//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend nog even gebeld met Vodafone. Er werd aangegeven dat de 64 Gb-modellen niet op voorraad zijn en ze weten ook niet wanneer deze weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 14-11-11, 13:41
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Vanochtend nog even gebeld met Vodafone. Er werd aangegeven dat de 64 Gb-modellen niet op voorraad zijn en ze weten ook niet wanneer deze weer binnenkomen.

oftewel: er zit niks anders op dan wachten....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 14-11-11, 13:43
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Vanochtend ook gebeld. Zeker een andere medewerker gesproken. 64 Gb zwart wordt vandaag nog aan koerier afgeleverd. Bezorging komende dagen. Wie spreekt de waarheid?????
  #323  
Oud 14-11-11, 14:23
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mullerw Bekijk bericht
Vanochtend ook gebeld. Zeker een andere medewerker gesproken. 64 Gb zwart wordt vandaag nog aan koerier afgeleverd. Bezorging komende dagen. Wie spreekt de waarheid?????
weet je nog met wie je gesproken had?? ik begin echt moe te worden van al die verschillende leugens van vodafone
  #324  
Oud 14-11-11, 14:25
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Nee, eerlijk gezegd niet. Een mannelijke medewerker. Ik hoop dat hij de waarheid sprak, maar ik vrees .....
  #325  
Oud 14-11-11, 14:27
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mullerw Bekijk bericht
Nee, eerlijk gezegd niet. Een mannelijke medewerker. Ik hoop dat hij de waarheid sprak, maar ik vrees .....
ik ga ze nu ook weer ff bellen. kijken wat voor leugen ze tegen mij gaan zeggen
  #326  
Oud 14-11-11, 14:38
mykie mykie is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Velsen-Noord
Berichten: 146
Standaard

Apple iPhone 4S 64 GB Zwart - Smartphonestunts.nl

ik denk gewoon op voorraad.
  #327  
Oud 14-11-11, 14:41
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

ik kan het mis hebben, maar volgens mij heeft die gozer aan de lijn gelogen tegen overjou mullerw. Ik heb net weer ff orderstatus lijn gebelt (na 10 min gewacht te hebben) en daar gaven ze aan dat de verwachte levertijd van de Iphone 64GB versie eerste week van december is. Tja of het is weer een leugen, of je krijgt hem misschien wel deze week maar volgens mij word het in december pas :S

Mocht je hem toch deze week krijgen, kun je dat vermelden hier op het forum?? Dan kunnen we ze hier mee confronteren...

BTW, ik had met een ene Sander gesproken
  #328  
Oud 14-11-11, 15:16
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mullerw Bekijk bericht
Vanochtend ook gebeld. Zeker een andere medewerker gesproken. 64 Gb zwart wordt vandaag nog aan koerier afgeleverd. Bezorging komende dagen. Wie spreekt de waarheid?????
Wanneer heb je besteld? Gaat het om een verlenging of om een nieuw abonnement?

Achteraf gezien is het dom van me geweest om dit telefonisch te regelen. Je krijgt immers nooit meer dezelfde persoon aan de telefoon en wanneer je belt hoor je iedere keer een ander verhaal. Een aantal medewerkers verkiest een mooi verhaal ("Binnen enkele dagen wordt de telefoon bezorgd") boven de waarheid ("Wij weten helaas ook niet wanneer we de 64 Gb-modellen op voorraad krijgen"). Toch heb ik liever de waarheid. Ik weet liever nu dat ik tot december moet wachten, dan dat ik om de drie dagen hoor dat hij ieder moment geleverd kan worden.
  #329  
Oud 14-11-11, 16:39
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Ben het helemaal met je eens. Ik hoor liever de waarheid (wat dat dan ook is), dan dat ik steeds met een mooi verhaal aan het lijntje gehouden wordt. Overigens had ik de telefoon op 21 november om ca 11.00 uur ge-pre-ordered. En betreft het een verlenging van een contract-vrij abonnement.
  #330  
Oud 14-11-11, 23:14
bmwm5v10 bmwm5v10 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 1
Standaard

Nou heb op 21Oktober 's morgens een 64GB wit besteld tot op vandaag niet gekomen paar maal gebeld en heb de hele boel nu maar geannuleerd als dat zolang moet duren is de Iphone5 er ook bijna dan wacht ik daar wel op en koop ik hem wel los ga nu voor mijn abo een prepaidkaartje regelen.
Tsjonge wat een bende daar bij Vodafone heb dat nog nooit meegemeekt is echt erg.
  #331  
Oud 15-11-11, 21:46
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bmwm5v10 Bekijk bericht
Nou heb op 21Oktober 's morgens een 64GB wit besteld tot op vandaag niet gekomen paar maal gebeld en heb de hele boel nu maar geannuleerd als dat zolang moet duren is de Iphone5 er ook bijna dan wacht ik daar wel op en koop ik hem wel los ga nu voor mijn abo een prepaidkaartje regelen.
Tsjonge wat een bende daar bij Vodafone heb dat nog nooit meegemeekt is echt erg.
Mijn idee, ik wacht begin december nog ff af aangezien ik over ruim een week een weekje met vakantie ben. Als er dan nog geen duidelijkheid is, cancel ik em ook. Dan wacht ik ook wel op de 5. Enige reden dat ik de 4S toch besteld is, is dat het zakelijk voordelig kan....
  #332  
Oud 16-11-11, 23:01
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Iemand nog wat gehoord mbt de 64 Gb-modellen?
  #333  
Oud 16-11-11, 23:13
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Niets, alleen een oorverdovende stilte.
  #334  
Oud 16-11-11, 23:24
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Nee ik ook niet, maar ik ga morgen weer bellen. Ik las namelijk net op de Vodafone eforum het volgende van Tim (admin):

"Vanaf vandaag is er weer uitlevering mogelijk van iPhone 4S toestellen.

Houd er rekening mee dat de aantallen per type toestel verschillen. Het kan dus voorkomen dat je nog steeds aan het wachten bent op je 4S 32GB Wit, terwijl je buurman of buurvrouw allang de 4S 16GB Zwart in huis heeft.

Over de precieze verdeling van de voorraad tussen website, winkels, Friends & Family kunnen we helaas geen uitspraken doen"


Dus ik gaat even bellen morgen wat de status van de 64GB versies zijn
  #335  
Oud 17-11-11, 12:35
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

nou ik heb gebelt, 64gb versies zijn nog steeds niet op voorraad. Ik had geen zin meer om te vragen wanneer deze verwacht werden. Ik word echt moe van het wachten, ik hoop nu alleen dat ik hem dit jaar nog krijg :@
  #336  
Oud 17-11-11, 13:48
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Het is spijtig dat het allemaal zo moet gaan. Het verbaast me niet dat de 64 Gb modellen nog niet op voorraad zijn. Ik vond het bericht op het Vodafoneforum al erg vaag. Ik snap niet dat andere aanbieders de telefoon wel kunnen leveren, maar Vodafone niet. Het ergste vind ik nog dat je als klant er zelf achteraan moet gaan. Als het aan Vodafone ligt dan hoor je helemaal niks.
  #337  
Oud 17-11-11, 17:41
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Nou ik heb een update over me iPhone 4s 16GB

Orderstatus:

Magazijn: Registered


Laatst gewijzigd: 17-11-2011 10:16:54

Meer info:
Niet beschikbaar
  #338  
Oud 17-11-11, 20:44
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Need-iPhone Bekijk bericht
Nou ik heb een update over me iPhone 4s 16GB

Orderstatus:

Magazijn: Registered


Laatst gewijzigd: 17-11-2011 10:16:54

Meer info:
Niet beschikbaar
Die wijziging komt omdat ze de storing op de site hebben aangepast. Vanmorgen was de orderstatus helemaal niet in te zien en toen viel me ook al op dat je ipv je emailadres ook met postcode+huisnr je orderstatus op kunt vragen. Was eerder ook niet dacht ik.

Oftewel: niet zozeer een statusverandering, maar gewoon de status die er 2 weken terug al had moeten staan.

Ik weet niet hoe de levertijden nu bij Apple zijn, maar overweeg toch om de iPhone daar te bestellen. Wil em sowieso zonder abo en zoveel goedkoper was Vodafone ook niet met de truc.
  #339  
Oud 17-11-11, 21:07
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Ik heb vanmiddag nog even met Vodafone gebeld. Ik vroeg naar de status van mijn order. Ik legde uit dat ik op 28 oktober 2011 mijn abonnement heb verlengd en dat ik daarbij een witte 64 Gb 4S bij heb besteld. Sindsdien niets gehoord. De medewerker ging het eerst allemaal even controleren in het systeem. Ik moest 30 sec. in de wacht blijven. De telefoon bleek niet op voorraad. Vervolgens moest ik nog even in de wacht blijven, want hij ging nog even in een ander systeem kijken. Daarna gaf hij aan dat hij het voor me had geregeld. Morgen wordt de iphone verstuurd.

En inderdaad.. enkele uren later heb ik een bevestigingsmail ontvangen, waarin wordt aangegeven dat Vodafone mijn telefoon heeft verstuurd.
  #340  
Oud 17-11-11, 22:12
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag nog even met Vodafone gebeld. Ik vroeg naar de status van mijn order. Ik legde uit dat ik op 28 oktober 2011 mijn abonnement heb verlengd en dat ik daarbij een witte 64 Gb 4S bij heb besteld. Sindsdien niets gehoord. De medewerker ging het eerst allemaal even controleren in het systeem. Ik moest 30 sec. in de wacht blijven. De telefoon bleek niet op voorraad. Vervolgens moest ik nog even in de wacht blijven, want hij ging nog even in een ander systeem kijken. Daarna gaf hij aan dat hij het voor me had geregeld. Morgen wordt de iphone verstuurd.

En inderdaad.. enkele uren later heb ik een bevestigingsmail ontvangen, waarin wordt aangegeven dat Vodafone mijn telefoon heeft verstuurd.
Martijn,

ik ben blij om te horen dat jij hem al ontvangen hebt, ik had hem op 27 oktober besteld welis waar de zwarte versie maar ja wel een beetje k*t om te lezen nu dat iemand anders die een dag later besteld heeft de toestel hoogstwaarschijnlijk eerder gaat krijgen. Er zijn ook klanten die voor mij hebben bestel of gepreorderd nog wel en die wachten ook nog steeds. Dus ik ga morgen WEER met vodafone bellen en hun dit verhaal voorleggen als jij het niet erg vind? Ik begin er zelf namelijk een beetje moe van te worden. Je koopt iets, er is ook geld van je rekening afgeschreven maar je hebt nog geen product in je handen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 20:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.