//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ered Raar bij mij is er wel een micro sim bij verzonden? Er staat een 0 bij aantal. Bij jou een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 31-10-11, 19:22
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ered Bekijk bericht
Raar bij mij is er wel een micro sim bij verzonden?
Er staat een 0 bij aantal.
Bij jou een 1?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 31-10-11, 19:25
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

nee maar volgens een vodafone medewerker betekent dat het al in de verpakking zit.
  #163  
Oud 31-10-11, 19:50
gurbyz gurbyz is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Smile

Bevestiging van levering vanmorgen per mail ontvangen. Zo zag het proces er bij mij tot nu toe uit:
  • iPhone 32GB Black besteld op 21 okt 14.00 uur, verlenging abo, oude tel is Windows HTC
  • Sms ontvangen op 28 okt 14.00 uur: "fijn dat u kiest, blabla Vodafone helpt je graag om meer uit je *WINDOWS* telefoon en abo te halen", (aaaaarghh!)
  • Orderbevestiging ontvangen op 28 okt 17.00 uur, ordernr 3325*****, abo is overgezet per 21-10 (ja, hallo, ik heb nog niet eens een iPhone!), status op 'order is verified and fulfillment is in progress'
  • Leverbevestiging ontvangen op 31 okt 10.00 uur, 'product is verstuurd', geen opgave van verwacht ontvangsttijdstip of datum, micro sim aantal = 0 (oei, gaat dat probleem opleveren?), orderstatus staat nu op 'order afgerond'
Nu afwachten of er iemand aanbelt. Of komt er misschien nog een mail met trackingnr? Geen idee, we zien wel.
  #164  
Oud 31-10-11, 20:42
Wik Wik is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Ook bij inmiddels mail binnen gekomen dat bestelling (32gig zwart) onderweg is. Nu hopen dat ik thuis ben als GLS langs komt.. Best vervelend als je een baan hebt!

Benieuwd of er een microsim bij zit. 2x klantenservice gesproken en volgens hun zit die erbij. We wachten (on)geduldig af!
  #165  
Oud 31-10-11, 20:46
lexsips lexsips is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Jippie
Ik krijg mijn iPhone 4S komende woensdag.
Dacht nog even dat ik wel in de volgende batch zou zitten maar blijkbaar niet.

Ik keek vanmiddag en zag dat ik gebeld zou zijn (voicemail) die ik niet had ontvangen. Dus zelf gebeld met Vodafone die mij het nummer van Dynalogic (koerier) hebben gegeven. Vervolgens deze lui gebeld en afspraak gemaakt (met afwijkend aflever adres, service hoor).
  #166  
Oud 31-10-11, 21:06
Skyline737 Skyline737 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Iedereen die z'n Iphone dan eindelijk deze week krijgt alvast gefeliciteerd..

Ik had 'm zaterdag al binnen, maar gaat helaas weer retour! Links in het beeldscherm een hele rij dode pixels.. Is niet heel storend, maar wil gewoon een goed toestel waar ik recht op heb.
Met de klantenservice een heel gesprek gehad van hoe nu verder. Word morgen teruggebeld, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een nieuwe in m'n handen heb. Ben bang dat dat wel even zal duren..

Tip voor mensen die klantenservice bellen: noteer de naam van degene die je gesproken heb, dan kan je achteraf altijd op iemand terugvallen (of iemand de schuld geven.. )
  #167  
Oud 31-10-11, 22:19
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

zo ziet het er bij mij uit was te lui om alles op te schrijven heb dus wat gekopierd en verandert
  • iPhone 4s 16GB Black besteld op 22 okt 18.30 uur, verlenging abo
  • Sms ontvangen op 29 okt 10.00 uur: "fijn dat u kiest, blabla Vodafone helpt je graag om meer uit je telefoon en abo te halen",
  • Orderbevestiging ontvangen op 29 okt 10.00 uur, ordernr 3348*****, abo is overgezet per 22-10 (ja, hallo, ik heb nog niet eens een iPhone!), status op 'order is verified and fulfillment is in progress'
  • Leverbevestiging ontvangen op 31 okt 17.30 uur, 'product is verstuurd', geen opgave van verwacht ontvangsttijdstip of datum, orderstatus staat nu op 'order afgerond'
en was echt pissig op vodafone toen iemand zei dat ik de iphone 4s eind november zou krijgen terwel me abbonement al ingegaan is.
Ik heb van iemand gehoort dat je een sms krijg wanneer die geleverd wordt.
En dat hij enkel door de contractant mag worden aangenomen?
ik hoop dat dat alleen voor nieuwe abonnementen geld en niet verlengende.
anders moet ik tot woensdag wachten en dat wil ik natuurlijk niet.
  #168  
Oud 31-10-11, 23:16
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gurbyz Bekijk bericht
Bevestiging van levering vanmorgen per mail ontvangen. Zo zag het proces er bij mij tot nu toe uit:
  • iPhone 32GB Black besteld op 21 okt 14.00 uur, verlenging abo, oude tel is Windows HTC
  • Sms ontvangen op 28 okt 14.00 uur: "fijn dat u kiest, blabla Vodafone helpt je graag om meer uit je *WINDOWS* telefoon en abo te halen", (aaaaarghh!)
  • Orderbevestiging ontvangen op 28 okt 17.00 uur, ordernr 3325*****, abo is overgezet per 21-10 (ja, hallo, ik heb nog niet eens een iPhone!), status op 'order is verified and fulfillment is in progress'
  • Leverbevestiging ontvangen op 31 okt 10.00 uur, 'product is verstuurd', geen opgave van verwacht ontvangsttijdstip of datum, micro sim aantal = 0 (oei, gaat dat probleem opleveren?), orderstatus staat nu op 'order afgerond'
Nu afwachten of er iemand aanbelt. Of komt er misschien nog een mail met trackingnr? Geen idee, we zien wel.
Bij mij is het precies nu zo gegaan. Heb alleen nog geen belletje gehad om een afspraak te maken. Hoop dat ze dus morgen voor de deur staan, maar ik ben bang van niet. Ook vodafone gebeld over de micro-SIM. Een geïrriteerd vrouw aan de telefoon die me vertelde dat de micro-SIM er bij zat. En zo niet dat ik dan contact op moest nemen en dan sturen ze hem nog na. Lekker dan....
  #169  
Oud 31-10-11, 23:18
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alterego123 Bekijk bericht
Bij mij is het precies nu zo gegaan. Heb alleen nog geen belletje gehad om een afspraak te maken. Hoop dat ze dus morgen voor de deur staan, maar ik ben bang van niet. Ook vodafone gebeld over de micro-SIM. Een geïrriteerd vrouw aan de telefoon die me vertelde dat de micro-SIM er bij zat. En zo niet dat ik dan contact op moest nemen en dan sturen ze hem nog na. Lekker dan....
Bij verlening krijg je geen beltje alleen bij een nieuw abbonement.
Je kan misschien morgen vroeg een sms van gls krijgen wanneer hij geleverd wordt.
Ga er maar van uit dat je de iphone morgen krijgt met een micro sim en dat vodafone de slechtste klanten service heeft.
Zelfs die van upc is nog beter :|
Het is echt een choas bij vodafone de ene zei dat ik hem vrijdag hoor te krijgen de andere weer zaterdag en er was zelfs iemand die zei dat ik hem midden december zou krijgen en dat zei ze ook nog vrolijk ook!
Naja hij is nu verzonden dus ik ben daar blij mee.
Probleem is dat ik ergens heb gehoort dat alleen de contractant de iphone 4s mag aan nemen ik weet niet of dat ook voor verlening is(op hun site staan van niet) of alleen voor nieuwe klanten.
Ik hoop dus dat dat niet geld want dan kan ik hem wel morgen hebben
  #170  
Oud 31-10-11, 23:19
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ered Bekijk bericht
Bij verlening krijg je geen beltje alleen bij een nieuw abbonement.
Je kan misschien morgen vroeg een sms van gls krijgen wanneer hij geleverd wordt.
Denk je dat het morgen of overmorgen is?
  #171  
Oud 31-10-11, 23:34
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alterego123 Bekijk bericht
Denk je dat het morgen of overmorgen is?
Morgen.
als je niet thuis bent kan je een afspraak maken om op een bepaalde tijd de eerstvolgende werkdag te laten leveren.
GLS is namelijk een bedrijf die jammer genoeg gewoon direct levert zonder in eerste instantie een afspraak te maken.
Toen ik tegen hun zei of ik de heledag thuis voor de deur moet staan om hem te ontvangen zeiden ze ja tegen me(op twitter) dus blijkbaar willen ze gewoon dat je een dag vrij neemt.
Naja back to the question Hij wordt morgen geleverd.
er kan natuurlijk per depo/gebied een fout onstaan.
  #172  
Oud 31-10-11, 23:48
Eefje1 Eefje1 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Ook ik heb EINDELIJK bericht gekregen (per e-mail) dat hij onderweg is! Goed is wist het natuurlijk al maar nu is het officieel (al begin ik me ondertussen af te vragen of ze me niet gewoon een mail hebben gestuurd omdat ik al ik weet niet hoe vaak aan de telefoon heb gehangen maar goed ) Gelijk even GLS gebeld die hadden gek genoeg nog niets binnen :S maar grote kans dat hij bij de levering van vandaag zat! Morgen ochtend om 10h a 10.30h (dan zijn als het goed is alle pakketjes gescand) mag ik bellen om te vragen hoe laat ze er ongeveer zijn!
  #173  
Oud 31-10-11, 23:52
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eefje1 Bekijk bericht
Ook ik heb EINDELIJK bericht gekregen (per e-mail) dat hij onderweg is! Goed is wist het natuurlijk al maar nu is het officieel (al begin ik me ondertussen af te vragen of ze me niet gewoon een mail hebben gestuurd omdat ik al ik weet niet hoe vaak aan de telefoon heb gehangen maar goed ) Gelijk even GLS gebeld die hadden gek genoeg nog niets binnen :S maar grote kans dat hij bij de levering van vandaag zat! Morgen ochtend om 10h a 10.30h (dan zijn als het goed is alle pakketjes gescand) mag ik bellen om te vragen hoe laat ze er ongeveer zijn!
Mag ik vragen welk nummer je hebt gebeld dat kan ik dat morgen even bellen/
  #174  
Oud 31-10-11, 23:52
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eefje1 Bekijk bericht
Ook ik heb EINDELIJK bericht gekregen (per e-mail) dat hij onderweg is! Goed is wist het natuurlijk al maar nu is het officieel (al begin ik me ondertussen af te vragen of ze me niet gewoon een mail hebben gestuurd omdat ik al ik weet niet hoe vaak aan de telefoon heb gehangen maar goed ) Gelijk even GLS gebeld die hadden gek genoeg nog niets binnen :S maar grote kans dat hij bij de levering van vandaag zat! Morgen ochtend om 10h a 10.30h (dan zijn als het goed is alle pakketjes gescand) mag ik bellen om te vragen hoe laat ze er ongeveer zijn!
Had je iets van een tracenummer doorgekregen ofzo? Was heb je gevraagd toen je GLS belde? Kunnen ze iets met het ordernummer van Vodafone?
  #175  
Oud 31-10-11, 23:53
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

want volgens de twitter van vodafone krijg je geen track and trace nummer.
  #176  
Oud 31-10-11, 23:56
Eefje1 Eefje1 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Ik heb gebeld met +31 30 - 241 78 00 je krijgt de receptie van het hoofdkantoor aan de telefoon en die hebben me heel vriendelijk doorverbonden. Ik had geen T&T nummer nodig maar ze konden gewoon zoeken op m'n postcode! Hele vriendelijke mensen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 23:57 ----------

Maar dit is dus GLS he! Dus alleen voor de verlengingen!
  #177  
Oud 31-10-11, 23:59
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

jup ik heb hem ook verlengt
De mensen van gls zijn vriendelijker dan die van vodafone dus?
  #178  
Oud 31-10-11, 23:59
Eefje1 Eefje1 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Haha overigens kwam ik er gister achter na al ruim een week min 5 keer per dag m'n bestelstatus checken op de site van vodafone dat dit er staat boven het inloggen:

Verlengingen en lezersaanbiedingen
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043).
  #179  
Oud 01-11-11, 00:00
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik ook. Krijg nu in gesprek toon. In principe gaat zo'n bedrijf dag en nacht door. Dus wie weet
  #180  
Oud 01-11-11, 00:00
Eefje1 Eefje1 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Ja maar dat is niet zo moeilijk ik heb me een paar chagrijnen aan de telefoon gehad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 19:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.