Vodafone netwerk 3G: geen Youtube behalve met VPN discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) In elk geval sinds de storingen van dinsdag is het (bijna) onmogelijk om een filmpje te kijken op youtube op met iPhone 4, via het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone netwerk 3G: geen Youtube behalve met VPN
In elk geval sinds de storingen van dinsdag is het (bijna) onmogelijk om een filmpje te kijken op youtube op met iPhone 4, via het netwerk van Vodafone.
Vreemd genoeg werkt het wel als ik VPN aan heb staan. Het is dus niet het 3G netwerk, maar iets anders. Met VPN gaat al het verkeer via mijn server thuis. Het is dus een beetje Amsterdam-Parijs met overstap in Hamburg.... Hierbij een demonstratie: https://www.youtube.com/watch?v=mStGGE-ry3E ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 mei 2013 om 09:15 ---------- Vodafone had gereageerd op twitter. Nadat ik mijn telefoon op flightmodus had gezet, en weer terug deed alles het weer... Vreemd, ik had hem gisteren zelfs aan en uitgezet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met AirPlay geen muziek via Ixtreamer, wel met YouTube. | Moscowking | iPad algemeen | 0 | 14-09-12 23:05 |
Vodafone 3g-netwerk, Geen server | 123 | Vodafone | 18 | 21-02-11 20:17 |
Met T-mobile Abbo op Vodafone Netwerk | ricklahaye | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-01-10 17:01 |
iPhone 1e gen.: geen sim behalve met 1simkaart | neveil | Unlock | 4 | 04-01-10 23:05 |
geen geluid behalve ringtone!!? | sammy25ams | Ringtones en Wallpapers | 18 | 25-02-08 12:25 |
|
|