik gebruik email die bij voda in mijn profiel staat. Werkt gewoon...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 14:36 ----------

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.


Order referentie: 6938****
Uw klantnummer: *********
Order datum: 21-10-2011




Mobiel nummer: 06 ** ** ** **

Uw nieuwe abonnementsvorm iPhone Smart 42,50 2 jaar

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 21-10-2011 Aanvullende diensten

En nog wat dingen over incasse e.d...
Nog een beetje korting gekregen op de abonnementskosten bij verlenging?
  #70  
Oud 28 October 2011, 14:43
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 December 2010
Berichten: 18
Standaard

denk t niet, invoeren van nieuw abonnement doen ze binnen een week, maar adres wijziging duurt 1 tot 4 weken, en afleveradres staat nog op oude adres. straks nog maar is bellen voor derde x
  #71  
Oud 28 October 2011, 14:45
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 September 2010
Berichten: 364
Standaard

Bij mij al sinds vorige week als volgt:
Code:
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.



Laatst gewijzigd: 21-10-2011 09:51:57
Zal wel weer pech hebben en bij de volgende lichting zitten... grrr

Betreft een 16GB zwart
  #72  
Oud 28 October 2011, 14:49
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 April 2009
Berichten: 89
Standaard

Korting bij verlenging? Nou nee! Gewoon de volle mep betalen!
En nieuwe abonnementen gaan blijkbaar voor, dus we piesen aan alle kanten naast de pot als trouwe klanten.

Bij mij staat overigens nog wel gewoon mijn "oude" abonnement. Die loopt in principe ook tot 29 dec,

Er zit niks anders op als afwachten,,,
  #73  
Oud 28 October 2011, 14:51
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Anders
 
Geregistreerd: 28 October 2011
Berichten: 3
Standaard

Dat is wel erg nadelig t.o.v. de concurrentie (T-mobile 2 tot 4 maanden gratis...)
  #74  
Oud 28 October 2011, 14:52
» iPhone 4S 32GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 November 2007
Berichten: 50
Standaard

Is nog nooit anders geweest.

Code:
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.



Laatst gewijzigd: 21-10-2011 01:31:21

Meer info: 
Niet beschikbaar
  #75  
Oud 28 October 2011, 15:04
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 June 2010
Berichten: 238
Standaard

Bij hi moest je zelfs meer betalen als vaste klant dan een nieuwe. Maar bij vodafone is het niet veel beter hoor ik..
  #76  
Oud 28 October 2011, 15:06
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs)  
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 26 October 2011
Berichten: 52
Standaard Steeds hetzelfde

Hoi!
Hier ook nog steeds hetzelfde, 3 uur snachts 21 okt besteld en bij het invoeren van het ordernummer de melding status verified en fulfilment in progress.

Lijkt alsof idd de nieuwe abo's voorrang krijgen. Nog geen veranderingen. Wel een micro-sim binnen gekregen gisteren, maar dat is denk ik omdat ik er apart om heb verzocht.
  #77  
Oud 28 October 2011, 15:06
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 October 2011
Berichten: 22
Standaard

ik begin bijna spijt te krijgen dat ik niet op t-mob ben overgestapt Alleen is de ervaring met ontvangst/netwerk van t-mob hetgeen wat me tegenhield
  #78  
Oud 28 October 2011, 15:09
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 June 2010
Berichten: 238
Standaard

Gebeld met de klanten service, maar zij konden mij niks zeggen.. Wierd..
  #79  
Oud 28 October 2011, 15:11
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 October 2011
Berichten: 22
Standaard

klantenservice heeft geen flauw idee hoe of wat. ze kennen hun eigen processen niet eens... Zal wel weer ingehuurd zijn of zo...
  #80  
Oud 28 October 2011, 15:13
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 June 2010
Berichten: 238
Standaard

Tevens staat inmiddels de "Chatsessie" al bijna 6 uur op aanvragen..
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S T-Mobile 554 18 January 2012 19:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17 December 2009 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12 December 2008 13:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12 May 2008 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.