iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat maakt voor VdF niets uit als 'ie sim lock vrij is !! Bij updates via itunes moet je wel de hele riedel met simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlock
Dat maakt voor VdF niets uit als 'ie sim lock vrij is !!
Bij updates via itunes moet je wel de hele riedel met simlock vrij en jailbracken wee herhalen ................ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vraagje, wat hebben jullie op je contract staan? Ik heb nu zelf een Super SIM Only aangevraagd (Super SIM € 50, voor € 25,25 per maand). Nu staat er echter op mijn contract het maandbedrag van € 36,50 wat ik nergens anders kan vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ps. vodafone kaartje werkt prima in een ex Tmobile iphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook in jou geval zou ik zeker even bellen met Vodafone! |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only |
|
|||
|
|||
Heb een Iphone 3Gs 32GB
gekocht bij Orange Frankrijk Afgeleverd op 14-11-2009 unlock aangevraagd 15-11-2009 unlock gekregen op 20-11-2009 sindsdien VodaFone NL er in zitten met firmware 3.1.2 3G valt veel weg, normale GSM signaal is in vergelijking met een Nokia E71 ook minder , de " 7,2 Mbit" die haalbaar zou moeten zijn haal je nooit bij de 3Gs. Wel 3 Mbit meer dan dat niet. Ligt aan de 3Gs want met een HSDPA router haal ik 6 Mbit zonder problemen met internet verkeer. Verder is het erg wennen want ik kom van Nokia E71 af. Mail wordt goed gepushed via Kerio Mail Server 6.7.2, contacten sync werkt daarmee ook goed, calender alleen niet maar daar werken ze daar nog aan. Batterij van de 3Gs is ruk, tussen de 12 & 18 uur dan is ie toch wel erg dood. Nokia E71 met veel bellen hielt 2 dagen vol maar apple's met peren vergelijken. Vodafone netwerk werkt verder super. Moet eerlijk toegeven dat ik Nokia gewend was maar met alle funkties die de 3GS heeft er behoorlijk op voorruit ben gegaan. -punt, en dat is echt een grote minpunt: Met een Parrot CK3200 is ie ruk want het kraakt en stoort de hele tijd als je aan het bellen bent waardoor jij de tegen partij niet of nauwelijks kan horen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? | to_os | Archief | 1 | 13-06-09 16:08 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|