Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op de 21e ook besteld via de 'truc' waarbij je het abonnement wegklikt. Eerst kreeg ik een mail binnen dat de order geannuleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had op de 21e ook besteld via de 'truc' waarbij je het abonnement wegklikt. Eerst kreeg ik een mail binnen dat de order geannuleerd was, daarna werd ik gebeld dat dit toch wordt teruggedraaid en ik in aanmerking kom hem alsnog te ontvangen. Allemaal goed en wel maar vandaag zie ik dat de status online naar 'Cancelled' is veranderd. Hebben jullie dit ook? Volgens mij loopt echt alles langs elkaar heen daar bij Vodafone...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zie het ook ineens ja... begrijp het niet maar zal vast wel kloppen.
Laatste wijzigingsdatum 26-10-2011 en ik zie het nu pas. 2 uur geleden nog status gecheckt en toen stond er nog iets anders. |
|
|||
|
|||
Ik heb verlengd, en dan kan je je orderstatus niet zien... dom gedoe
Laatste bericht van vodafone: u krijgt wel een sms als die wordt geleverd. |
|
|||
|
|||
Heb ook verlengd en als ik inlog met het nummer wat ik in de mail van Vodafone heb gehad, dan kan ik wel mijn orderstatus zien. Weird.
|
|
|||
|
|||
Heb geen mail gehad.
Net vodafone weer gebeld, ze konden mijn online order wel zien maar is niet goed gegaan in het systeem. Medewerker heeft het opnieuw in het systeem moeten zetten.... zucht |
|
|||
|
|||
Belde net ook naar vodafone. Ik kreeg een nummer door: 0348462801
Bel dit nummer en geef je ordernummer door en ff zeggen dat de order alsnog door moet gaan! Toestel wordt uitgeleverd op volgorde van bestelling hoorde ik net.. Nu maar hopen dat ik t snel binnen heb |
|
|||
|
|||
Ik ben een nieuwe klant maar ik hoor ook niks. Misschien omdat ik om nummerbehoud heb gevraagd. Irritant dat ze niet beter voorlichting. Moet toch eenvoudig zijn om af en toe op hun eigen forum een berichtje te plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Ook via truc besteld en zie ook opeens cancelled terwijl vanochtend nog onder reservering stond. Ik word gek van VF. begin echt te denken dat mensen die via truc hebben besteld achteraan worden geplaatst. Even nummer van jouw bellen freshprince, kijken wat zij voor mij kunnen betekenen.
Edit: Net gebeld met VF. Mevrouw aan de lijn gaf aan dat de annulering vandaag nog word gecorrigeerd en dat wij gewoon nog volgens de lijst geleverd krijgen. Ik had op 21 oktober op 9:22 besteld, mevrouw gaf aan dat er een grote kans is dat er morgen contact opgenomen gaat worden met mij om het toestel te bezorgen. Ik ben benieuwd. Tevens gaf zij aan dat indien de annulering vandaag niet verwerkt is dat ik morgen maar even nog een keer moet bellen. We wachten het af zou ik zeggen. Laatst gewijzigd door zmilan89; 31-10-11 om 13:17. Reden: Net gebeld met vf. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer heb jij besteld? Ik heb 27 oktober verlengd en nog steeds geen bevestigingsmail gehad.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, omdat mijn order wel in het systeem stond maar niet goed is gegaan.
Ben benieuwd hoe snel hij er nu is.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 12:59 ---------- Eindelijk een ordernummer: Orderstatus: order is verified and fulfillment is in progress Laatst gewijzigd: 21-10-2011 00:15:29 |
|
|||
|
|||
Mijn order (21 oktober 12.00u, iPhone 4s los, 32GB black) staat sinds vanmiddag ook op Magazijn: Cancelled met datum 26 oktober. Ook gebeld met 0348462801. Daar kunnen ze zien dat mijn order de status Backorder heeft. Men wacht dus op toestellen. Zou volgens de medewerker niet om weken maar om dagen gaan. We wachten af.
|
|
|||
|
|||
wow heb na 10 dagen mijn orderbevestiging en kan ook eindelijk de orderstatus zien!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
order is verified and fulfillment is in progress
en verderop staat dan doodleuk dit: Uw bestelling wordt gratis thuisbezorgd. Voor accessoires bedragen de bezorgkosten echter € 1,95. Binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen. Prepaid en accessoires: via post (TNT Post) binnen enkele dagen bezorgd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Orderstatus:
Order Afgerond Laatst gewijzigd: 21-10-2011 00:41:02 Meer info: Niet beschikbaar //Net bericht gehad via de mail dat hij verzonden is..Contractverlenging. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|