Persoonlijke hotspot vodafone 4s discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, afgelopen week een nieuw abon. van vodafone genomen, met de nieuwe 4S. Werkt allemaal goed. Tot mijn verbazing werkt alleen de persoonlijke hotspot niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Persoonlijke hotspot vodafone 4s
Hallo, afgelopen week een nieuw abon. van vodafone genomen, met de nieuwe 4S. Werkt allemaal goed.
Tot mijn verbazing werkt alleen de persoonlijke hotspot niet meer met het nieuwe abon😖 Het kam geactiveerd worden door vf, maar kost 15,= extra! Terwijl dit bij mijn oude abon gratis. Weten jullie een manier of tooltje om met mijn Ipad mobiel te internetten via mijn Iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoeld dat je met je iPhone als het waren een Wi-Fi-router maakt. Dat kan alleen als je je iPhone gejailbreakt hebt. Maar je kan er wel problemen mee krijgen geloof ik, maar niet als je het gewoon met mate gebruikt. Kijk even bij nummertje 8.
15 Reasons to Jailbreak your Iphone 4 | Iphone 4 Jailbreak.org Bedoel je dat? |
|
|||
|
|||
bij een smart abo van vodafone is het gratis, alleen de blox aanzetten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Geweldig! Baal alleen dat ik nu geen laptop met internet bij de hand heb, anders had ik het direct gedaan.
|
|
||||
|
||||
het stond eerst standaard aan, maar nu moet er blijkbaar weer een blox aangezet worden, typisch Vodafone, het je klanten zo moeilijk mogelijk maken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee, bij mijn vorige abbo kon het niet, bij de ismart mag het wel en stond het standaard aan. opeens was het verdwenen en nu schijn je zo n blox er voor aan te moeten zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nieuwe update
Hoi,
Na de nieuwe carrier update werkt de hotspot prima. eindelijk geen PDA net meer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Persoonlijke hotspot in iOS 5 | DeadRow94 | iPhone algemeen | 18 | 31-05-12 00:34 |
Persoonlijke hotspot werkt niet | Murdock24 | iPhone algemeen | 2 | 10-11-11 03:47 |
persoonlijke hotspot | apotheosis | iPhone algemeen | 3 | 06-11-11 02:15 |
Iphone 3GS persoonlijke hotspot activeren iOS 4.3.5 | Mauriceapple | iPhone algemeen | 19 | 27-09-11 22:49 |
persoonlijke hotspot | Gadget700 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-05-11 07:51 |
|
|