//

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen?

iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door walberg Op dit moment worden de mensen die voor een Iphone kiezen gewoon geweigerd bij het aanvragen van een abonnement bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 06-11-08, 12:53
dewitte100 dewitte100 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walberg Bekijk bericht
Op dit moment worden de mensen die voor een Iphone kiezen gewoon geweigerd bij het aanvragen van een abonnement bij Vodafone. Kom je dus toch automatisch weer bij T-Mobile terecht.

Gewoon een abbo nemen en niet zeggen dat het voor een iphone is. Week later data abbo er bij aansluiten..!!!! (€. 10,00 p/mnd)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 06-11-08, 13:15
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewitte100 Bekijk bericht
Gewoon een abbo nemen en niet zeggen dat het voor een iphone is. Week later data abbo er bij aansluiten..!!!! (€. 10,00 p/mnd)
Ik bedoel als je een abonnement wil afsluiten met een iphone. De meesten van ons zitten al bij een provider en willen overstappen en dan dus van een aanbieding gebruik maken dus van gsm.nl 2call etc.

Deze mensen worden nu dus geweigerd kreeg ik bij Vodafone te horen.
  #103  
Oud 06-11-08, 20:05
marruk71 marruk71 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

@walberg

Nou Walberg dan ben je niet goed geinformeerd ik ben vandaag nog bij vodafoneshop geweest en was geen enkel probleem, daarnaast hebben ze ook online nog gewoon het supersim only enkel voor iPhone 3G beschikbaar. Ik weet niet wie je geinformeerd heeft maar nuchter issie niet geweest
  #104  
Oud 06-11-08, 20:18
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marruk71 Bekijk bericht
@walberg

Nou Walberg dan ben je niet goed geinformeerd ik ben vandaag nog bij vodafoneshop geweest en was geen enkel probleem, daarnaast hebben ze ook online nog gewoon het supersim only enkel voor iPhone 3G beschikbaar. Ik weet niet wie je geinformeerd heeft maar nuchter issie niet geweest
Supersim is een SIM ONLY!!! Ik heb het over de telefoon combi abonnementen dus abonnementen MET toestel (Iphone) die acties worden door enkele bedrijven zoals 2call, gsm.nl en nog enkelen op de markt gebracht en die worden nu geweigerd bij Vodafone en waarom is mij dus ook onduidelijk.
  #105  
Oud 06-11-08, 20:34
marruk71 marruk71 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

@ walberg: I stand corrected! dan heb ik je verkeerd begrepen...
  #106  
Oud 06-11-08, 20:44
dewitte100 dewitte100 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 19
Standaard

Snap niet waar ze moeilijk over doen.....
Ze halen de telefoon uit italie, simlock vrij, en doen
daar zelf een vodafone abbo bij. Waarom zou
vodafone daar moeilijk over doen???? Denk dat
ze gewoon geen iphone's meer kunnen krijgen. dat dat het
probleem is.
  #107  
Oud 07-11-08, 11:17
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewitte100 Bekijk bericht
Snap niet waar ze moeilijk over doen.....
Ze halen de telefoon uit italie, simlock vrij, en doen
daar zelf een vodafone abbo bij. Waarom zou
vodafone daar moeilijk over doen???? Denk dat
ze gewoon geen iphone's meer kunnen krijgen. dat dat het
probleem is.
Ik ga zo in mijn pauze gewoon weer opnieuw naar Vodafone bellen, iedere agent zal wel weer iets anders vertellen. Ik belde oorspronkelijk omdat mijn order werd afgekeurd dus ik wilde weten waarom en toen kreeg ik dus te horen dat abonnementen met Iphones worden afgewezen.
  #108  
Oud 16-11-08, 01:36
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walberg Bekijk bericht
Ik ga zo in mijn pauze gewoon weer opnieuw naar Vodafone bellen, iedere agent zal wel weer iets anders vertellen. Ik belde oorspronkelijk omdat mijn order werd afgekeurd dus ik wilde weten waarom en toen kreeg ik dus te horen dat abonnementen met Iphones worden afgewezen.

Hoi,

Is dit nog gelukt?
Ik zit er ook aan te denken maar als de abonnementen worden afgewezen dan schiet het niet op.
Wel vreemd want voor Vodaphone is het gewoon extra business.
  #109  
Oud 16-11-08, 11:41
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard

Nee, maar ik heb ook nog eens de acties van de KPN gedaan, en daarbij werd ik afgewezen omdat ik niet Kredietwaardig genoeg zou zijn. Gelukkig geeft KPN nog wel het telefoonnummer mee van het bedrijf Experian die dit test. Van de week zal ik deze eens gaan bellen want in het weekeinde zijn die natuurlijk ook niet te bereiken. Ik heb nooit een A status gehad en nooit een achterstand.
Ze zullen wel weer op de verkeerde naam hebben getest, dat was 4 jaar geleden ook het geval.
T Mobile kan ik wel gewoon verlengen maar dat heeft geen zin, ik heb al 400 euro beltegoed opgespaard omdat ik hier helemaal geen bereik heb, ik moet 200 meter de deur uit. Dan kan ik UMTS wel helemaal vergeten.

Ik zou als ik jouw was gewoon aanvragen een eventuele afwijzing heb je binnen 1 dag al binnen. Baat het niet schaadt het niet.
  #110  
Oud 16-11-08, 14:44
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walberg Bekijk bericht
Nee, maar ik heb ook nog eens de acties van de KPN gedaan, en daarbij werd ik afgewezen omdat ik niet Kredietwaardig genoeg zou zijn. Gelukkig geeft KPN nog wel het telefoonnummer mee van het bedrijf Experian die dit test. Van de week zal ik deze eens gaan bellen want in het weekeinde zijn die natuurlijk ook niet te bereiken. Ik heb nooit een A status gehad en nooit een achterstand.
Ze zullen wel weer op de verkeerde naam hebben getest, dat was 4 jaar geleden ook het geval.
T Mobile kan ik wel gewoon verlengen maar dat heeft geen zin, ik heb al 400 euro beltegoed opgespaard omdat ik hier helemaal geen bereik heb, ik moet 200 meter de deur uit. Dan kan ik UMTS wel helemaal vergeten.

Ik zou als ik jouw was gewoon aanvragen een eventuele afwijzing heb je binnen 1 dag al binnen. Baat het niet schaadt het niet.

Ah,

Ok, dat klinkt al anders, weet zo'n helpdesk gewoon niet waar ze het over hebben.

Zien in het systeem een afwijzing en verzinnen er zelf wel een reden bij.
Kpn is idd ook een optie en dat gaat goed want een maat van mij heeft het net binnen, echter, Vodaphone schijnt snellere 3G te hebben en je hebt geen gezeur dat je Youtube en stream appart moet betallen.

Anyway, gaan we morgen maar proberen.
  #111  
Oud 17-11-08, 09:53
zmyzzy zmyzzy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb al een UMTS abonnement bij Vodafone. Nu wil ik bij Vodafone overstappen op een iphone via 2call.nl of gsm.nl. Is dat wel betrouwbaar? Krijg ik dan wel de nieuwste versie van iphone en/of moet ik dan de software nog gaan upgraden? Vraag me af of dat (gratis) kan?
Heb er absoluut geen verstand van. Wil wel graag van de aanbieding via internet gebruik maken, maar ben bang dat er ergens een addertje onder het gras zit...
Kan iemand mij gerust stellen?
  #112  
Oud 17-11-08, 12:50
slvb slvb is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmyzzy Bekijk bericht
Ik heb al een UMTS abonnement bij Vodafone. Nu wil ik bij Vodafone overstappen op een iphone via 2call.nl of gsm.nl. Is dat wel betrouwbaar? Krijg ik dan wel de nieuwste versie van iphone en/of moet ik dan de software nog gaan upgraden? Vraag me af of dat (gratis) kan?
Heb er absoluut geen verstand van. Wil wel graag van de aanbieding via internet gebruik maken, maar ben bang dat er ergens een addertje onder het gras zit...
Kan iemand mij gerust stellen?
Geen addertjes, die van mij komt bij 2call vandaan (16GB zwart), is een simlock vrije die ze vanuit Italie hebben laten komen. Gewoon te updaten via iTunes.
  #113  
Oud 17-11-08, 13:21
zmyzzy zmyzzy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

En hoe zit het met firmware 2.1? Zat dat al direct goed of moet ik dat ook via itunes updaten?
  #114  
Oud 17-11-08, 13:31
slvb slvb is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmyzzy Bekijk bericht
En hoe zit het met firmware 2.1? Zat dat al direct goed of moet ik dat ook via itunes updaten?
Updaten via iTunes inderdaad. Maar dat is in principe met een toestel van T-mobile niet anders lijkt me (tenzij het een hele nieuwe batch is).
  #115  
Oud 17-11-08, 13:35
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb net te horen gekregen dat mijn order goed is gekeurd.
Kan bijna niet wachten , hopelijk morgen de 3G 8GB binnen.

Ik heb hem wel met een Hi combo genomen, Vodafone kwam een stuk duurder uit.
Ik heb nu alleen extra kosten voor de youtube filmpjes maar die ga ik toch niet zitten streamen over 3G.
Doe ik wel als ik Wi-Fi heb.

Heeft iemand ervaring met het i-wood? Dat je elke maand 5 euro terug krijgt als je addware toestaat?

Wel een beetje suf zo'n bigmack onder in beeld maar scheelt wel in abbo.
  #116  
Oud 17-11-08, 15:43
zmyzzy zmyzzy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferno Bekijk bericht
Ik heb net te horen gekregen dat mijn order goed is gekeurd.
Kan bijna niet wachten , hopelijk morgen de 3G 8GB binnen.

Ik heb hem wel met een Hi combo genomen, Vodafone kwam een stuk duurder uit.
Ik heb nu alleen extra kosten voor de youtube filmpjes maar die ga ik toch niet zitten streamen over 3G.
Doe ik wel als ik Wi-Fi heb.

Heeft iemand ervaring met het i-wood? Dat je elke maand 5 euro terug krijgt als je addware toestaat?

Wel een beetje suf zo'n bigmack onder in beeld maar scheelt wel in abbo.
Hi combo? Via welke site heb je dat gedaan dan?
Stel ik neem 2call.nl, dan is Hi bij KPN in 2 jaar zo'n 45 euro duurder dan Vodafone! Of maak ik nu een grote rekenfout? ;-)
  #117  
Oud 17-11-08, 16:05
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmyzzy Bekijk bericht
Hi combo? Via welke site heb je dat gedaan dan?
Stel ik neem 2call.nl, dan is Hi bij KPN in 2 jaar zo'n 45 euro duurder dan Vodafone! Of maak ik nu een grote rekenfout? ;-)

Dat denk ik wel,

Ik heb met ze gebeld en met Vodafone ben je 29 euro per maand kwijt 2 jaar lang maar dan heb je er nog geen inet bij, dat kost 10 euro extra.

Bij Hi heb je de eerste jaar hi 30 voor 22 plus inet voor 2,50 en de 2de jaar wordt het dan 39,95 per maand.

Hi is dus goedkoper volgens mij.

Vodafone na 24 maand = 934 euro en bij HI iets van 773.
  #118  
Oud 17-11-08, 16:42
zmyzzy zmyzzy is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferno Bekijk bericht
Dat denk ik wel,

Ik heb met ze gebeld en met Vodafone ben je 29 euro per maand kwijt 2 jaar lang maar dan heb je er nog geen inet bij, dat kost 10 euro extra.

Bij Hi heb je de eerste jaar hi 30 voor 22 plus inet voor 2,50 en de 2de jaar wordt het dan 39,95 per maand.

Hi is dus goedkoper volgens mij.

Vodafone na 24 maand = 934 euro en bij HI iets van 773.
Heb idd een rekenfoutje gemaakt bij inet. Wil niet lullig doen maar 't scheelt echt nix bij een € 35,- abonnement.
Bij Vodafone hebben ze geen € 30,- abonnement en hebben ze je verkeerd voorgelicht, dan zou je naar € 27,50 gaan of naar € 35,- (aanbieding € 28,-).

Zo bereken ik het:
Vodafone: bij 2-jarig €35,- abonnement, 300 minuten/600 sms
Aanbieding: 2 jr 28! euro= 672 euro+228 inet=900 = 37,50 pmnd
KPN Hi: bij 2-jarig €35,- abonnement, 300 minuten/600 sms
1e jaar 26,95 = 323,40
2e jaar 35,- = 420,-
1e jaar eindeloos inet = € 30,- (dacht eerst 2,50 korting ;-D foutje)
2e jaar = € 119,40
Totaal: € 892,80 = € 37,20 pmnd

Ik neem Vodafone, omdat ik daar goede ervaringen mee heb en goede berichten over hoor. Helaas moet ik dan wel extra voor de iphone betalen omdat ik verleng. Dat heb ik er wel voor over. KPN zal ook prima zijn hoor. Veel plezier met je aankoop!
  #119  
Oud 17-11-08, 16:58
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zmyzzy Bekijk bericht
Heb idd een rekenfoutje gemaakt bij inet. Wil niet lullig doen maar 't scheelt echt nix bij een € 35,- abonnement.
Bij Vodafone hebben ze geen € 30,- abonnement en hebben ze je verkeerd voorgelicht, dan zou je naar € 27,50 gaan of naar € 35,- (aanbieding € 28,-).

Zo bereken ik het:
Vodafone: bij 2-jarig €35,- abonnement, 300 minuten/600 sms
Aanbieding: 2 jr 28! euro= 672 euro+228 inet=900 = 37,50 pmnd
KPN Hi: bij 2-jarig €35,- abonnement, 300 minuten/600 sms
1e jaar 26,95 = 323,40
2e jaar 35,- = 420,-
1e jaar eindeloos inet = € 30,- (dacht eerst 2,50 korting ;-D foutje)
2e jaar = € 119,40
Totaal: € 892,80 = € 37,20 pmnd

Ik neem Vodafone, omdat ik daar goede ervaringen mee heb en goede berichten over hoor. Helaas moet ik dan wel extra voor de iphone betalen omdat ik verleng. Dat heb ik er wel voor over. KPN zal ook prima zijn hoor. Veel plezier met je aankoop!

Thanx!

Ik heb net bericht van 2call dat de iphone bij TNT afgelevred is.

NU nog de magicsim zodat ik mijn zakelijke nr. en prive op de iphone kan gebruiken.

Erg goeie ervaring met 2call moet ik zeggen, vanmorgen besteld nu al op de post.

Steeds tussendoor gebeld en elke keer netjes te woord gestaan.

Aftersales kan ik nog niets over zeggen.
  #120  
Oud 18-11-08, 21:03
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb hem binnen!

Wat een mooi ding!

Maar nu gaan we erg offtopic.

Wel erg netjes geregeld van 2call, echt binnen een dag thuis.

Nu nog een Itunes store account zonder Credit card, wat een drama!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 15:34
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 19:21
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? to_os Archief 1 13-06-09 15:08
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 11:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.