//

Verlenging bij Vodafone

Verlenging bij Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil jullie allemaal even waarschuwen. Zoals jullie weten heb ik mijn Vodafone 22,50 verlengt naar een Vodafone 35,00 Deze werd direct, ipv in april, verlengt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-01-09, 12:24
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Wil jullie allemaal even waarschuwen.
Zoals jullie weten heb ik mijn Vodafone 22,50 verlengt naar een Vodafone 35,00
Deze werd direct, ipv in april, verlengt en is dus nu al geldig.
Er zit een fout in de zorgeloos internet blox van Vodafone, mijn extra kosten zijn nu al €50,-
Heb direct gebeld en zij konden zien dat datakosten worden berekend als kosten die ik buiten mijn bundel maak.
Ze zijn dit nu aan het oplossen aangezien ze ook kunnen zien dat mijn internetblox gewoon voor de tijd dat ik de kosten heb gemaakt, in is gegaan.
Degenen die nu ook verlengt hebben bij Vodafone, houd het ff in de gaten.

Daarnaast is er nog een probleem, bestelmaar.nl wijzigt niet juist mijn gegevens.
Heb hen nogmaals een mail gestuurd met de onderstaande tekst:

Goedemorgen,

De afgelopen weken heb ik telefonisch al erg veel contact met u gehad, aangezien dit een 0900 nummer is rijzen de kosten voor mij de pan en uit en is dit dus ook de reden voor een mail.
Op 14-01-09 heb ik bij jullie een bestelling gedaan betreffende:
- Apple iphone 3g, 8gb
- Vodafone 35,00 twee jaar lang voor €28,- per maand
- Vodafone verdubbel sms twee jaar lang gratis

Verscheidene malen in het bestellings en orderproces heb ik contact met u gehad, ik wilde namelijk precies weten waar ik aan toe ben.
Mij werd dan ook uitdrukkelijk verteld dat het huidige abonnement van dat moment nog zou doorlopen tot de einddatum ergens eind april, eind april zou dan ook pas mijn nieuwe abonnement, het Vodafon 35,00, ingaan.
Prima, contact gehad met koerier, telefoon langs gebracht, alles helemaal in orde.

Vervolgens telefonisch contact gehad met vodafone, een extra blox bij het huidige abonnement afgesloten, zodat ik toch met mijn nieuwe Iphone op internet zou kunnen, zonder belachelijk veel kosten te maken.
Zo gezegd zo gedaan, op aanraden van de medewerkster van Vodafone 24 uur gewacht met het gebruiken van internet....
Volgende dag weer even kijken bij mijn gegevens en tot mijn grote verbazing is mijn abonnement al omgezet naar een Vodafone 35,00?!
Ik vraag me af of men bij Vodafone en bestelmaar.nl/gsmeasy.nl weet waar men mee bezig is?!
Tot 3x toe is mij nadrukkelijk verteld dat mijn nieuwe abonnement = de verlenging, NIET per direct zou ingaan maar pas in april.
Dat is mij niet alleen door medewerkers van bestelmaar.nl & gsmeasy.nl verteld, echter ook door medewerkers van Vodafone.

Kortom, dit vind ik raar en het brengt richting de klant een hoop onduidelijkheid.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat het mooi uitkomt dat het abonnement nu al ingaat.
Alles is verder in orde, afgezien van het feit dat mijn voordeel blox niet is aangesloten.
Medewerkster van Vodafone heeft mij verteld dat ik daarover contact met u, van bestelmaar.nl, moest opnemen.
Dit heb ik dan ook gedaan, mevrouw die ik heb gesproken zou direct actie ondernemen en de boel omzetten.
Nu 4 dagen later is nog steeds niet mijn sms blox aangesloten!

Ik baal hier vreselijk van en ik baal nog meer van het feit dat mijn extra kosten blijven oplopen omdat Vodafone ook de wijzigingen betreffende het zorgeloos internet niet correct heeft doorgevoerd!
Aan dat zorgeloos internet kunnen jullie in dit geval niet doen, maar betreffende de sms blox...ik vind het ronduit waardeloos.

Momenteel beschik ik over de volgende gegevens, ik heb:
- Vodafone 35,00 abonnement voor €28,- per maand
- Zorgeloos internetblox, eerste 6 maanden €4,50
- Zorgeloos sms voor €9,95

Nu is het natuurlijk zo dat ik RECHT heb op de voordeel sms blox twee jaar lang gratis.
Echter zie ik het niet meer zitten dat er wat voor wijzigingen dan ook gaan plaatsvinden in het abonnement en de blox die ik heb afgesloten.
Hier heb ik geen zin meer in aangezien het niet meteen juist en correct wordt geregeld.

Daarom mijn vraag aan u om hier een passende oplossing voor te zoeken.
Ik wil de zorgeloos smsblox graag houden, maar dan met een tegemoetkoming van uw kant...
Het maakt me niet veel uit wat u er mee doet, maar ik wil dat er nu een verdere wijzigingen worden doorgevoerd, dit om extra kosten te voorkomen.
Een geschikte oplossing zou ik vinden dat u mij een korting geeft op de zorgeloos sms blox voor twee jaar lang.
Dit heeft voor mij als student al een hoop geld extra en tijd gekost midden in tentamenweken en ik word hier dan ook zacht gezegd helemaal niet vrolijk van.
Een klachtenbrief naar Vodafone is al onderweg...

Ik verwacht dat u met een passende oplossing komt...
In afwachting van uw antwoord...


Vriendelijke groeten,

*mijn naam*
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-01-09, 14:53
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

Zozo Maaike, ik heb je verhaal gelezen en zit nu wel erg te twijfelen of ik nog via Bestelmaar.nl mijn order laat lopen. Ik kan nu nog afstappen...
Ik bestel m dan liever bij 2call.nl (waar ik tot nu toe al mijn telefoons besteld heb) en betaal een tientje meer, dan dat ik hetzelfde euvel moet doorgaan dan jij, want mijn situatie is eigenlijk precies het zelfde !!

Ik hoop alsnog dat het goed komt met je vergoeding, succes Maaike
  #83  
Oud 24-01-09, 15:27
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Tsja...wat dat internet betreft...daar kan bestelmaar niets aan doen.
Waar ik wel van baal is dat zaakjes niet correct worden gergeld.
Zowel vanuit Bestelmaar.nl niet als Vodafone.

Ten eerste word ik door Vodafone en bestelmaar verkeerd voorgelicht over de gang van zaken betreffende het ingaan van het abonnement.
Ten tweede klopt de aansluiting nu voor geen meter.
Ten derde is Vodafone wel heel laks door datakosten in rekening te brengen terwijl ik een internetblox heb.
Wat een onzin allemaal.
De maat is echt vol en ik wil niet dat er nog gerommeld wordt in mijn gegevens.
Ze laten alles zo maar mooi staan en verzinnen maar een korting voor die zorgeloos sms...
Hier heb ik zo'n hekel aan zeg!
Bah...
  #84  
Oud 24-01-09, 17:36
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Thx zal het zeker in de gaten houden
  #85  
Oud 24-01-09, 18:40
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

hey maaike, wat vervelend allemaal zeg voor je! ben nu zelf alleen maar blij dat ik toch niet bij bestelmaar heb besteld...

heb het volgende voor je gevonden in de algemene voorwaarden:


Koper heeft gedurende 7 werkdagen na ontvangst van het product het recht de overeenkomst te ontbinden zonder opgave van redenen en het product op zijn kosten aan bestelmaar.nl te retourneren. Deze kosten zijn niet verschuldigd indien de koper een beroep doet op een van de garanties van bestelmaar.nl zoals vermeld op de site, indien dit niet verschuldigd zijn onder deze garantie is begrepen. bestelmaar.nl zal binnen 30 dagen nadat door koper een beroep is gedaan op de ontbinding en de bestelling retour is ontvangen het door koper betaalde aan deze restitueren.

Voor zover door bestelmaar.nl diensten worden geleverd kan ontbinding van de overeenkomst met betrekking tot deze dienst plaatsvinden binnen 7 werkdagen na de eerste dienstverlening. In geval van ontbinding van een dergelijke overeenkomst dient de koper te betalen voor de diensten tot het moment van ontbinding.

Er bestaat geen aanspraak op terugbetaling in geval de producten zijn beschadigd en/of niet in de originele verpakking worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder het recht zoals beschreven in dit artikel: telefoonkaarten en prepaid producten (pre-paid pakketten, startkaarten en [FONT=Verdana]opwaardeerkaarten).[/FONT]


Je vind de voorwaarden als je kijkt onder de help functie van bestelmaar.nl, hopelijk heb je hier iets aan....

kan jullie allen ten zeerste aanraden (mits je student bent) om via studentmobiel te verlengen / vernieuwen.... heb donderdag het contract gestuurd, vrijdag al bericht dat alles is ontvangen (voor 10.30 uur) en vandaag bericht dat de chauffeur onderweg is... nu het al na vijfen is zal dit beteken dat mijn pakketje maandag wordt afgeleverd, maar ze zijn supersnel met alles...

wil ook een vodafone blox afsluiten, denk dat ik dat nu maar vast via internet ga doen, dan weet ik zeker dat deze maandag al ingaat??
  #86  
Oud 24-01-09, 20:19
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Ja, dat laatste ga ik dus ook doen. Ik vertrouw er toch wel op dat het goed komt via bestelmaar.nl, we zullen het wel zien.
  #87  
Oud 24-01-09, 20:29
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

suc6 allemaal met de verlenging bij vodafone, neem aan dat alles wel in orde komt...

@ maaike: mocht je annuleren bij bestelmaar, moet je wel goed nagaan of je niet alsnog aan je abo vastzit, dus zonder toestel dan zeg maar... wel handig om te weten. hopelijk komt alles goed met je verlenging bij vodafone...

heb jij trouwens een smsje gehad toen je je internetblox bij vodafone aan hebt geschakeld (en je dacht dat je door het verlengen nog niet meteen overgeschakeld was?) ik heb hem net vast aangezet, aangezien ik mijn iphone vlg week krijg, en kreeg direct een sms dat mijn vodafone zorgeloos mobiel internet is aangesloten....
  #88  
Oud 26-01-09, 11:41
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Ik kan nu niet meer annuleren, maar als men niet snel bij Vodafone en bestelmaar actie onderneemt dan kookt mijn bloed over.
Heb nog een mail naar Vodafone gestuurd, als ik niet spoedig reactie krijg kunnen ze er op rekenen dat ik een klachtenprocedure start.

Geachte Meneer/ Mevrouw,

Op dit moment sta ik op het punt een officiële klachtenbrief aangetekend uw kant op te sturen, maar ik zal het nogmaals (!) via de digitale weg proberen.
Online, via bestelmaar.nl, heb ik mijn abonnement verlengd.
Op 14-01-09 heb ik daar een bestelling gedaan betreffende:
- Apple iphone 3g, 8gb
- Vodafone 35,00 twee jaar lang voor €28,- per maand
- Vodafone verdubbel sms twee jaar lang gratis

Verscheidene malen in het bestellings en orderproces heb ik contact met hen, maar ook met Vodafone gehad, ik wilde namelijk precies weten waar ik aan toe ben.
Mij werd dan ook uitdrukkelijk verteld dat het huidige abonnement van dat moment nog zou doorlopen tot de einddatum ergens eind april, eind april zou dan ook pas mijn nieuwe abonnement, het Vodafon 35,00, ingaan.

Vervolgens telefonisch contact gehad met vodafone, een extra blox bij het huidige abonnement afgesloten, zodat ik toch met mijn nieuwe Iphone op internet zou kunnen, zonder belachelijk veel kosten te maken.
Zo gezegd zo gedaan, op aanraden van de medewerkster van Vodafone 24 uur gewacht met het gebruiken van internet....
Volgende dag weer even kijken bij mijn gegevens en tot mijn grote verbazing is mijn abonnement al omgezet naar een Vodafone 35,00?!
Ik vraag me af of men bij Vodafone en bestelmaar.nl/gsmeasy.nl weet waar men mee bezig is?!
Tot 4x toe ongeveer is mij nadrukkelijk verteld dat mijn nieuwe abonnement = de verlenging, NIET per direct zou ingaan maar pas in april.
Dit is mij dus meerdere malen UITDRUKKELIJK verteld door medewerks van Vodafone, om een indicatie te geven, ik denk wel 4 tot 5 verschillende werknemers.

Feit is....ik ben nog steeds niet correct aangesloten.
Gedeeltelijk is dat de schuld van bestelmaar.nl, omdat zij gegevens niet juist hebben doorgegeven.
Deels ligt deze fout bij Vodafone, ik heb namelijk vanaf 17-01-2009 een zorgeloos internetblox, als u mijn dataverbruik gaat bekijken kunt u zien dat ik na deze datum hiervan gebruik ben gaan maken.
Echter tot mijn grote verbazing worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht.
Uiteraard heb ik hier meteen voor gebeld.
Meneer van de afdeling data aan de lijn gehad, hij zou het meteen gaan regelen, had hij nog gegevens van mij nodig, zou ik worden teruggebeld
Dit is NIET gebeurd.
Vandaag, 26 januari, kijk ik op My Vodafone, kosten buiten tegoed bijgewerkt tot 25 januari en wat staat daar?
Juist, bijna €50,- aan extra kosten buiten mijn tegoed, dus die datakosten die gewoon niet in rekening gebracht dienen te worden!
Mijn rekening staat ondertussen ook klaar, die ik heel graag zou willen bekijken, maar wat niet gaat aangezien ik een Apple Imac gebruik met de webbrowser Safari en ik dus mijn rekening niet kan zien, wat ik overigens belachelijk vind!

Ik neem aan dat u begrijpt dat ik de gang van zaken ten zeerste betreur....
Wanneer ik als klant van Vodafone bij jullie verleng, dan mag ik verwachten dat alles correct wordt geregeld.
Er wordt zomaar wat gedaan, medewerkers weten niet waar ze het over hebben en er wordt niet meteen actie ondernomen.
Zacht uitgedrukt, ik baal hier van en ben eigenlijk ook best wel boos.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en men houdt zich niet aan de afspraken.

Ik eis dat dit per direct wordt opgelost en dat u niet het factuurbedrag van mijn rekening afboekt, want er klopt helemaal niets van!
Indien dit wel gebeurd, kunt u er alsnog vanuit gaan dat ik een klachtenprocedure start.

Daarnaast verzoek ik u er zorg voor te dragen dat Dhr. **** Directeur Klantenservice ook deze mail ontvangt.

In afwachting van een spoedige reactie en oplossing,

M. van ***
  #89  
Oud 26-01-09, 12:45
Maxxieh Maxxieh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Wat een drama's maaike.. ik heb hem bij 2call besteld, binnen 2 dagen binnen en alles werkt zoals het hoort. 3g werkt ook echt goed etc. Hopelijk wordt het snel opgelost!
  #90  
Oud 26-01-09, 15:04
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Je hebt je rekening en verbruik nog niet gecheckt
Drama...ach...het moet gewoon opgelost worden en niet allemaal achterlijk gedoe.
Zij ze bij mij aan het verkeerde adres...

Edit:
Die mensen weten echt niet waarover ze het hebben...zucht...lezen is een vak apart.
Reactie van bestelmaar:
Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw email!

Allereerst mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
In mijn gegevens is niks bekend over een gratis zorgeloos sms blox.
Wat u bij ons besteld heeft en gratis is aangesloten is een sms verdubbelaar.

Maar om er zeker van te zijn dat u hier ook voor getekend heeft heb ik het
contract hierbij gezocht en is er een kopie van gemaakt.
Deze kunt u binnen enkele werkdag in huis ontvangen zodat u zelf kunt zien dat
dit niet op het contract vermeld staat.

Hierdoor zullen wij geen vergoeding aanbieden voor de zorgeloos sms blox
waarover u aangeeft dat dit niet voor u is aangesloten.

Wanneer een factuur alsnog niet juist is wil ik u verzoeken hiervan een kopie
naar ons te verzenden per post.
Wij zullen dan nagaan waar een eventuele fout zit en dit voor u herstellen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,

Oftewel..die vrouw heeft niet gelezen en trekt zomaar lukraak haar eigen conclusie!
Dit is allemaal zulk mooi leesvoer dat ik het allemaal uitprint, ik wacht nog op de reactie op de mail die ik hierop heb gestuurd.
Als hier weer niks uitkomt, kan ook bestelmaar rekenen op een aangetekende brief met een dikke klacht.


Voor de nieuwsgierigen onder ons hier ff mijn reactie op de bovenstaande mail die ik net mocht ontvangen:

Beste ***,

Bedankt voor de reactie.
Geloof dat u mijn mail niet goed begrepen heeft.
Ik heb aan het begin van mijn mail weggezet dat ik heb afgesloten:
- Vodafone 35,00 voor €28,- per maand twee jaar lang
- Vodafone zorgeloos internet blox eerste 6 maanden voor €4,50
- Vodafone sms voordeel blox twee jaar lang gratis.

Om die voordeel blox gaat het nu net.
Hier heb ik al tig keer voor gebeld.
Deze is NIET aangesloten.
Zorgeloos sms uit mijn vorige abonnement is nog aangesloten.
Er is ondertussen al zoveel gerommeld met en in mijn aansluiting dat dit voor nu momenteel veel extra kosten meebrengt.

Feit is;
Ik heb hiervoor gebeld, mevrouw aan de telefoon van bestelmaar zou de voordeel smsblox doorgeven aan Vodafone.
Dit is nog steeds niet gebeurd!
Nog steeds staat zorgeloos sms aangemeldt.
Dit was niet de afspraak.
Ik vind dit allemaal zodanig slecht geregeld dat ik nu zoiets heb van; laat maar staan zo die zorgloos sms wanneer bestelmaar.nl die kosten daarvoor compenseert.
Steeds wanneer er wordt gerommeld met mijn gegevens dan gaat er iets fout!

Samengevat:
Volgens het contract heb ik recht op een vordeelsms blox.
Deze is na twee keer bellen van mijn kant door jullie nog steeds NIET aangesloten.
Wat WEL is aangesloten: zorgeloos smsblox.
Ik vind het prima dat die zo blijft staan, maar dan wil ik wel dat hier naar wordt gekeken, want dit is niet volgens afspraak.
Daarnaast wil ik gewoon NIET dat er nog wijzigingen worden doorgevoerd zonder dat ik daar medezeggenschap in heb.
Vodafone zorgeloos internet is namelijk door jullie aangesloten, door Vodafone weer afgesloten, weer aangesloten etc...waardoor ik nu voor €50,- extra kosten heb gemaakt.
Daarnaast ben ik verkeerd voorgelicht betreffende de aansluiting en per wanneer dit zou ingaan.

Kortom:
Ik eis dat er per direct een oplossing wordt gezocht.
Zo langzaamaan begin ik de gang van zaken goed beu te raken, door Vodafone en Bestelmaar.nl krijg ik het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Hopelijk begrijpt u mijn mail nu wel.

Vriendelijke groeten,

Laatst gewijzigd door Maaike_20; 26-01-09 om 15:33.
  #91  
Oud 26-01-09, 21:52
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

maaike, is jou internetblox dus niet meteen ingegaan? en waar kun je zien hoeveel je extra zou moeten betalen?

ook ik heb ineens een erg hoog verbruik, terwijl ik enkel vandaag (heb m vandaag in gebruik genomen) heb gebruikt voor internet...

weet iemand waar het rondje voor staat naast het vodafone logo? gaat dit ook vanuit het zorgeloos inernet blox van vodafone? en de 3g, zit ook gewoon bij het abonnement in?

ik heb trouwens een probleem.... ik kan niet altijd op internet.... krijg iets over een pop3 te zien, iemand ervaring?
  #92  
Oud 26-01-09, 22:30
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

@maaike

is het niet zo dat je zorgeloos smsblox uit je vorige abo door blijft lopen tot je einddatum van je contract en dat dan je sms voordeel blox ingaat

(ik denk maar wat hoor)

ik houd trouwens ook mijn rekening goed in de gaten aangezien ik geen extra kosten wil voor het internet.
  #93  
Oud 27-01-09, 08:47
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Nou, ik heb gisteren bericht gehad van bestelmaar.nl dat mijn verlenging aanvraag is goedgekeurd. Heb net gekeken op MyVodafone, en daar staat nog steeds m'n huidige abo, dus dat loopt dan gewoon door. Heb gisteren ook vast Internet Blox aangezet, hopelijk is dan alles goed. Ff afwachten nog tot de koerier komt zo meteen
  #94  
Oud 27-01-09, 10:07
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

@ iedereen

ik heb de laatste dagen ook mijn kosten buiten mijn tegoed even in de gaten gehouden en die waren vanmorgen 70,- ik heb zojuist gebeld met vodafone en ben door de klantenservice doorverbonden met de afdeling data.

Daar werd mij verteld dat de zorgeloos internet blox inderdaad gewoon aanstonden vanaf 10-1 (datum ingang verlenging) en dat de 58,- euro die de afgelopen 17 dagen aan data kosten waren gemaakt gewoon worden gecrediteerd aangezien ik internet blox heb horen die kosten niet in rekening gebracht te worden.

waar die overige 12,- vandaan komen moet ik even op mijn volgende rekening kijken.
  #95  
Oud 28-01-09, 14:04
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

Ik wil toch even terug komen op de service van Bestelmaar.nl
Ik had een order gedaan van een 8GB iPhone met verlening Vodafone 35,-.
Ik werd meteen de dag erna gebeld om de order af te handelen en een afspraak voor levering te maken, toen kwam men erachter dat ik nog niet binnen de 3 maanden verleng tijd zat. Ok, dan stelden ze voor me terug te bellen op 10 feb (de dag waarop ik mag verlengen).
Dus ik rustig afwachten, belden ze me gister avond weer. Nu een andere mevrouw die óók de order wilde afhandelen. Dus ik meteen uitgelegd dat dit volgens de eerste medewerker nog niet mogelijk was aangezien de datum. Ze ging het dan even navragen... 2 minuutjes later, en opeens ging het dan wel. Dus ik weer helemaal blij.
Totdat ik vroeg of ik de 8GB nog kon wisselen voor een 16GB in het Wit. Dit ging ze even navragen... weer 2 minuutjes later, helaas telefoon is niet meer voorradig. Ze wisten ook niet wanneer ze weer een levering konden verwachten, dus is het gewoon helaas.
Toen heb ik er toch maar voor gekozen de order te annuleren omdat ik persé de 16GB Wit (moet) wil hebben.
Vandaag werd ik wéér gebeld... Weer een andere mevrouwtje aan de lijn, nu voor een tevredenheids onderzoek. Waarom ik de order geannuleerd had. Dus ik uitgelegd dat ik persé de witte 16GB wilde hebben en dat die niet meer vooraadig was.
Nou, dat ging ze even voor de zekerheid natrekken... 2 minuutjes later, en inderdaad hij was toch echt niet meer op voorraad en ze wisten niet wanneer ze weer binnen komen.

Dus uiteindelijk heb ik gewoon pech gehad, maar daar kunnen hun natuurlijk niets aan doen. Al met al ben ik toch zeer tevreden over hun customer care. Ze aarzelen echt niet om een paar keer te bellen, zeer pro-actief. Dat heb ik tot nu toe nog bij geen enkele webwinkel mee gemaakt.
Ondanks de zeer slechte kritiek die Bestelmaar.nl de afgelopen tijd heeft opgelopen denk ik dat ze een inhaal slag aan het maken zijn. Als ze zo doorgaan wordt het nog eens wat

En nu zit ik dus nog steeds zonder witte iPhone...
Ik heb al alle nederlandse webshops afgeklikt, overal kost de 16GB wit minimaal 149,- bij een 2jarige verlenging vodafone. Iemand nog een idee of tip voor me ?

Laatst gewijzigd door -dp-; 28-01-09 om 14:07.
  #96  
Oud 28-01-09, 14:13
Qobus Qobus is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb em sinds gisteren binnen, een zwarte 16GB. Alles prima, netjes afgeleverd. Wel m'n rekening in de gaten gehouden ff, had eergisteren m'n internetblox vast aangezet, en voor zover te zien niks aan de hand. Ik ben helemaal blij iig!

Was trouwens wel een Italiaanse iPhone, ik weet niet of dat bekend was, wist ik niet nl. Maar t werkt he
  #97  
Oud 28-01-09, 14:30
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

@ Leon: goed dat je het ook in de gaten aan het houden bent, balen is dat het als het toch in rekening wordt gebracht?!
Had van de week via de mail contact gehad met bestelmaar.nl...
Dat heb ik hier ook gepost.
Wat krijg ik vandaag met de post binnen?
Juist...kopie van mijn factuur...ow ow, sorry maar die mensen zijn echt zo vreselijk stom...ze doen niet eens een poging mijn verhaal te begrijpen!
Mij zul je ook niet horen klagen over de snelheid waarmee ze zaken regelen, dat is allemaal meer dan prima, maar de rest om erheen, wat een bagger...

Ondertussen heb ik in ieder geval al gewoon een Vodafone factuur met de verkeerd berekende koste, dus ook daar kan ik weer achteraan....zucht
  #98  
Oud 28-01-09, 14:46
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

och jee maaike, wat een gedoe heb jij zeg! ze moeten idd gewoon alles oplossen en vergoeden...

ik heb vodafone gemaild voor de zekerheid of mijn blox wel is ingegaan en wat nu het gemiddelde is van nederland (internet), nou:

Het gemiddelde van Nederland staat nu op 500mb

dus je mag 10x 500 mb gebruiken, ruimschoots voldoende dus!!
  #99  
Oud 28-01-09, 15:22
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Ik ga er ook wel vanuit dat alles goed komt, maar het is een beetje erg omslachtig op deze manier...
Tiko....bevalt jouw Iphone?
  #100  
Oud 28-01-09, 15:40
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Vreselijke verhalen. Je voelt je net een mug die vastzit in een spinnenweb.

Ik mag in mei mijn abo opzeggen bij T-Mobile, waar ik gulzig gebruik van ga maken.
Ik ga ook over naar Vodafone - lang leve het bereik - maar dit pad ga ik in ieder geval niet nemen. Succes ermee
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone verlenging met iPhone 4 aanbiedingen paulbroere Koopinformatie Nederland 2 13-02-11 17:55
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 10:39
Korting op iphone 4 bij verlenging _kay_ Odido (T-Mobile) 14 12-11-10 17:38
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 15:38
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 23:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.