iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is een zorgeloos internet abbo maar volgens mij niet op de snelheid van G3 dus vergelijkbaar met kpn e.d....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is een zorgeloos internet abbo maar volgens mij niet op de snelheid van G3 dus vergelijkbaar met kpn e.d.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
klopt er zit meetbaar verschil tussen mijn data card sim 70 euro en zorgeloos internet. Maar heb al download van 1,5 mbit gehad. Met data card altijd tegen 3 mbit.
|
|
||||
|
||||
3G snelheid en dekking is wel redelijk bij vodafone. Alleen in Waalwijk heb ik maar 1 streepje
|
|
|||
|
|||
Zoals iemand al eerder gevraagd heeft in dit topic, maar nog geen antwoord op heeft gekregen (of ik moet er overheen gelezen hebben, dan sorry), is het vodafone supersim ook mogelijk op mijn 16Gb iphone, niet 3G dus!?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorwaarden
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3g iphone uit de VS maar die zijn nog gelocked. Unlocked die vodafone sim? Het is toch al een supersim? Of werkt het alleen met iphones die nooit gelocked waren? Iemand ooit uitgeprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedoelde of het mogelijk is om de databundel te gebruiken icm de "niet 3G" Iphones.. Het is namelijk best een aantrekkelijk abbonnement als je het mij vraagt, en misschien dat ik een verkoper zou kunnen overhalen mij dit abbonnement te laten krijgen? Bedankt voor je info in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Erg aantrekkelijk dit abonnement, ik ga 'm waarschijnlijk ook kopen. Alleen echt ***** dat erg geen mogelijkheid is om de simkaart te gebruiken in een andere mobiel, voor op stap e.d.
|
|
|||
|
|||
Volgens de verkoper van Vodafone wordt er met supersim bedoeld dat het een speciaal abonnement betreft. Het sim kaartje zelf is een gewoon kaartje. Wat ik heb begrepen is dat je op dit sim kaartje niet zo maar abbo uitbreidingen kan doen. De verwarring ontstaat doordat er ook een simkaart bestaat waarmee je hardware matig je iPhone kan unlocken. Die van vodafone is dat dus niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hartelijk dank 4nuts! |
|
|||
|
|||
Ik zelf zit er ook aan te denken om die abbo te nemen icm. een Belgische iPhone.
Echter begrijp ik het goed dat de Belgische Iphone niet geactiveerd hoeft te worden ? |
|
|||
|
|||
Dat doe je thuis met itunes zelf, de belgische iphone wordt op je eigen pc geactiveerd.
|
|
|||
|
|||
gewoon je sim erin. Aansluiten op pc met iTunes en de rest gaat vanzelf. Op je iphone staat als je hem uit de doos aanzet een USB stekker met iTunes. Niet te moeilijk denken. Is geen mobile (-;
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ter verduidelijking; het supersim abbo van vodafone heeft niets met de sim te maken. Het is gewoon een marketing kreet.
Wat betreft de initiele vraag over ervaringen met vodafone; Ik heb een 3G uit US. deze is voorzien van vodafone sim die ik al een aantal jaren heb en die hiervoor al in vele telefoons heeft gezeten. Over dekking in NL, Dld, BE en UK niets dan lof. Alles werkt zonder problemen. Michel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb unlocked met Pwnage op een Mac.
Werkte naar tevredenheid. Het is wel noodzakelijk om GOED de voorgestelde stappen te volgen omdat het anders wel mis gaat. zoals in mijn geval de eerste keer het geval was. Wel een update maar geen unlock. Alles nagelopen en letterlijk de stappen gevolgd; werkte als een zonnetje. M. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Helaas wordt jailbreak vaak 'unlock' genoemt Vaak is goed lezen nodig om er achter te komen dat ze eigenlijk jailbreak bedoelen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? | to_os | Archief | 1 | 13-06-09 16:08 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|