Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eefje1 Ja maar dat is niet zo moeilijk ik heb me een paar chagrijnen aan de telefoon gehad ja en ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@ alterego: die meneer vertelde me dat de pakketjes pas morgen ochtend gescand worden dus als je vandaag je bevestiging van levering hebt gehad zijn ze om 10h a 10.30h klaar! Al was dat bij Sliedrecht hoe het op andere locaties gaat weet ik natuurlijk niet...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja is goed zal ik doen!
|
|
|||
|
|||
... GLS heeft een depot in Utrecht en Amsterdam dus weet niet via welke depot almere geleverd krijgt.
Aangezien ze beide dicht bij almere zitten. |
|
|||
|
|||
Die receptioniste vroeg om mijn postcode en verbond me gelijk door naar de juiste afdeling!
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor de info
|
|
|||
|
|||
Is er al iemand die zijn toestel op 21 oktober los heeft besteld en die hem al (bijna) heeft ontvangen?
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat mijn order nog steeds op: Magazijn: gecancelled. heb hem op 21e los besteld met het trucje. 32gb zwart. Duurt allemaal even.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb een "getructe" 16gb zwart prepaid besteld. Bij mij op orderstatus staat ook nog steeds cancelled. Net gebeld met vf via 0348462801. Meneer gaf aan dat mijn order gisteren al geheractiveerd was en dat mijn iphone nu doorgegeven wordt aan tnt!! Meneer gaf aan dat ik of vandaag of morgen een email zou moeten krijgen met de verzendbevestiging. Hij kon mij verzekeren dat ik het toestel donderdag of vrijdag binnen heb!!! Ik wacht met spanning af...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog niets gehoord van Vodafone. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb ordernummer 30677xxxx, vrijdag 21 okt om 9:22 besteld onder rembours laten bezorgen. Jij ook al iets gehoord?
|
|
|||
|
|||
Ik belde net ook naar VF, maar bij mij wist mevrouw niet wanneer mijn order verstuurd zou worden. Ik heb vrijdag 21 oktober om 9:42u een iphone 4s 16gb zwart los besteld..
Nog ff afwachten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben eigenlijk nog meer benieuwd naar de volgorde, of jij voor of na me was, maar wil niet het hele ordernummer geven Misschien kan ik er nog wel een getalletje bij doen: 306772xxx. Kun je aan de hand daarvan al zeggen of je ervoor of erna zit? |
|
|||
|
|||
@ alterego: Net weer GLS gesproken en ik zit er echt bij! Ik sta als nummer 8 op de lijst dus hij moet er voor de middag zijn!
|
|
|||
|
|||
Oh ja.. VF krijgt ELKE dag een nieuwe levering binnen van de iphones!!
Ik denk dat je deze week zeker bericht krijgt als je op de 21e hebt besteld.. Nog ff geduld |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 306774xxx |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij toevallig vertellen hoe het zit met die micro sim? Want op het Vodafone forum zitten een aantal mensen die, die micro sim op hun bestel lijst hebben staan maar bij mij staat deze er echt niet op
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|