Het Iphone 4s Bestel Topic Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook een leuk verhaal!! Ze zouden mijn tel 29 okt leveren tussen 800 & 1100. Werd vandaag gebeld om 10.30 na 2half uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een leuk verhaal!! Ze zouden mijn tel 29 okt leveren tussen 800 & 1100. Werd vandaag gebeld om 10.30 na 2half uur voor niks wachten dat de chauffeur ziek was. Ze konden niks anders regelen, volgende mogelijkheid dinsdag, maandag was vol!! Wat een service Vodafone hier komen we nog op terug !!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het beter is open met je betalende klant te communiceren.
Vind het jammer dat ik niet weet wanneer mijn nieuwe speeltje geleverd wordt. Dat er een enorme run op dit gadget kwam was allang duidelijk. Dat er tekorten zouden ontstaan ook ... Kan er prima mee leven dat we op basis van eerst komt eerst maalt bediend worden maar laat gewoon even weten wat de te verwachten lever datum is? |
|
|||
|
|||
ik heb vandaag 2 mails gekregen dat me abbonement is ingegaan enzo heb ook gebeld en ze zeiden dat als alles goed gaat ik hem op 18 november krijg.
heb daarna nog een keer gebeld. en toen zeiden ze dat het waarschijnlijk een fout was van die medewerker en dat ik hem aankomende week krijg en waarschijnlijk zelfs dinsdag. Dus ik hoop het./ Aangezien je bij Algebeld.nl en phoneshop.nl hem gewoon de eerst volgende werk dag kan krijgen(ze hebben nog geen wachtlijst) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben het eens dat ze ontzettend slecht communiceren! T-mobile doet dit beter maar heeft ook wat meer ervaring opgedaan bij een nieuwe iPhone hype |
|
||||
|
||||
Verantwoordelijk of niet, het is simpelweg overmacht. Je kan een klacht hierover indienen en soms willen ze uit coulance je iets aanbieden maar dit zijn ze in dit geval niet verplicht ;-)
|
|||
|
|||
Ik lees hier en op andere fora verschillende keren dat Phonehouse de iPhone wel snel kan leveren. Waar staat die informatie? Ik zie het niet op hun website.
|
|
|||
|
|||
volgens mij leveren alleen Castle.nl,Phoneshop.nl en algebeld.nl hem snel ze hebben hem namelijk allemaal op voorraad en hebben allemaal geen wachtrijen.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij, schrijf je. Maar waar baseer je die info op. Castle nog niet bekeken maar ik zie het ieg niet op de sites van Phonehouse en Algebeld.
|
|
|||
|
|||
Phoneshop niet phone house.
Algebeld heeft hem in voorraad klik maar op Reserveer nu en er staat een iccontje dat ze hem de volgende werkdag kunnen leveren. ik heb al heel vaak contact gemaakt met phoneshop ze krijgen maandag een voorraad 4sen binnen en hebben nog geen wacht rij er voor wat dus betekent dat ze dinsdag kunnen leveren. PhoneHouse: Verwachte levertijd 1 tot 2 weken Link: http://www.phonehouse.nl/abonnement/...rt/4250/2jaar/ PhoneShop: Maandag op voorraad Link: http://www.phoneshop.nl/A6020T11331E0D24V1N1/ Algebeld : Op Voorraad Link: http://www.algebeld.nl/index.php?Pag...Bundel=0&Order Vodafone : 3 Weken wachten Castle: Op Voorraad Link: http://www.castle.nl/winkelmandje/config/5/10306-10107 |
|
|||
|
|||
Oh, sorry, ik schrijf Phonehouse maar ik bedoel natuurlijk Phoneshop.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2011 om 19:57 ---------- Beste Ered, onze berichten kruisten elkaar, ik had inmiddels zelf ook gezien dat ik ten onrechte Phonehouse schreef. Bedankt voor je info, ga nu kijken op Algebeld. |
|
|||
|
|||
Iemand al iets van vodafone gehoord over levering?
|
|
|||
|
|||
nope, doodse stilte...
|
|
|||
|
|||
Inderdaad... hier ook helemaal niets.
21 oktober 00.05 uur verlengd maar nog niets gehoord... Al paar keer gebeld en via twitter contact gehad, ze kunnen ook niets vertellen over eventuele levertijden bij mij |
|
|||
|
|||
Bij mij ook, ik kan alleen maar afwachten volgens helpdesk... pff, je bent stuk beter af als nieuwe klant... Als de buit eenmaal binnen is...
|
|
|||
|
|||
Er is al meerdere keren door vf verteld dat levering vanaf 11 nov plaats vindt.
Dus voor die tijd zul je ook niks horen denk ik zo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, ik heb hier en daar ook wel gelezen over 11 nov. Maar kennelijk geld dat blijkbaar voor mensen die al een abbo hebben. Niet voor de nieuwe klanten.. ik weet wel dat ik volgende keer niet meer ga verlengen. Het heeft kennelijk geen enkel voordeel om vaste klant te zijn... #teleurgesteld#
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook verlengd. Had ook niet gerekend op een snelle levering eigenlijk. Was vorig jaar met iPhone 4 al hetzelfde drama. Kreeg weer hoop doordat mensen hier toch hun 4s van VF zeggen binnen te hebben. Maar laat de hoop nu maar waaien en wacht wel (on)geduldig af Alles beter als bij T-Mobile te moeten gaan. |
|
|||
|
|||
*zucht*.
Nog steeds order verified fulfilment in progres bladiebla... Nu is zelfs op het icoontje van de 4s als ik inlog op order status het labeltje pre-order weg gehaald. Beloofd weinig goeds. Laatst gewijzigd door Robpie83; 31-10-11 om 12:17. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De grote 4S bestel topic | K4S | Odido (T-Mobile) | 554 | 18-01-12 20:22 |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) | iCulture | Unlock [archief] | 113 | 12-05-08 23:59 |
|
|