iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door walberg Op dit moment worden de mensen die voor een Iphone kiezen gewoon geweigerd bij het aanvragen van een abonnement bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon een abbo nemen en niet zeggen dat het voor een iphone is. Week later data abbo er bij aansluiten..!!!! (€. 10,00 p/mnd) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze mensen worden nu dus geweigerd kreeg ik bij Vodafone te horen. |
|
|||
|
|||
@walberg
Nou Walberg dan ben je niet goed geinformeerd ik ben vandaag nog bij vodafoneshop geweest en was geen enkel probleem, daarnaast hebben ze ook online nog gewoon het supersim only enkel voor iPhone 3G beschikbaar. Ik weet niet wie je geinformeerd heeft maar nuchter issie niet geweest |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ walberg: I stand corrected! dan heb ik je verkeerd begrepen...
|
|
|||
|
|||
Snap niet waar ze moeilijk over doen.....
Ze halen de telefoon uit italie, simlock vrij, en doen daar zelf een vodafone abbo bij. Waarom zou vodafone daar moeilijk over doen???? Denk dat ze gewoon geen iphone's meer kunnen krijgen. dat dat het probleem is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi, Is dit nog gelukt? Ik zit er ook aan te denken maar als de abonnementen worden afgewezen dan schiet het niet op. Wel vreemd want voor Vodaphone is het gewoon extra business. |
|
|||
|
|||
Nee, maar ik heb ook nog eens de acties van de KPN gedaan, en daarbij werd ik afgewezen omdat ik niet Kredietwaardig genoeg zou zijn. Gelukkig geeft KPN nog wel het telefoonnummer mee van het bedrijf Experian die dit test. Van de week zal ik deze eens gaan bellen want in het weekeinde zijn die natuurlijk ook niet te bereiken. Ik heb nooit een A status gehad en nooit een achterstand.
Ze zullen wel weer op de verkeerde naam hebben getest, dat was 4 jaar geleden ook het geval. T Mobile kan ik wel gewoon verlengen maar dat heeft geen zin, ik heb al 400 euro beltegoed opgespaard omdat ik hier helemaal geen bereik heb, ik moet 200 meter de deur uit. Dan kan ik UMTS wel helemaal vergeten. Ik zou als ik jouw was gewoon aanvragen een eventuele afwijzing heb je binnen 1 dag al binnen. Baat het niet schaadt het niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ah, Ok, dat klinkt al anders, weet zo'n helpdesk gewoon niet waar ze het over hebben. Zien in het systeem een afwijzing en verzinnen er zelf wel een reden bij. Kpn is idd ook een optie en dat gaat goed want een maat van mij heeft het net binnen, echter, Vodaphone schijnt snellere 3G te hebben en je hebt geen gezeur dat je Youtube en stream appart moet betallen. Anyway, gaan we morgen maar proberen. |
|
|||
|
|||
Ik heb al een UMTS abonnement bij Vodafone. Nu wil ik bij Vodafone overstappen op een iphone via 2call.nl of gsm.nl. Is dat wel betrouwbaar? Krijg ik dan wel de nieuwste versie van iphone en/of moet ik dan de software nog gaan upgraden? Vraag me af of dat (gratis) kan?
Heb er absoluut geen verstand van. Wil wel graag van de aanbieding via internet gebruik maken, maar ben bang dat er ergens een addertje onder het gras zit... Kan iemand mij gerust stellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En hoe zit het met firmware 2.1? Zat dat al direct goed of moet ik dat ook via itunes updaten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net te horen gekregen dat mijn order goed is gekeurd.
Kan bijna niet wachten , hopelijk morgen de 3G 8GB binnen. Ik heb hem wel met een Hi combo genomen, Vodafone kwam een stuk duurder uit. Ik heb nu alleen extra kosten voor de youtube filmpjes maar die ga ik toch niet zitten streamen over 3G. Doe ik wel als ik Wi-Fi heb. Heeft iemand ervaring met het i-wood? Dat je elke maand 5 euro terug krijgt als je addware toestaat? Wel een beetje suf zo'n bigmack onder in beeld maar scheelt wel in abbo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel ik neem 2call.nl, dan is Hi bij KPN in 2 jaar zo'n 45 euro duurder dan Vodafone! Of maak ik nu een grote rekenfout? ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat denk ik wel, Ik heb met ze gebeld en met Vodafone ben je 29 euro per maand kwijt 2 jaar lang maar dan heb je er nog geen inet bij, dat kost 10 euro extra. Bij Hi heb je de eerste jaar hi 30 voor 22 plus inet voor 2,50 en de 2de jaar wordt het dan 39,95 per maand. Hi is dus goedkoper volgens mij. Vodafone na 24 maand = 934 euro en bij HI iets van 773. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij Vodafone hebben ze geen € 30,- abonnement en hebben ze je verkeerd voorgelicht, dan zou je naar € 27,50 gaan of naar € 35,- (aanbieding € 28,-). Zo bereken ik het: Vodafone: bij 2-jarig €35,- abonnement, 300 minuten/600 sms Aanbieding: 2 jr 28! euro= 672 euro+228 inet=900 = 37,50 pmnd KPN Hi: bij 2-jarig €35,- abonnement, 300 minuten/600 sms 1e jaar 26,95 = 323,40 2e jaar 35,- = 420,- 1e jaar eindeloos inet = € 30,- (dacht eerst 2,50 korting ;-D foutje) 2e jaar = € 119,40 Totaal: € 892,80 = € 37,20 pmnd Ik neem Vodafone, omdat ik daar goede ervaringen mee heb en goede berichten over hoor. Helaas moet ik dan wel extra voor de iphone betalen omdat ik verleng. Dat heb ik er wel voor over. KPN zal ook prima zijn hoor. Veel plezier met je aankoop! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanx! Ik heb net bericht van 2call dat de iphone bij TNT afgelevred is. NU nog de magicsim zodat ik mijn zakelijke nr. en prive op de iphone kan gebruiken. Erg goeie ervaring met 2call moet ik zeggen, vanmorgen besteld nu al op de post. Steeds tussendoor gebeld en elke keer netjes te woord gestaan. Aftersales kan ik nog niets over zeggen. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem binnen!
Wat een mooi ding! Maar nu gaan we erg offtopic. Wel erg netjes geregeld van 2call, echt binnen een dag thuis. Nu nog een Itunes store account zonder Credit card, wat een drama! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? | to_os | Archief | 1 | 13-06-09 16:08 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|