Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is hij rond 16.00 toch nog bezorgd. Met simkaart, maar die moet je dan nog activeren. Heb mijn huidige simkaart erin. ---------- Bericht automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier is hij rond 16.00 toch nog bezorgd. Met simkaart, maar die moet je dan nog activeren.
Heb mijn huidige simkaart erin. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 18:59 ---------- Citaat:
En t klopt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Resumé
iPhone 4S 32GB black los Ordernummer 306 813 xxx Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondanks 2x van te voren bellen en 2x te horen krijgen:"Nee, de microsim zit er gewoon bij. U hoeft deze echt niet apart te bestellen" raad je het al: Wel de Iphone (prettig), maar geen microsim of zelfs normale sim erbij (balen). Oftewel morgen richting Vodafone Citypoint om microsim op te halen. Ik zou hem dus van te voren bestellen ook al zit die volgens klantenservice/bestelafdeling erbij! |
|
|||
|
|||
Ik kreeg er een terwijl ik hem niet nodig heb.
Vaag weer van VF |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kreeg er een brief bij dat ik naar de slechtste klantenservice van Nederland moest bellen kreeg toen een jongen van Vodafone aan de lijn die hem ging activeren hij zei dat ik mijn iPhone 30-60 minuten uit moest zetten ... WTF dacht ik heb hem dus niet uit gezet wel de micro sim er uit gehaald na 15 minuten had hij verbinding met vOdafone. |
|
||||
|
||||
Resumé
iPhone 4S 32GB black los Ordernummer 306 813 xxx Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb op het moment 3 smsjes gehad van vodafone "1200".
1e was dat me nieuwe abbo 4 november in ging en daarna 2 smsjes dat die pas 1december inging ( niet te hopen ). |
|
|||
|
|||
ja hoor weer een status update:
Orderstatus:Magazijn: Registered Laatst gewijzigd: 02-11-2011 10:06:28 Meer info: Niet beschikbaar God moge weten wat dit gaat betekenen! |
|
|||
|
|||
iedereen krijgt maar status updates e.d. of beter nog een telefoon thuis geleverd (veel plezier ermee overigens, ik gun het jullie ), maar hier nog steeds doodse stilte sinds 21e, op de bevestiging na dat mijn nieuwe abbo actief is (mag er dus wel vast voor dokken, maar kan het niet gebruiken)
|
|
|||
|
|||
Al gebeld met vodafone hierover?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb helaas niet zo heel veel tijd, ben nog niet door de enorme wachtrij gekomen
|
|
|||
|
|||
@i@nne, I hope so! Wacht met spanning af..
|
|
|||
|
|||
Hebben de vodafone verlengers nog korting gekregen, of betaal je hetzelfde als nieuwe abonnees?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Wij geven meer om het ontvangen van nieuwe abonnees, dan het behouden van de huidige". Het enigste waar het nu op lijkt, is dat de verlengers wel eerder de iPhone 4S ontvangen dan nieuwe klanten. Ben in elk geval wel prima geholpen door ze als vaste klant, en herken mij dan ook niet in alle klachten over Vodafone. Uiteraard ben ik het ermee eens dat de huidige tendens in de telecommunicatie met betrekking tot abonnements prijzen en dergelijke geen goede zaak is. Ook als ik lees hoe providers omgaan met klanten, is dat een zorgelijke zaak. Maar dit speelt dan bij alle providers. De ene persoon heeft totaal geen problemen met zijn of haar provider, zoals ik met Vodafone. Terwij ik ook zat mensen hoor walgen van Vodafone, en weer heilig zweren bij T-Mobile. Maar vandaag geen nieuwe iPhone 4S ontvangers? |
|
||||
|
||||
Ook even een update van mijn kant.
Maandag ochtend een mail gekregen dat de iPhone 4S zal worden uitgeleverd. Tot aan vandaag nog geen iPhone 4S gezien, dus maar even met Vodafone gebeld. Werd daar netjes te woord gestaan en is er direct gekeken waarom de iPhone 4S nog niet was uitgeleverd. De Vodafone medewerker heeft voor mij met het bedrijf gebeld welke de iPhones bezorgen en blijkt dat gisteren de iPhone 4S geleverd had moeten worden bij mij thuis. De koerier heeft wegens drukte zijn route niet af kunnen maken. Nu wordt de iPhone morgen geleverd omdat dit planning technisch zo uitkomt voor de te rijden route door Nederland. Ik kan hier prima mee leven en wacht morgen geduldig af Ben trouwens een 'verlenger'.
|
|||
|
|||
De 21e bestelt om 12.30, 32gb wit, vanmorgen aangepaste orderstatus "uit voorraad gereserveerd". Gaat dus gebeuren die levering (zonder nummerbehoud), wachten nu op mail of sms.
|
|
|||
|
|||
net met vodafone klantenservice gebeld. Er is NET een hele lading iphones binnen gekomen en de medewerkers zijn druk bezig met de bestellingen voor te bereiden. TNT komt de pakketten vandaag of morgen in 1x ophalen en dan worden ze deze week nog hopelijk bezorgd. Je zult een mail ontvangen wanneer de bestelling bij TNT binnen is.
Ik weet iig dat k mijn iphone deze week nog binnen heb.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jazeker, ik heb maandag 31 oktober een witte iphone 4s besteld (32 gig). deze kost normaal 269,- ik heb hem voor 219,- kunnen krijgen, een mooie korting dus van 50,-. Verder kunnen ze mij helaas geen nog geen indicatie geven m.b.t. de levering van de telefoon. Ook is mij verteld dat ik geen ordernummer heb (omdat ik verleng), beetje raar vind ik maar goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|