Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand trouwens 1 idee van de voorraad statussen? bedoel heb er al meerdere voorbij zijn komen! Order geselecteerd van voorraad Toen Magazijn: cancelled: nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand trouwens 1 idee van de voorraad statussen?
bedoel heb er al meerdere voorbij zijn komen! Order geselecteerd van voorraad Toen Magazijn: cancelled: nu weer Magazijn: registered Ben benieuwd naar de volgende status |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Registered betekent dat je toestel al is gereserveerd in hun voorraadsysteem en dat je hoogstwaarschijnlijk je toestel binnenkort zal ontvangen (voorraad gereserveerd uit magazijn is een status voorafgaand aan registered!!)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jeeej dankje wel voor je informatie |
|
|||
|
|||
Probeer orderstatus in te komen maar krijg alsmaar technische error.. Net gebeld naar vodafone en de mevrouw geeft aan dat ik dynafix (volgens mij) moet bellen naar 0348462801 en de ordernummer moet doorgeven en afspraak met de courier maken dus nu ff bellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Uhm hij is aan TNT afgegeven. @niekosnieko, ik had een 16GB, los met (trucje soort van).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Word niet veel wijzer van de klantenservice. Zelf order 360773xxx (los toestel) en mij werd verteld dat de order klaar staat om "gepicked" te worden in het magazijn. Alleen zijn de 16gb zwart schijnbaar op. Dus wachten op nieuwe levering. Verder schijnt nu de boodschap te zijn die ze mee moeten delen dat alle pre-orders tussen nu en 11 nov. geleverd zullen worden zei de dame. Interessant feit, er zijn schijnbaar 21 oktober rond de 11.000 bestellingen gedaan bij VF.
|
|
|||
|
|||
nou, het is eindelijk zover, vanmiddag om 12:00 een mail dat mijn iphone verstuurd is. Mijn orderstatus is ook gewijzigd naar:
Orderstatus Order Afgerond Laatst gewijzigd: 21-10-2011 09:21:47 Meer info: Niet beschikbaar Wel vreemd dat de datum nog steeds op 21-10 staat Nu hopen dat hij morgen komt, want dan ben ik toevallig hele dag thuis P.s. dit gaat om verlenging, iphone zwart 16GB. |
|
|||
|
|||
Kreeg net dit bericht:
Geachte heer/mevrouw, Namens Vodafone, zullen wij uw pakket op donderdag 3 november 2011 tussen 8:00 en 18:00 uur afleveren op onderstaand adres: xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xx xxxx xx xxxxxxxxx Voor deze order zal een remboursbedrag voldaan moeten worden van € 565.25. Alle Dynalogic-koeriers zijn uitgerust met mobiele pinapparaten. Wij verzoeken u om het remboursbedrag middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN. Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. U kunt ons niet alleen mailen: afspraak@dynalogic.eu maar ook telefonisch bereiken via het telefoonnummer 034–84 62 801. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00-21:00 uur en op zaterdag van 09:00-17:00 uur. Op de dag van aflevering kunt u gedurende de dag uw zending track & tracen. Wij sturen u hiervoor, in een separate mail, de link hiervoor toe inclusief de geplande levertijd. Met vriendelijke groeten, Namens Vodafone, Dynalogic Benelux B.V. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2011 om 18:50 ---------- Blijkt dat ze mijn huisnummer niet juist hebben opgeschreven.. Ik bel om te wijzigen en dan wordt er mij verteld dat de leverdatum ineens 1 dag later is:S Nonsense |
|
|||
|
|||
22.35 mail gehad van vodafone:
Geachte Dhr F, Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-21 heeft ordernummer: 306780xxx. Uw order is geaccepteerd en verwerkt. U kunt de levering van het prepaid-pakket volgen op de website van TNT Post. Log in met de TNT-barcode: Bladiebladiebla en uw postcode. De bestelling wordt twee keer door TNT Post aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Daarna wordt het pakket bij het postkantoor afgeleverd. U ontvangt van TNT Post bericht bij welk postkantoor u de bestelling kunt afhalen. Indien u onder rembours heeft besteld, dient u de bestelling aan de deur of op het postkantoor te betalen. Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website Abonnementen - gsm toestellen - Sim Only & informatie - Vodafone.nl Met vriendelijke groet, Vodafone Dus nu afwachten, track en trace wordt niet gevonden maar het is ook wat te vroeg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lol dat bericht kreeg ik om 6 : 32 ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ niekosnieko
Ik hoopte dat hij vanavond op mijn bureau lag |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|