//

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone

Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kommer1967 Heb maandag een 4S 32GB wit met abonnement besteld. Morgen komt hij binnen. Cadeau voor mijn vrouw. Toemaar!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 24-11-11, 00:33
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kommer1967 Bekijk bericht
Heb maandag een 4S 32GB wit met abonnement besteld.
Morgen komt hij binnen.
Cadeau voor mijn vrouw.
Toemaar!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 25-11-11, 10:06
gerhard gerhard is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb op vrijdag 22 oktober een losse iPhone 4s besteld bij Vodafone, deze gelijk betaald en vervolgens een uur later weer geannuleerd toen bleek dat Apple hem 80 euro goedkoper aanbood. Inmiddels ben ik 5 weken verder en nog steeds mijn geld niet terug.
Diverse keren Vodafone gebeld, Webcare team is er mee bezig geweest na wat Twitter uitingen van mij. Ik krijg elke keer te horen dat het is doorgezet naar de juiste afdeling. Helaas gebeurt er niets :-(

Iemand nog een idee om ze wakker te schudden?

Ik vind het overigens erg dom van Vodafone, hoe makkelijk kan je je klanten ontevreden krijgen en verliezen!!! over 2 weken moet ik 25 zakelijke abbo's verlengen mij Vodafone, ik geloof dat ik maar even niet ga verlengen en verder ga kijken.
  #363  
Oud 25-11-11, 11:21
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Probeer een klacht in te dienen via Klacht ? Meld hier uw klacht! « KLACHT.nl
Heb zelf daar een klacht ingediend omdat de Iphone 4S, die ik 21 oktober besteld had, nog steeds niet geleverd is maar het abonnement was al wel ingegaan op 28 oktober. Inmiddels heeft Vodafone contact opgenomen en is het ingaan van het abonnement ongedaan gemaakt. De Iphone heb ik overigens nog steeds niet.(.....)
  #364  
Oud 25-11-11, 12:24
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mullerw Bekijk bericht
Probeer een klacht in te dienen via Klacht ? Meld hier uw klacht! « KLACHT.nl
Heb zelf daar een klacht ingediend omdat de Iphone 4S, die ik 21 oktober besteld had, nog steeds niet geleverd is maar het abonnement was al wel ingegaan op 28 oktober. Inmiddels heeft Vodafone contact opgenomen en is het ingaan van het abonnement ongedaan gemaakt. De Iphone heb ik overigens nog steeds niet.(.....)
ik had ook via Klacht.nl een klacht ingediend maar ja geen compensatie niets, gewoon wachten met de handel :S

Pfff ik begin hier echt moe van te worden...
  #365  
Oud 25-11-11, 22:51
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Op vrijdag 4 november telefonisch via de klantenservice twee abonnementen verlengd voor weer 12 maanden met Smart 55 en Smart 115 bundel.
Voor beide een nieuwe iPhone 4S (1x 32GB wit en 1x 32GB Zwart). Overigens kreeg ik leuke korting van enkele tientjes (in totaal meer dan 150 euro) op de toestellen i.v.m. goede klant.

Op 11 november (week 1) gebeld voor status: nieuwe voorraad is binnen dus men is aan het uitleveren. Geduld a.u.b.
Op 18 november (week 2) gebeld voor status: vertraging in te leveren voorraad: onbekend hoe status nu is. Geduld a.u.b.
Op 24 november (week 3) gebeld voor status: er is net weer nieuwe voorraad binnen. Kan niet lang meer duren, maar echt zeker weten ze het niet. Kan misschien ook wel weer langer duren. De servicedesk weet het blijkbaar gewoon niet.

Voor nu is het dus gewoon afwachten en merk ik dat de Vodafone klantendesk het ook gewoon niet weet en ook niet uit hun systemen kan halen (ondanks 3x verwoede pogingen).

Uit alle reacties die ik lees op de inmiddels tot 19 pagina's gegroeide forum ben ik wel benieuwd of er nu inmiddels uitgeleverd wordt. Ik lees voornamelijk van mensen die nog wachten (en heel lang). Zijn er nu al velen die wel geleverd hebben gekregen en dan daarbij benieuwd wanneer zij besteld hebben, of ze overstapper of nieuw of verlenger zijn en welk type toestel het gaat.
Op basis hiervan kunnen we met zijn allen opmaken of er sprake is van willekeur in levering en/of dat Vodafone eerst de nieuwe en overstappers bediend en daarna pas hun vaste klanten?

Dus blije iPhone 4S gebruikers, strooi eens wat info........

Gr. N.
  #366  
Oud 26-11-11, 10:08
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikros Bekijk bericht
Dus blije iPhone 4S gebruikers, strooi eens wat info.......
Verlening abonnement op 31 okt.
Ontvangen op 18 november
64Gb wit.
  #367  
Oud 26-11-11, 11:32
Northsider Northsider is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 50
Standaard

Zoals eerder aangegeven:
21-10 4S 64GB (zwart) (via truc / prepaid) besteld (11:11 uur kreeg ik de orderbevestiging).
19-11 geleverd.
  #368  
Oud 28-11-11, 02:14
WhoW WhoW is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb 23 oktober mijn Iphone 4s 64gb black besteld. Duurde erg lang voordat ik een bevestigings mail kreeg. Al een paar keer gemaild en gebeld naar de klantenservice maar die draaien om een duidelijk antwoord heen. Ik weet dus nog niks qua levertijd voor mij. De man in de vodafone shop kon mij wel vertellen dat het waarscheinlijk tot 5 weken na bestelling kon duren voordat er geleverd werd. Dat is dus deze week hoop nu wel wat te horen van vodafone.
  #369  
Oud 29-11-11, 16:21
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Het is nog steeds stil daar bij Vodafone, lekker. nu al 31 dagen 619 euro armer, maar nog steeds niet Iphone 4S 64GB rijker :S :S

God word hier echt niet goed van... Super service vodafone echt......
  #370  
Oud 29-11-11, 17:09
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Ik wil niet zielig doen, maar het kan erger. Ik wacht inmiddels 39 dagen op eenzelfde Iphone 4S 64 GB (zwart), en hoor ook helemaal niets.
Northsider (zie hierboven) bestelde hem een half uur eerder en heeft hem inmiddels 10 dagen in bezit. Heb ik gewoon pech, of laten ze nieuwe klanten voorgaan bij bestaande klanten? ........
  #371  
Oud 29-11-11, 20:09
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

@mullerw ik ben ook nieuwe klant geworden bij vodafone. Ook 21 oktober de 64 GB zwart besteld, nu nog steeds helemaal niks verder.

Alleen ze hadden de credit check eerst afgekeurd bij mij, pas nadat ik 2 weken nadat ik besteld had erover ging bellen gingen ze er nog eens naar kijken en toen hadden ze het in minder dan 1 minuut goedgekeurd. Daarna bleef hun excuus dat er telkens geen voorraad meer was.
  #372  
Oud 30-11-11, 14:47
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Zijn er al mensen die wat gehoord hebben ? Of wijziging in hun order met Iphone 4S 64GB?? Of is iedereen nog aan het wachten ??
  #373  
Oud 30-11-11, 14:58
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Ik wacht, ik weet ook niet wat anders te doen. Voorlopig richt ik me maar op de laatste berichten, dat er in de week van 5 december weer een levering komt.
  #374  
Oud 30-11-11, 15:03
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Ik heb maandag en vandaag weer gebeld, maar krijg nu niet meer te horen dat begin December word.

Ik heb echt het gevoel dat men de orderlijn opdracht gegeven hebben eerste week van December te zeggen. Maar dat nu bijna de eerste week van December word en er nog steeds niets geleverd is bij Vodafone heb ik het idee dat ze niet weten wat ze moeten zeggen.

Ik hoop dat we vanaf volgende week onze Iphones binnen krijgen maar ik moet je er bij zeggen dat ik hier echt een slecht gevoel bij heb. Ik hoop dat ik het mis heb...
  #375  
Oud 30-11-11, 17:49
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikros Bekijk bericht
Op vrijdag 4 november telefonisch via de klantenservice twee abonnementen verlengd voor weer 12 maanden met Smart 55 en Smart 115 bundel.
Voor beide een nieuwe iPhone 4S (1x 32GB wit en 1x 32GB Zwart). Overigens kreeg ik leuke korting van enkele tientjes (in totaal meer dan 150 euro) op de toestellen i.v.m. goede klant.

Op 11 november (week 1) gebeld voor status: nieuwe voorraad is binnen dus men is aan het uitleveren. Geduld a.u.b.
Op 18 november (week 2) gebeld voor status: vertraging in te leveren voorraad: onbekend hoe status nu is. Geduld a.u.b.
Op 24 november (week 3) gebeld voor status: er is net weer nieuwe voorraad binnen. Kan niet lang meer duren, maar echt zeker weten ze het niet. Kan misschien ook wel weer langer duren. De servicedesk weet het blijkbaar gewoon niet.

Voor nu is het dus gewoon afwachten en merk ik dat de Vodafone klantendesk het ook gewoon niet weet en ook niet uit hun systemen kan halen (ondanks 3x verwoede pogingen).

Uit alle reacties die ik lees op de inmiddels tot 19 pagina's gegroeide forum ben ik wel benieuwd of er nu inmiddels uitgeleverd wordt. Ik lees voornamelijk van mensen die nog wachten (en heel lang). Zijn er nu al velen die wel geleverd hebben gekregen en dan daarbij benieuwd wanneer zij besteld hebben, of ze overstapper of nieuw of verlenger zijn en welk type toestel het gaat.
Op basis hiervan kunnen we met zijn allen opmaken of er sprake is van willekeur in levering en/of dat Vodafone eerst de nieuwe en overstappers bediend en daarna pas hun vaste klanten?

Dus blije iPhone 4S gebruikers, strooi eens wat info........

Gr. N.

Ik werd gebeld door Vodafone - Jipppieeee....

Wel grappig of niet

Werd vandaag om 16.00 uur gebeld door de klantenservice van Vodafone met de vraag of ik nog vragen had na aanleiding van mijn contractverlenging.
Huh? Ik heb maar netjes aangegeven dat ik nog steeds wacht en nog niets geleverd heb gekregen. Medewerker van Vodafone meteen in systeem kijken naar status en kon niets anders verklaren dat de levering op zich laat wachten i.v.m. beperkte aanlevering vanuit Apple. Wel kon ik een 32GB Wit kiezen, want die waren er wel. Laat ik nou net voor mijn vrouw de 32GB Wit te hebben besteld op 4 november en daar ook nog niets over gehoord te hebben. Medewerker meteen in het systeem kijken en zag dat de status van haar was aangepast en dat toestel binnen 5 dagen uitgeleverd moest zijn. Ik ben benieuwd!

Al met al een wat voorbarig telefoontje van Vodafone en blijf ik wachten op mijn 32GB Black (waarvan levertijd onbekend) en hoop ik op een snelle levering van de 32GB White voor mijn vrouw. Overigens geeft het beeld dat ze me bellen of alles naar wens is gegaan wel het gevoel dat ik niet goed bij hun in het order-systeem sta. (angstig..)

Kortom:
- moedig dat Vodafone klanten aan het bellen is om na te vragen of alles naar wens is verlopen. Had liever gehad dat ze dit in het bestel (wacht-) proces ook hadden gedaan.

- klaarblijkelijk zitten er fouten in het systeem waardoor eerlijke uitlevering en goede status kunnen doorgeven, dat klanten al gebeld worden in de veronderstelling dat er al uitgeleverd is, laat staan dat men überhaupt weet wat de status is. Waarschijnlijk gaan ze vanavond de backorderlijst weer uitprinten en met een liniaal en potlood weer strepen en markeren.

Gr. en tot later. (zucht)
  #376  
Oud 30-11-11, 18:20
mullerw mullerw is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 15
Standaard

Ja, dat krijg je. De after-sales mensen hebben ook niets te doen, als de sale niet afgehandeld wordt ;-)

Als ze zich vervelen, mogen ze mij ook wel bellen. Pak ik er even een kop koffie bij (herstel; een kan koffie) en een luie stoel. Zijn ze meteen een uurtje of wat bezig ....
  #377  
Oud 01-12-11, 11:34
Istart Istart is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Nijkerk
Berichten: 4
Standaard

Zojuist weer een Iphone 4s besteld bij Vodafone via de telefoon.
Het kan tot 4 weken duren voor ik hem binnenheb volgens de ks, ook het versturen van de bevestigingsmail kan fout gaan..
En dat kan kloppen, maandag ook al besteld en deze bestelling was verdwenen.

Gaat lekker daar.. vol uur aan de telefoon gehangen, 4 keer gehoord dat ik verkeerd ben doorverbonden etc. maargoed.. Kunnen die mensen ook niets aan doen, en op het laatst toch nog een dame aan de telefoon gekregen die ook echt zin heeft om klanten te woord te staan en te helpen.
  #378  
Oud 01-12-11, 18:53
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Vanmiddag 5 uur weer ff gebelt met orderstatus lijn, kreeg een ene mitchel aan de lijn. Dus ik vragen hoe het met de status van mijn bestelling is enzo, gaf ook mijn ordernr.

Hij gaf mij aan dat de 64GB versies de 2e week van december geleverd word door Apple, dit heeft Apple aan Vodafone door gegeven zegt die. Ook gaf die aan dat er 1 voor mij gereserveerd is al van die lading.

Nou ik geloof dat ze de opdracht hebben gekregen om nu 2e week van December te zeggen, ik ben benieuwd wanneer ze zeggen dat er volgend jaar een zending komt tjonge jonge....

Ik hoop dat ik me telefoon nog dit jaar krijg....
  #379  
Oud 01-12-11, 19:09
Guest-20240308092738
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zie mijn eerdere post:
Mijn vrouw vandaag een SMS ontvangen van Vodafone dat haar iPhone 32G White uitgeleverd gaat worden.
Vol verwachting ....
  #380  
Oud 02-12-11, 08:52
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Schandalige communicatie bij Vodafone! Zit dit zo nog eens terug te lezen en ik heb mijn zwarte 32gb 4s al, (21 okt snachts besteld met verlenging, begin november op donderdag binnen) maar voor sommigen is het echt te triest!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De grote 4S bestel topic K4S Odido (T-Mobile) 554 18-01-12 20:22
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.