Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen vrijdag telefonisch verlengd. Toen werd mij verteld dat de iPhone waarschijnlijk pas na 11 nov geleverd zou worden. Tot mijn grote verbazing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag telefonisch verlengd. Toen werd mij verteld dat de iPhone waarschijnlijk pas na 11 nov geleverd zou worden. Tot mijn grote verbazing werd hij toch afgelopen maandag geleverd. Kan er alleen nog niks mee want ik ben nog onderweg.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt dat track & trace?? Ik vul het bij tnt track & trace in , maar krijg steeds de melding zending niet gevonden.. ook gisteravond mail gehad maar kan het niet traceren wanneer ik hem krijg..
|
|
|||
|
|||
Voor track & trace, ga naar deze pagina:
Track & Trace - Volg hier uw zending | PostNL Pakketten Vul daar het 3Sxxxxxxx nummer in en de postcode. Dan zou het weergegeven moeten worden. Tenzij het pakket nog niet gescand is nadat het afgegeven is door VF. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar nog niet gescand pff.. sinds gisteren nog steeds niet.. Maarjah thanks, hoe vroeg had je hem in de ochtend als ik vragen mag?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kwam rond 12.20 thuis, toen was ie al bij de buren afgeleverd. Exact tijdstip heb ik niet voor je.
|
|
||||
|
||||
De witte iPhone 4S 64GB is hier net afgeleverd. Microsim wordt nu geactiveerd
|
|||
|
|||
Inmiddels staat mn orderstatus al 3 dagen op magazijn:registered en nog steeds verder niets vernomen van VF, tnt of wie dan ook. Maar even bellen weer met VF.
Edit: VF geeft aan dat hij al 3 dagenklaar staat om verzonden te worden alleen die meneer aan de telefoon begreep ook niet waarom dit tot op heden niet gebeurd is en kom mij ook geen reden of antwoord geven. Nog steeds blijft meneer mij verzekeren dat die deze week uitgeleverd gaat worden....zucht. Laatst gewijzigd door zmilan89; 03-11-11 om 17:59. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hier op de 21ste oktober de 32gb iphone 4s gepre-ordered in verband met verlenging van abonnement. Ik heb vandaag even gebeld, vertelde vodafone mij dat ik het toestel pas na 11november wordt verstuurd omdat om onbekende redenen de iphone op 22 oktober is annuleerd en de order weer is ingevoert op 28oktober, vodafone zijn ****ing prutsers. meer dan 10 x gebeld waarvan ik 10x een andere antwoord kreeg. ik zit er echt overna te annuleren en op te zeggen, dit is geen manier om bestaande klanten te behandelen.
|
|
|||
|
|||
Mijne is eindelijk geleverd. Er zat bij mij ook geen micro sim bij. Ik moest dus naar de voda shop om die te halen. Binnen 5 minuten gactiveerde phone, dus wel makkelijk, maar jammer dat ik er de stad voor in moest. Levering door GLS, die waarschuwen dus niet als ze gaan leveren, dus ook geen trace nr of zo. Dit is bij verlenging.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone staat nu in TNT track & trace, status 2,(Bij PostNL gemeld)
Volgende statussen: Bij PostNL gesorteerd Bij PostNL distributie Aflevering iphone 4S 16GB ,21 oktober 09.55 los toestel besteld |
|
||||||
|
||||||
Resumé
iPhone 4S 32GB black los Ordernummer 306 813 xxx Vooruitbetaald Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We wachten weer af. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2011 om 09:37 ---------- Direct al een update. Om 09.20u een mail gekregen: Citaat:
Update 5-11-2011 10.15u. De postbode onderschept en heb het toestel nu in handen. Laatst gewijzigd door i@nne; 05-11-11 om 11:39. Reden: update |
|
|||
|
|||
Dag 5 en nog steeds staat mijn toestel op orderstatus magazijn:registered. Net VF orderstatus gebeld die weten ook niet wat er aan de hand is. Begin van de week werd er mij beloofd dat ik hem voor vrijdag binnen zou hebben, meneer aan de telefoon gaf aan dat dit uitgesloten is gezien het probleem. Meneer gaat mij later op de dag terugbellen voor verduidelijking want ook hij zegt dat het toestel allang geleverd moest worden. Ik word er nu wel echt scheitziek van....
Edit: Net ook gebeld met het logisticsnummer. Mevrouw moest even haar teamleidster erbij halen want zij snapte er ook niets van. Team-leidster gaf aan dat alle mensen met een pre-order of vandaag of uiterlijk maandag bericht gaan krijgen over de uitlevering. Zij gaf aan dat deze mensen nu voorrang hebben ook omdat volgens haar bijna alle pre-orders zijn uitgeleverd. Ik moet dus nog even afwachten voor de zoveelste keer.... Laatst gewijzigd door zmilan89; 04-11-11 om 11:29. |
|
|||
|
|||
Bij mij een uur geleden was de status chauffeur onderweg geworden dus ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Zojuist mailtje gehad dat hij morgen (zaterdag) tussen 8:00 - 18:00 uur geleverd gaat worden. Helaas moet ik wel de hele dag voetballen dus denk niet dat ik hem ga ontvangen. Heb via het trucje besteld, 32gb zwart onder rembours. Eindelijk!
|
|
|||
|
|||
Vodafone wat een K bedrijf.
Pre order besteld 21e smorgensvroeg 8:10. Ordernummer 6938xxx. Gaat om een verlenging.Door een aantal medewerkers van VF toegezegd vandaag 4 novenber wordt het afgeleverd. VF gebeld waar mijn track en trace bleef. Wordt er doodleuk gezegd dat toestel 64GB zwart niet op voorraad is. Nieuwe levering van toestellen wordt pas 10 november verwacht. Ik neem aan dat ze allemaal in het zelfde systeem werken. Preorder?? Preorder my .... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|