//

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen?

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt gelijk, jailbreak. Simlock omzeild via Turbo sim....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05-09-08, 13:21
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Je hebt gelijk, jailbreak. Simlock omzeild via Turbo sim.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-09-08, 14:39
dennis-swiss-iphone-3G dennis-swiss-iphone-3G is offline
• iOS 2.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard Vodafone Super Sim Only zonder nummer behoud wat nu!!

Ik heb dus een iPhone 3g uit zwitserland met een yessim kaartje en ik kan hem met mijn Vodafone-sim gebruiken. Mu heeft Vodafone een Super Sim Only abonnement voor €13 nog wat lekker bellen en internetten met je iPhone voor een leuk bedrag. Ik naar de Vodafone winkel want dat moet online niet te bestellen maar daar kreeg ik net te horen dat ik mijn nummer niet kan behouden kan alleen met een nieuw nummer abonnement. Naar mijn mening bullshit want Vodafone heeft die voorwaarde niet vermeld op de site en ze geven zelf aan dat je kunt switchen naar ieder abonnement met nummerbehoud, dus net maar even een emailtje en brief naar Vodafone gestuurd kijken of het helpt. Iemand de zelfde ervaring met Vodafone.
  #43  
Oud 06-09-08, 16:01
dennis-swiss-iphone-3G dennis-swiss-iphone-3G is offline
• iOS 2.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard Vodafone super sim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepiphone Bekijk bericht
Vandaag abbo omgezet, en ik blijf gewoon in bezit van mijn twee huidige sim kaarten. Dus geen probleem.
Best mooie deal, nu dus EU 13,50 pm en die 200 belminuten is ruim voldoende !

He Joep heb je je eigen nummer kunnen behouden met de super sim? Ik kreeg namelijk te horen bij Vodafone winkel dat het alleen kan met een nieuw abonnement en nummer.

Groet

Dennis
  #44  
Oud 07-09-08, 12:15
Jancoen Jancoen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

ja ik heb dezelfde ervaring, echt flink balen. Heb net zoals jij een mail naar vodafone gestuurd maar de reactie daarop was dat ik beter maar naar een vodafoneshop kon gaan omdat die verkopers het beter wisten en eventueel aan hun rayonmanager konden vragen. Maarja die man die ik in de winkel sprak wist verder ook niks. Lekker nutteloos dus.
  #45  
Oud 08-09-08, 21:50
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Hoe is het bereik met vodafone en een simlockvrij iphone? Gsm en 3g
  #46  
Oud 09-09-08, 00:37
gerlo gerlo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NanneMan Bekijk bericht
Hoe is het bereik met vodafone en een simlockvrij iphone? Gsm en 3g
Ik heb sinds 3 dagen een iphone met vodafone, dus veel ervaring nog niet , maar tot nu toe geen problemen. 3G ontvangst is niet altijd optimaal, maar normale ontvangst is er altijd volop. Geen wegvallende gesprekken e.d.
  #47  
Oud 09-09-08, 01:20
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

nou niks dan lof over vodafone naar mijn mening nog nergens last van, hij werkt perfect!!!!!

Laatst gewijzigd door xa4cornelis; 09-09-08 om 08:15.
  #48  
Oud 09-09-08, 21:37
dennis-swiss-iphone-3G dennis-swiss-iphone-3G is offline
• iOS 2.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard Prima werking met Vodafone

Mijn iPhone 3g werkt al bijna 3 weken prima met de Vodafone wel geen super sim maar gewoon mijn oude sim. Bereik prima werking ook alles alleen even sim eruit als ik ga syncen met m'n iMac en iTunes alles werkt.
  #49  
Oud 09-09-08, 21:52
gerlo gerlo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis-swiss-iphone-3G Bekijk bericht
alleen even sim eruit als ik ga syncen met m'n iMac en iTunes alles werkt.
Waarom haal je de sim eruit ?
  #50  
Oud 09-09-08, 22:21
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

dit vraag ik mij ook af, ik krijg morgen mijn italiaanse iphone
  #51  
Oud 09-09-08, 23:05
Yasp0 Yasp0 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Emmen, Nederland
Berichten: 37
Standaard

Sinds zaterdag maak ik gebruik van een Italiaanse 3g 8gb versie met Vodafone abo + vodafone blox. Heb buiten tot nu toe altijd 3g bereik, binnen valt het soms weg. Verder nog geen problemen gehad.
  #52  
Oud 10-09-08, 11:31
dennis-swiss-iphone-3G dennis-swiss-iphone-3G is offline
• iOS 2.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard Swisscom ihone 3g met vodafone en unlock sim

Ik haal mijn sim+unlock sim eruit omdat anders iTunes een foutmelding geeft van not compatible sim installed en kan ik niet syncen met mijn iMac ik kan het ook via internet doen maar als ik thuis ben dan hang ik de iphone aan de iMac.
  #53  
Oud 10-09-08, 15:24
scheep scheep is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb nu ruim een maand mijn belgische iphone 3g 8gb i.c.m. een vodafone supersim. Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik niet de tmobile versie heb genomen. Heb vrijwel overal 3g ontvangst. Alleen thuis in de keuken niet, maar wel in de woonkamer . Verder kan ik deze combinatie iedereen aanraden, heerlijk apparaat !
  #54  
Oud 11-09-08, 01:57
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

vraag aan de mensen met deze sim. Ik ben ook van plan deze abbo te nemen maar ik lees op hun site dat je dit alleen mag gebruiken i.c.m de simlockvrije iPhone, toevallig heb ik een simlockvrije iPhone uit belgie maar ik wil mijn simook gebruiken in mijn samung d900 voor als ik uitga of trainen of iets anders, zijn er dus mensen die een extra kaartje hebben gekregen met zelfde nummer? Zoja kostte dat nog wat extra's?

Bedankt
  #55  
Oud 11-09-08, 12:59
gerlo gerlo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ben net naar de vodafone shop geweest. Mijn huidige vodafone abonnement loopt af in januari. Ik kan volgens de medewerkster in november (3 maand van te voren) terugkomen om dit abbo te verlengen met Super Sim voor mijn iphone. Dit zou volgens haar ook met behoud van nummer moeten kunnen.

De praktijk zal het leren...
  #56  
Oud 11-09-08, 13:38
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik zou eigenlijk mijn huidige normale abbo van Vodafone, welke nog 1 jaar loopt, ook wel willen omzetten naar zo'n super SIM met nummer behoudt. Zal eens bellen of ik tussentijds mag overstappen.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #57  
Oud 11-09-08, 14:08
gerlo gerlo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ik zou eigenlijk mijn huidige normale abbo van Vodafone, welke nog 1 jaar loopt, ook wel willen omzetten naar zo'n super SIM met nummer behoudt. Zal eens bellen of ik tussentijds mag overstappen.
Ik denk niet dat dit kan. Ze zullen altijd het abbonementsgeld van je volledige contractduur willen innen.
  #58  
Oud 13-09-08, 23:24
guytimmers guytimmers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard vodafone sim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSander Bekijk bericht
Het regent klachten over de 3G dekking van T-Mobile. Veel mensen overwegen over te stappen naar Vodafone om daar het Super SIM abonnement af te sluiten:

Super SIM Only

Ik zie alleen bijna geen ervaringen met dit abonnement. Heeft iemand dit al afgesloten en zoja hoe bevalt het? Werkt streaming radio (bijv. via nederland.fm) stabiel en zonder wegvallen onderweg? En wat geeft de dekkingsindicator meestal aan?

ik heb een italiaans toestel, werkt erg goed met vodafone. heel goed bereik met 3g
  #59  
Oud 14-09-08, 01:15
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
vraag aan de mensen met deze sim. Ik ben ook van plan deze abbo te nemen maar ik lees op hun site dat je dit alleen mag gebruiken i.c.m de simlockvrije iPhone, toevallig heb ik een simlockvrije iPhone uit belgie maar ik wil mijn simook gebruiken in mijn samung d900 voor als ik uitga of trainen of iets anders, zijn er dus mensen die een extra kaartje hebben gekregen met zelfde nummer? Zoja kostte dat nog wat extra's?

Bedankt
Nog niemand gevraagd of dit kan of het zelf heeft?
Geen Vodafone store hier in Meppel dus moet ik naar Zwolle gaan wil ik dit doen.
  #60  
Oud 14-09-08, 01:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerlo Bekijk bericht
Ik denk niet dat dit kan. Ze zullen altijd het abbonementsgeld van je volledige contractduur willen innen.
Inderdaad, ze kunnen (of ze willen) niet het huidige abbo omzetten naar de super sim. Jammer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 16:34
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 20:21
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? to_os Archief 1 13-06-09 16:08
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 12:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.