Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ered Raar bij mij is er wel een micro sim bij verzonden? Er staat een 0 bij aantal. Bij jou een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nee maar volgens een vodafone medewerker betekent dat het al in de verpakking zit.
|
|
|||
|
|||
Bevestiging van levering vanmorgen per mail ontvangen. Zo zag het proces er bij mij tot nu toe uit:
|
|
|||
|
|||
Ook bij inmiddels mail binnen gekomen dat bestelling (32gig zwart) onderweg is. Nu hopen dat ik thuis ben als GLS langs komt.. Best vervelend als je een baan hebt!
Benieuwd of er een microsim bij zit. 2x klantenservice gesproken en volgens hun zit die erbij. We wachten (on)geduldig af! |
|
|||
|
|||
Jippie
Ik krijg mijn iPhone 4S komende woensdag. Dacht nog even dat ik wel in de volgende batch zou zitten maar blijkbaar niet. Ik keek vanmiddag en zag dat ik gebeld zou zijn (voicemail) die ik niet had ontvangen. Dus zelf gebeld met Vodafone die mij het nummer van Dynalogic (koerier) hebben gegeven. Vervolgens deze lui gebeld en afspraak gemaakt (met afwijkend aflever adres, service hoor). |
|
|||
|
|||
Iedereen die z'n Iphone dan eindelijk deze week krijgt alvast gefeliciteerd..
Ik had 'm zaterdag al binnen, maar gaat helaas weer retour! Links in het beeldscherm een hele rij dode pixels.. Is niet heel storend, maar wil gewoon een goed toestel waar ik recht op heb. Met de klantenservice een heel gesprek gehad van hoe nu verder. Word morgen teruggebeld, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een nieuwe in m'n handen heb. Ben bang dat dat wel even zal duren.. Tip voor mensen die klantenservice bellen: noteer de naam van degene die je gesproken heb, dan kan je achteraf altijd op iemand terugvallen (of iemand de schuld geven.. ) |
|
|||
|
|||
zo ziet het er bij mij uit was te lui om alles op te schrijven heb dus wat gekopierd en verandert
Ik heb van iemand gehoort dat je een sms krijg wanneer die geleverd wordt. En dat hij enkel door de contractant mag worden aangenomen? ik hoop dat dat alleen voor nieuwe abonnementen geld en niet verlengende. anders moet ik tot woensdag wachten en dat wil ik natuurlijk niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan misschien morgen vroeg een sms van gls krijgen wanneer hij geleverd wordt. Ga er maar van uit dat je de iphone morgen krijgt met een micro sim en dat vodafone de slechtste klanten service heeft. Zelfs die van upc is nog beter :| Het is echt een choas bij vodafone de ene zei dat ik hem vrijdag hoor te krijgen de andere weer zaterdag en er was zelfs iemand die zei dat ik hem midden december zou krijgen en dat zei ze ook nog vrolijk ook! Naja hij is nu verzonden dus ik ben daar blij mee. Probleem is dat ik ergens heb gehoort dat alleen de contractant de iphone 4s mag aan nemen ik weet niet of dat ook voor verlening is(op hun site staan van niet) of alleen voor nieuwe klanten. Ik hoop dus dat dat niet geld want dan kan ik hem wel morgen hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen.
als je niet thuis bent kan je een afspraak maken om op een bepaalde tijd de eerstvolgende werkdag te laten leveren. GLS is namelijk een bedrijf die jammer genoeg gewoon direct levert zonder in eerste instantie een afspraak te maken. Toen ik tegen hun zei of ik de heledag thuis voor de deur moet staan om hem te ontvangen zeiden ze ja tegen me(op twitter) dus blijkbaar willen ze gewoon dat je een dag vrij neemt. Naja back to the question Hij wordt morgen geleverd. er kan natuurlijk per depo/gebied een fout onstaan. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb EINDELIJK bericht gekregen (per e-mail) dat hij onderweg is! Goed is wist het natuurlijk al maar nu is het officieel (al begin ik me ondertussen af te vragen of ze me niet gewoon een mail hebben gestuurd omdat ik al ik weet niet hoe vaak aan de telefoon heb gehangen maar goed ) Gelijk even GLS gebeld die hadden gek genoeg nog niets binnen :S maar grote kans dat hij bij de levering van vandaag zat! Morgen ochtend om 10h a 10.30h (dan zijn als het goed is alle pakketjes gescand) mag ik bellen om te vragen hoe laat ze er ongeveer zijn!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
want volgens de twitter van vodafone krijg je geen track and trace nummer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld met +31 30 - 241 78 00 je krijgt de receptie van het hoofdkantoor aan de telefoon en die hebben me heel vriendelijk doorverbonden. Ik had geen T&T nummer nodig maar ze konden gewoon zoeken op m'n postcode! Hele vriendelijke mensen!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 23:57 ---------- Maar dit is dus GLS he! Dus alleen voor de verlengingen! |
|
|||
|
|||
jup ik heb hem ook verlengt
De mensen van gls zijn vriendelijker dan die van vodafone dus? |
|
|||
|
|||
Haha overigens kwam ik er gister achter na al ruim een week min 5 keer per dag m'n bestelstatus checken op de site van vodafone dat dit er staat boven het inloggen:
Verlengingen en lezersaanbiedingen Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043). |
|
|||
|
|||
Ik ook. Krijg nu in gesprek toon. In principe gaat zo'n bedrijf dag en nacht door. Dus wie weet
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat is niet zo moeilijk ik heb me een paar chagrijnen aan de telefoon gehad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|