Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou jongens. Ik heb hem binnen. Gister dus een mail gehad dat hij verzonden is en vanmorgen was hij er al. IK BAAL ALLEEN ENORM. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou jongens. Ik heb hem binnen. Gister dus een mail gehad dat hij verzonden is en vanmorgen was hij er al. IK BAAL ALLEEN ENORM. Gister nog met vodafone aan de telefoon gehangen vanwege de micro SIM. een geïrriteerde vrouw aan de telefoon met: JaJa, hij zit er bij. NOU NIET DUS. verdomme..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen wacht het even af.. je zou haast verwachten dat er een microsim bij wordt geleverd. Is dat niet het geval; ga dan even langs een vodafone winkel en leg het verhaal uit... krijg je er zo eentje mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Regelen ze direct daar ter plekke, en is een klusje van 5 minuten! Hop Hop! Ik heb gisteren dus ook die mail gehad, en zit nu beneden te studeren wachtend op de bel... |
|
|||
|
|||
Wat een prutsers bij vodafone... Ik heb ze nu aan de telefoon en nee hij zit er niet bij er is een memo aangemaakt en ik kan er zo gratis 1 ophalen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
30680xxxx: TNT 306770xxx: TNT 306774xxx: mijne, nu geen mogelijkheid om te bellen, vanavond pas 306772xxx: ? |
|
|||
|
|||
He ander vraagje hier over. Ik heb nu dus nog een 3GS, die eigenlijk nog prima werkt. Kan ik nadat ik die micro sim heb geactiveerd, die andere sim nog gebruiken in mijn 3GS, bijvoorbeeld als ik naar een feestje ga en mijn nieuwe telefoon niet mee wil nemen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
30680xxxx: TNT 306770xxx: TNT 306772xxx: mijne, nu geen mogelijkheid om te bellen, vanavond pas 306774xxx: ? Zo dan? freshprince015, tijd/zin dat nummer te bellen en te vragen naar jou order status? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er werd ook gezegd dat de orders worden uitgeleverd op basis van tijdstip van bestelling, maar als ik nu lees dat die gast van tweakers met ordernr 30680xxx het toestel eerder krijgt.. dat maakt me toch wel een beetje boos. Ik vind het niet erg om geduld te hebben, maar ga dan andere mensen die later hebben besteld dan ik voor laten gaan op het toestel.. |
|
|||
|
|||
Misschien is er nog een verschil in vooruitbetaald of niet. Tsja, even afwachten inderdaad!
306770xxx: Rembours, afgeleverd aan TNT 306772xxx: Rembours, nog niet opgevraagd 306774xxx: Rembours, geen info vanuit VF 30680xxxx: Onbekende betaling, afgeleverd aan TNT |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op 21-10-2011 om 8:10 mijn abo verlengt met daarbij een 4s 64GB zwart.
Gister gebeld met VF en gevraagd naar status hiervan. De dame vertelde mij dat de iPhone as. donderdag afgeleverd zou worden. Vandaag weer gebeld ter verificatie en de meneer vertelde mij doodleuk dat het 10 werkdagen zou deuren om dat 54 mensen dezelfde type hadden besteld en er maar 30 in voorraad zijn. Dus 24 in de backorder. Weten ze bij VF wel wat ze aan het doen zijn???? |
|
|||
|
|||
Ha, dat is allang duidelijk: Nee Daarom probeer ik ondertussen maar ordernummers te gaan vergelijken.. Misschien dat je pech hebt omdat die truc-telefoons er tussendoor komen.. Wie het weet mag het zeggen!
|
|
|||
|
|||
Oh trouwens ik weet niet of het voor jullie bekend is maar voor de gene die ene hoesje willen om hun iPhone 4S let op dat je echt een iPhone 4S hoesje koopt/besteld want die voor de iPhone 4 passen niet helemaal. Dit komt door de knopjes aan de zijkant.
|
|
|||
|
|||
Voor de VF truc bestellingen mijn status is vandaag verandert:
Ordernr: 306739xxx Magazijn: Registered Laatst gewijzigd: 31-10-2011 15:35:40 |
|
|||
|
|||
Ordernummer 30674xxxx
Nog niks gehoord, orderstatus nog steeds cancelled Wit 32 gb rembours Laatst gewijzigd door Licko; 01-11-11 om 14:12. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|