//

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen?

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) maar is er een duidelijk verschil tussen, zoals ik heb, het BASIS abbo van € 35,00 + Internet € 9,50 (totaal € 44,50) of het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 26-11-09, 10:39
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

maar is er een duidelijk verschil tussen, zoals ik heb, het BASIS abbo van € 35,00 + Internet € 9,50 (totaal € 44,50) of het SUPER SIM abbo (€ 44,75 incl internet)

en dan doel ik meer op o.a. de internetsnelheid..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 20-12-09, 21:02
PixlPushr PixlPushr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Heb een 1st gen. Iphone met een Vodafone kaart. Ik ben niet te bereiken zowel per telefoon als per sms en ik weet niet waar het aan ligt. Als iemand mij belt krijgen ze m'n voicemail, ook al staat m'n telefoon aan en heb ik vol bereik. Ongeveer een uur later krijg ik een sms dat ik een gemist gesprek heb. Ook sms'jes krijg ik pas heel laat binnen, meestal duurt dit gemiddeld een half uur tot een uur.
Heeft iemand hier ervaring mee/ weet wat het probleem zou kunnen zijn?
Je zou zeggen dat je met Vodafone toch goed berekbaar zou moeten zijn, maar ik denk er sterk aan om na afloop van m'n abonnement over te stappen op een andere provider.
  #243  
Oud 20-12-09, 21:05
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

dit ligt niet aan je provider, maar of aan je telefoon of je hebt nog een oude simkaart van Vodafone.....
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #244  
Oud 20-12-09, 21:10
matthijs46's schermafbeelding
matthijs46 matthijs46 is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDMi Bekijk bericht
maar is er een duidelijk verschil tussen, zoals ik heb, het BASIS abbo van € 35,00 + Internet € 9,50 (totaal € 44,50) of het SUPER SIM abbo (€ 44,75 incl internet)

en dan doel ik meer op o.a. de internetsnelheid..
44,75???? ik betaal voor de supersim slechts 13,50 (officieel 27,- maar krijg 2 jaar lang 50% korting, actie) betreft voor mij voldoende minuten en sms, inclusief onbeperkt internet.
en... zorg ervoor bijtijds opgezegd te hebben of ze moeten tegen dezelfde voorwaarden verlengen
  #245  
Oud 20-12-09, 21:13
matthijs46's schermafbeelding
matthijs46 matthijs46 is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damys4 Bekijk bericht
dit ligt niet aan je provider, maar of aan je telefoon of je hebt nog een oude simkaart van Vodafone.....
klopt, moet aan de iPhone of oude kaart liggen, veel van mijn vrienden bellen via iPhone en Vodafone en dit probleem kent niemand.
Vodafone is juist goed betrouwbaar, ruime dekking en snel.
(ps: heb geen aandelen)
  #246  
Oud 20-12-09, 21:23
PixlPushr PixlPushr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Okee, het ligt of aan de telefoon of aan de simkaart... Da's al iets duidelijker, maar niet veel... Wat kun je eraan doen? Nieuwe firmware erop? Nieuwe simkaart erin? Resetten? Thnx for any info
  #247  
Oud 20-12-09, 21:33
matthijs46's schermafbeelding
matthijs46 matthijs46 is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PixlPushr Bekijk bericht
Okee, het ligt of aan de telefoon of aan de simkaart... Da's al iets duidelijker, maar niet veel... Wat kun je eraan doen? Nieuwe firmware erop? Nieuwe simkaart erin? Resetten? Thnx for any info
1ste generatie? maar in je profiel staat 3GS 32G??
gekraakt? of jailbrake?
Wellicht gewoon via iTunes je software opnieuw installeren zou kunnen helpen en dan daarna kijken of je de juiste Vodafone instellingen hebt.
Deze kun je vinden op de site van vodafone.nl even zoeken naar "instelling en supersim"
suc6
  #248  
Oud 20-12-09, 21:40
PixlPushr PixlPushr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Thnx! Ik heb zelf een nieuwe 3gs maar heb de 1e gen. Aan mijn vrouw gegeven... Die heeft er nu problemen mee. Ff kijken of ik het kan fixen
  #249  
Oud 24-12-09, 10:20
jurh jurh is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Ede
Berichten: 2
Standaard

Sinds een paar maanden heb ik supersim, werkt allemaal prima maar....
Sinds kort blijk ik geen sms meer te kunnen versturen, wel ontvangen. ("Het bericht is niet verstuurd. Tik op 'Opnieuw' om dit bericht alsnog te sturen." En dat lukt natuurlijk weer niet...).

Logisch lijkt me te kijken of het servicenummer nog wel goed is ingesteld. Maar ik kan niet eens vinden waar je dat doet. Of kunnen er nog andere oorzaken zijn??

Jur
  #250  
Oud 27-12-09, 17:35
Bulzai Bulzai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb nou een site waarbij je je iphone kan kopen in combinatie met een vodafone abbonoment enzovoort.

Vodafone Basis € 17,50 + Apple iPhone 3G 8GB - PhoneShop.nl

ik vraag me af of het internet van de het t-mobile abonnement net zo snel is als het vodafone internet.
  #251  
Oud 27-12-09, 17:57
Woutair Woutair is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Nee dat is het niet. Vodafone heeft op dit moment het snelste mobiele internet (3,6Mb/s)

Groet,

Woutair
  #252  
Oud 27-12-09, 19:34
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulzai Bekijk bericht
Ik heb nou een site waarbij je je iphone kan kopen in combinatie met een vodafone abbonoment enzovoort.

Vodafone Basis € 17,50 + Apple iPhone 3G 8GB - PhoneShop.nl

ik vraag me af of het internet van de het t-mobile abonnement net zo snel is als het vodafone internet.
De maandelijkse kosten lopen op naar 29 euro per maand en dan heb je een 3G 8Gb voor 418 euro

Dan kun je beter een supersim afsluiten voor 13.50 en een losse 3GS kopen
__________________

  #253  
Oud 28-12-09, 00:18
Woutair Woutair is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
De maandelijkse kosten lopen op naar 29 euro per maand en dan heb je een 3G 8Gb voor 418 euro

Dan kun je beter een supersim afsluiten voor 13.50 en een losse 3GS kopen

Hangt er vanaf hoeveel je belt en smst super sim heeft volgens mij maar 150 min/sms dus daar ben ik als groot smser binnen 1 a 2 dagen doorheen als ik pech heb. En sms blox kan volgens mij niet worden aangeschaft bij super sim
  #254  
Oud 28-12-09, 08:38
Bulzai Bulzai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
De maandelijkse kosten lopen op naar 29 euro per maand en dan heb je een 3G 8Gb voor 418 euro

Dan kun je beter een supersim afsluiten voor 13.50 en een losse 3GS kopen
Ja daar dacht ik zelf ook al aan maar is die super slim dan voor 13,50 per maand en heb je dan internet en alles erop en eraan? zou je een link kunnen sturen daarvan? ik kan het zelf namelijk niet vinden
  #255  
Oud 28-12-09, 08:40
Bulzai Bulzai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woutair Bekijk bericht
Hangt er vanaf hoeveel je belt en smst super sim heeft volgens mij maar 150 min/sms dus daar ben ik als groot smser binnen 1 a 2 dagen doorheen als ik pech heb. En sms blox kan volgens mij niet worden aangeschaft bij super sim
ja ik dacht zelf eraan om een basis abonnement van 17,50 te nemen met dan zon sms verdubbelaar, dan heb je ongeveer zon 190 smsjes voor 1 maand. en bellen doe ik toch niet zoveel.
  #256  
Oud 28-12-09, 10:53
cactus cactus is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulzai Bekijk bericht
Ja daar dacht ik zelf ook al aan maar is die super slim dan voor 13,50 per maand en heb je dan internet en alles erop en eraan? zou je een link kunnen sturen daarvan? ik kan het zelf namelijk niet vinden
Nee, dat klopt. Het staat niet op de site. Het supersim abonnement is alleen bij de Vodafonewinkel af te sluiten en je moet je iPhone + legitimatie meenemen. Je krijgt hiervoor 200 belminuten en onbeperkt internet. Ik heb het nu een paar maanden en het bevalt prima !! Voorwaarde van Vodafone is wel dat je het abonnement alleen met een iPhone mag gebruiken !
  #257  
Oud 28-12-09, 11:07
Bulzai Bulzai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cactus Bekijk bericht
Nee, dat klopt. Het staat niet op de site. Het supersim abonnement is alleen bij de Vodafonewinkel af te sluiten en je moet je iPhone + legitimatie meenemen. Je krijgt hiervoor 200 belminuten en onbeperkt internet. Ik heb het nu een paar maanden en het bevalt prima !! Voorwaarde van Vodafone is wel dat je het abonnement alleen met een iPhone mag gebruiken !
oke mooi!

nou moet ik alleen nog even mijn ouders overhalen dat ik een iphone mag.
wat is trouwens het slimste, een nieuwe iphone kopen of een tweede hands hier op de site of bij marktplaats?
  #258  
Oud 28-12-09, 11:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulzai Bekijk bericht
oke mooi!

nou moet ik alleen nog even mijn ouders overhalen dat ik een iphone mag.
wat is trouwens het slimste, een nieuwe iphone kopen of een tweede hands hier op de site of bij marktplaats?
Ik zou voor de nieuwe gaan, dan heb je garantie als er zich een probleem voordoet. Als je een iPhone op Marktplaats koopt let dan op dat je je niet bedriegen (als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook!).
  #259  
Oud 28-12-09, 11:14
Bulzai Bulzai is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ik zou voor de nieuwe gaan, dan heb je garantie als er zich een probleem voordoet. Als je een iPhone op Marktplaats koopt let dan op dat je je niet bedriegen (als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook!).
ja dacht ik zelf ook! ons pa vond 450 euro iets teveel dus ik wou goedkoper tweede hands krijgen. maar dan heb je de zekerheid niet dat hij goed is, dus denk dat ik het gewoon nieuw koop op de phoneshop site.
  #260  
Oud 30-12-09, 22:59
pietr pietr is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Goirle
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dit draadje doorgelezen, maar het volgende is me nog niet duidelijk.

Ik heb vandaag een nieuwe 3G 8 Gig met T-Mobile lock gekocht voor mijn zoon. Met blackra1n en Cydia gejailbraket en geünlockt. Kan ik dan een Vodafone Supersim werkend in dit toestel krijgen? Of moet het toestel echt hardwarematig simlockvrij zijn?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 15:34
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 19:21
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? to_os Archief 1 13-06-09 15:08
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 11:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.