//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is hij rond 16.00 toch nog bezorgd. Met simkaart, maar die moet je dan nog activeren. Heb mijn huidige simkaart erin. ---------- Bericht automatisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 01-11-11, 18:38
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Hier is hij rond 16.00 toch nog bezorgd. Met simkaart, maar die moet je dan nog activeren.
Heb mijn huidige simkaart erin.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 18:59 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mynameisntbob Bekijk bericht
@northernstar
Hoe weet je dat GLS het eigenlijk bezorgd?
via dit forum vernomen
En t klopt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 01-11-11, 19:15
i@nne i@nne is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Resumé
iPhone 4S 32GB black los
Ordernummer 306 813 xxx
Citaat:
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:05:49
Meer info:
Niet beschikbaar
Vanaf maandag rond de middag:
Citaat:
Orderstatus:
Magazijn: Cancelled
Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Meer info:
verkeerde levering
Daarna gebeld en te horen gekregen dat de feitelijke status 'backorder' is. Verder nog niets vernomen.
  #243  
Oud 01-11-11, 19:30
gurbyz gurbyz is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gurbyz Bekijk bericht
(...) Zo zag het proces er bij mij tot nu toe uit:
  • iPhone 32GB Black besteld op 21 okt 14.00 uur, verlenging abo, oude tel is Windows HTC
  • Sms ontvangen op 28 okt 14.00 uur: "fijn dat u kiest, blabla Vodafone helpt je graag om meer uit je *WINDOWS* telefoon en abo te halen", (aaaaarghh!)
  • Orderbevestiging ontvangen op 28 okt 17.00 uur, ordernr 3325*****, abo is overgezet per 21-10 (ja, hallo, ik heb nog niet eens een iPhone!), status op 'order is verified and fulfillment is in progress'
  • Leverbevestiging ontvangen op 31 okt 10.00 uur, 'product is verstuurd', geen opgave van verwacht ontvangsttijdstip of datum, micro sim aantal = 0 (oei, gaat dat probleem opleveren?), orderstatus staat nu op 'order afgerond'
(...)
Inmiddels ook ervaring met GLS:
  • Niet thuis bericht van GLS op 1 nov 17.00 uur. Nieuwe bezorgpoging via internet te reserveren of keuze voor afhalen in Amsterdam. Ik heb gekozen voor 2 nov bezorgen. Tijd of dagdeel opgeven niet mogelijk. Wel vinkje + huisnr om evt. te laten bezorgen bij buren.
  #244  
Oud 01-11-11, 19:54
Wik Wik is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eefje1 Bekijk bericht
Kan iemand mij toevallig vertellen hoe het zit met die micro sim? Want op het Vodafone forum zitten een aantal mensen die, die micro sim op hun bestel lijst hebben staan maar bij mij staat deze er echt niet op
Ik kan daar wel wat over zeggen... Vanmiddag ein-de-lijk m'n iphone4s ontvangen en ijverig aan de gang gegaan, maar..

Ondanks 2x van te voren bellen en 2x te horen krijgen:"Nee, de microsim zit er gewoon bij. U hoeft deze echt niet apart te bestellen" raad je het al:
Wel de Iphone (prettig), maar geen microsim of zelfs normale sim erbij (balen). Oftewel morgen richting Vodafone Citypoint om microsim op te halen.

Ik zou hem dus van te voren bestellen ook al zit die volgens klantenservice/bestelafdeling erbij!
  #245  
Oud 01-11-11, 23:57
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Ik kreeg er een terwijl ik hem niet nodig heb.
Vaag weer van VF
  #246  
Oud 02-11-11, 00:03
Ered Ered is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Almere
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wik Bekijk bericht
Ik kan daar wel wat over zeggen... Vanmiddag ein-de-lijk m'n iphone4s ontvangen en ijverig aan de gang gegaan, maar..

Ondanks 2x van te voren bellen en 2x te horen krijgen:"Nee, de microsim zit er gewoon bij. U hoeft deze echt niet apart te bestellen" raad je het al:
Wel de Iphone (prettig), maar geen microsim of zelfs normale sim erbij (balen). Oftewel morgen richting Vodafone Citypoint om microsim op te halen.

Ik zou hem dus van te voren bestellen ook al zit die volgens klantenservice/bestelafdeling erbij!
WaarOm heb ik hem Dan wel gekregen?
Kreeg er een brief bij dat ik naar de slechtste klantenservice van Nederland moest bellen kreeg toen een jongen van Vodafone aan de lijn die hem ging activeren hij zei dat ik mijn iPhone 30-60 minuten uit moest zetten ... WTF dacht ik heb hem dus niet uit gezet wel de micro sim er uit gehaald na 15 minuten had hij verbinding met vOdafone.
  #247  
Oud 02-11-11, 09:19
i@nne i@nne is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Resumé
iPhone 4S 32GB black los
Ordernummer 306 813 xxx
Citaat:
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:05:49
Meer info:
Niet beschikbaar
Vanaf maandag rond de middag:
Citaat:
Orderstatus:
Magazijn: Cancelled
Laatst gewijzigd: 26-10-2011 10:35:21
Meer info:
verkeerde levering
31-okt gebeld met 0348-462801
Citaat:
De feitelijke status is 'backorder'. Er komen binnenkort weer veel toestellen aan. Kwestie van dagen.
Omdat er, zo te lezen. veel wordt uitgeleverd heb ik 2-nov nogmaals gebeld:
Citaat:
Eeeh, de status is backorder. Zodra er toestellen komen zit u daarbij. Er worden heeeeel veel toestellen besteld. Ik: maar ik heb 21 okt al besteld en betaald en hoor/lees dat er volop wordt uitgeleverd, maar ik hoor niets. Hij: Eeeh, vandaag of morgen wordt een grote levering verwacht en dan zit u er bij. U krijgt mail, TNT doet de bezorging.
We wachten weer af.
  #248  
Oud 02-11-11, 09:25
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Ik heb op het moment 3 smsjes gehad van vodafone "1200".

1e was dat me nieuwe abbo 4 november in ging en daarna 2 smsjes dat die pas 1december inging ( niet te hopen ).
  #249  
Oud 02-11-11, 11:33
niekosnieko niekosnieko is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

ja hoor weer een status update:

Orderstatus:Magazijn: Registered


Laatst gewijzigd: 02-11-2011 10:06:28

Meer info:
Niet beschikbaar

God moge weten wat dit gaat betekenen!
  #250  
Oud 02-11-11, 11:42
PietroPantaloni PietroPantaloni is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

iedereen krijgt maar status updates e.d. of beter nog een telefoon thuis geleverd (veel plezier ermee overigens, ik gun het jullie ), maar hier nog steeds doodse stilte sinds 21e, op de bevestiging na dat mijn nieuwe abbo actief is (mag er dus wel vast voor dokken, maar kan het niet gebruiken)
  #251  
Oud 02-11-11, 11:48
niekosnieko niekosnieko is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Al gebeld met vodafone hierover?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietroPantaloni Bekijk bericht
iedereen krijgt maar status updates e.d. of beter nog een telefoon thuis geleverd (veel plezier ermee overigens, ik gun het jullie ), maar hier nog steeds doodse stilte sinds 21e, op de bevestiging na dat mijn nieuwe abbo actief is (mag er dus wel vast voor dokken, maar kan het niet gebruiken)
  #252  
Oud 02-11-11, 11:51
PietroPantaloni PietroPantaloni is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

heb helaas niet zo heel veel tijd, ben nog niet door de enorme wachtrij gekomen
  #253  
Oud 02-11-11, 11:52
fujidepro fujidepro is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 64
Standaard

@i@nne, I hope so! Wacht met spanning af..
  #254  
Oud 02-11-11, 11:59
jemoeder123 jemoeder123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Hebben de vodafone verlengers nog korting gekregen, of betaal je hetzelfde als nieuwe abonnees?
  #255  
Oud 02-11-11, 12:11
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoeder123 Bekijk bericht
Hebben de vodafone verlengers nog korting gekregen, of betaal je hetzelfde als nieuwe abonnees?
Nee joh! Er is mij letterlijk de volgende tekst gemeld door een Vodafone medewerker...
"Wij geven meer om het ontvangen van nieuwe abonnees, dan het behouden van de huidige".

Het enigste waar het nu op lijkt, is dat de verlengers wel eerder de iPhone 4S ontvangen dan nieuwe klanten.
Ben in elk geval wel prima geholpen door ze als vaste klant, en herken mij dan ook niet in alle klachten over Vodafone.

Uiteraard ben ik het ermee eens dat de huidige tendens in de telecommunicatie met betrekking tot abonnements prijzen en dergelijke geen goede zaak is. Ook als ik lees hoe providers omgaan met klanten, is dat een zorgelijke zaak. Maar dit speelt dan bij alle providers.
De ene persoon heeft totaal geen problemen met zijn of haar provider, zoals ik met Vodafone. Terwij ik ook zat mensen hoor walgen van Vodafone, en weer heilig zweren bij T-Mobile.

Maar vandaag geen nieuwe iPhone 4S ontvangers?
  #256  
Oud 02-11-11, 12:16
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ook even een update van mijn kant.

Maandag ochtend een mail gekregen dat de iPhone 4S zal worden uitgeleverd. Tot aan vandaag nog geen iPhone 4S gezien, dus maar even met Vodafone gebeld. Werd daar netjes te woord gestaan en is er direct gekeken waarom de iPhone 4S nog niet was uitgeleverd.

De Vodafone medewerker heeft voor mij met het bedrijf gebeld welke de iPhones bezorgen en blijkt dat gisteren de iPhone 4S geleverd had moeten worden bij mij thuis. De koerier heeft wegens drukte zijn route niet af kunnen maken. Nu wordt de iPhone morgen geleverd omdat dit planning technisch zo uitkomt voor de te rijden route door Nederland. Ik kan hier prima mee leven en wacht morgen geduldig af

Ben trouwens een 'verlenger'.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #257  
Oud 02-11-11, 12:58
leopater leopater is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

De 21e bestelt om 12.30, 32gb wit, vanmorgen aangepaste orderstatus "uit voorraad gereserveerd". Gaat dus gebeuren die levering (zonder nummerbehoud), wachten nu op mail of sms.
  #258  
Oud 02-11-11, 13:37
freshprince015 freshprince015 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 47
Standaard

net met vodafone klantenservice gebeld. Er is NET een hele lading iphones binnen gekomen en de medewerkers zijn druk bezig met de bestellingen voor te bereiden. TNT komt de pakketten vandaag of morgen in 1x ophalen en dan worden ze deze week nog hopelijk bezorgd. Je zult een mail ontvangen wanneer de bestelling bij TNT binnen is.

Ik weet iig dat k mijn iphone deze week nog binnen heb..
  #259  
Oud 02-11-11, 13:38
Carlodk Carlodk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoeder123 Bekijk bericht
Hebben de vodafone verlengers nog korting gekregen, of betaal je hetzelfde als nieuwe abonnees?

Jazeker, ik heb maandag 31 oktober een witte iphone 4s besteld (32 gig). deze kost normaal 269,- ik heb hem voor 219,- kunnen krijgen, een mooie korting dus van 50,-.

Verder kunnen ze mij helaas geen nog geen indicatie geven m.b.t. de levering van de telefoon. Ook is mij verteld dat ik geen ordernummer heb (omdat ik verleng), beetje raar vind ik maar goed.
  #260  
Oud 02-11-11, 14:09
i@nne i@nne is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freshprince015 Bekijk bericht
net met vodafone klantenservice gebeld. Er is NET een hele lading iphones binnen gekomen en de medewerkers zijn druk bezig met de bestellingen voor te bereiden. TNT komt de pakketten vandaag of morgen in 1x ophalen en dan worden ze deze week nog hopelijk bezorgd. Je zult een mail ontvangen wanneer de bestelling bij TNT binnen is.

Ik weet iig dat k mijn iphone deze week nog binnen heb..
Mooi, dan moet die van mij er dus ook bij zitten. We wachten af.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 19:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.