//

Verlenging bij Vodafone

Verlenging bij Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet eerlijk zeggen dat ik wel iemand ben die altijd zulke dingen heeft hoor. Feitelijk gezien gaat er door miscommunicatie tussen bestelmaar en vodafone een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 28-01-09, 14:49
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Moet eerlijk zeggen dat ik wel iemand ben die altijd zulke dingen heeft hoor.
Feitelijk gezien gaat er door miscommunicatie tussen bestelmaar en vodafone een aantal zaken niet zoals het hoort, daar ben ik de dupe van.
Dat is mijn probleem en ik trek het me aan, ik ga niet betalen voor iets wat niet correct is.

Daarnaast moeten ze zowel bij Vodafone als Bestelmaar er voor gaan zorgen dat de mensen die er in de telefooncentrale werken, ook werkelijk kennis hebben van wat er verkocht wordt, afgesloten kan worden ect.
Want hier schiet ik als klant niets mee op, maar zij als online winkel ook niet.
Voor Vodafone is dit natuurlijk ook geen lekkere reclame...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 28-01-09, 14:51
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 Bekijk bericht
Moet eerlijk zeggen dat ik wel iemand ben die altijd zulke dingen heeft hoor.
Feitelijk gezien gaat er door miscommunicatie tussen bestelmaar en vodafone een aantal zaken niet zoals het hoort, daar ben ik de dupe van.
Dat is mijn probleem en ik trek het me aan, ik ga niet betalen voor iets wat niet correct is.

Daarnaast moeten ze zowel bij Vodafone als Bestelmaar er voor gaan zorgen dat de mensen die er in de telefooncentrale werken, ook werkelijk kennis hebben van wat er verkocht wordt, afgesloten kan worden ect.
Want hier schiet ik als klant niets mee op, maar zij als online winkel ook niet.
Voor Vodafone is dit natuurlijk ook geen lekkere reclame...
Ik ken de problemen. 2 jaar geleden van Orange (6jr klant) naar T-Mobile gegaan met nummerbehoud, maar helaas is daar ook wat fout gegaan en ben ik mijn oude nummer kwijt geraakt. Inmiddels een duur telefoonnummer opgekocht en die wil ik deze keer wel behouden. Erg vervelend al die problemen.
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #103  
Oud 28-01-09, 15:05
Frenk Frenk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik heb eenbeetje vergelijkbaar verhaal, Vodafone internet blox... besteld via gsmtrack

Sinds ik het smsje gekregen heb dat ik me kosten kan bekijken heb ik even gekeken. Die site is overgens bagger, soms werkt het niet eens.

Begon met groten schrik op 70 euro, gebeld en het zou opgelost worden. Die zelfde avond was het nog opgelopen tot 90 euro.

Op het moment gebruik me internet maar wat minder, het is belooft dat het gecrediteerd word, het was een probleem met de activatie van de blox, ik moet het nog maar zien. Op het moment sta ik alleen aan data kosten 214 euro buiten me bundel. 2 Februarie zou het geregeld worden, ik hoop dat ik dan hier een positief bericht kan brengen.
__________________
iPad 3G 64GB iPhone 4 32 GB iPhone 3G 8 GB
MBP 15" i5 + 500GB HD & 120 GB SSD
  #104  
Oud 29-01-09, 09:36
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_20 Bekijk bericht
Ik ga er ook wel vanuit dat alles goed komt, maar het is een beetje erg omslachtig op deze manier...
Tiko....bevalt jouw Iphone?

Tiko, Maaike, hoe is het geregeld met Garantie op bestelmaar of GSMTrack.

Kan op de site niet echt terug vinden hoe ze dat oppakken.
Verder ook benieuwd hoe ze omgaan met dode pixels, etc

Enig idee?
  #105  
Oud 30-01-09, 12:23
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

mijn iphone bevalt super! helaas was ik ziek toen ik hem binnen kreeg dus heb hem niet meteen optimaal kunnen gebruiken, maar tot nu toe bevalt ie echt goed!

alleen ik kwam erachter dat bij het leveren er een inimini putje zit in de achterkant... hier heb ik studentmobiel over gemaild... ben benieuwd hoe ze dat willen gaan oplossen....

verder doet mijn vodafone blox het goed, alhoewel ik thuis voornamelijk via de Wi-Fi internet.... apps die gratis zijn krijg ik er prima op, heb een usa account aangemaakt, zodat ik geen creditcard gegeven hoef ik te vullen die heb ik namelijk niet....

studentmobiel zegt het vgl over garantie:

Studentmobiel.nl

volgens mij allemaal prima geregeld, hoe het met gsm track enzo zit heb ik geen idee van, hier heb ik hem immers ook niet besteld...

wat wel vreemd was (lag aan tnt) dat mijn mob gewoon bij de buren was afgeleverd, zonder mij hier van te berichten en terwijl ikzelf hier voor moet
tekenen, echt belachelijk! hier is dan ook een klacht over gemaakt... stel je voor dat je een gure buurman hebt die zelf graag een nieuwe mob wil... ben je mooi genaaid!

edit: net even gebeld met studentmobiel, binnen 7 werkdagen kun je je mob terugsturen met alles erop en eraan (terug naar fabrieksinstellingen) en kan hij omgeruild worden. ben bang dat zij het niet eens zullen zien, je ziet het enkel en alleen in het licht een heel klein inimini butsje zeg maar.... ik zou het dan ook echt uiterlijk vandaag moeten verzenden....

maar ja, dan ben ik mijn iphone kwijt, straks zien zij het probleem niet en krijg ik dezelfde teruggestuurd, mijn iphone maakt dan wel een beste reis en ze zijn niet overal even voorzichtig met pakketjes, dus ben bang dan er dan misschien meer schade aan zal zitten?

wat zouden jullie doen... het is echt nauwelijks zichtbaar, je voelt het enkel iets met je nagel als je erover heen gaat, en dus in het licht, maar verder... zal er hierdoor meer schade kunnen ontstaan?

wel netjes overigens dat deze service wordt geboden...

Laatst gewijzigd door tikospike; 30-01-09 om 12:58.
  #106  
Oud 30-01-09, 13:29
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tikospike Bekijk bericht

verder doet mijn vodafone blox het goed, alhoewel ik thuis voornamelijk via de Wi-Fi internet.... apps die gratis zijn krijg ik er prima op, heb een usa account aangemaakt, zodat ik geen creditcard gegeven hoef ik te vullen die heb ik namelijk niet....

studentmobiel zegt het vgl over garantie:

Studentmobiel.nl

...
Ik zie op studentmobiel alleen iPhone met T-Mobile abbonnement, heb je dit op de website of mondeling geregeld?
  #107  
Oud 30-01-09, 13:51
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

klopt, hij was lastig te vinden....

googelen op hi iphone en studentmobiel, dan krijg je hem er wel voor...

actie loopt tot morgen volgens mij, voor die tijd moet alles bij hen binnen zijn, wie weet kun je dan beter bellen?

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product_plus/14
  #108  
Oud 03-02-09, 21:05
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenk Bekijk bericht
Ik heb eenbeetje vergelijkbaar verhaal, Vodafone internet blox... besteld via gsmtrack

Sinds ik het smsje gekregen heb dat ik me kosten kan bekijken heb ik even gekeken. Die site is overgens bagger, soms werkt het niet eens.

Begon met groten schrik op 70 euro, gebeld en het zou opgelost worden. Die zelfde avond was het nog opgelopen tot 90 euro.

Op het moment gebruik me internet maar wat minder, het is belooft dat het gecrediteerd word, het was een probleem met de activatie van de blox, ik moet het nog maar zien. Op het moment sta ik alleen aan data kosten 214 euro buiten me bundel. 2 Februarie zou het geregeld worden, ik hoop dat ik dan hier een positief bericht kan brengen.
Kunnen wij elkaar de hand schudden. Alleen mijn rekening staat al op bijna 1000 euro. Zelfde verhaal, alleen dan besteld bij bestelmaar.nl . Mocht jij nog wat horen zou je me dat dan kunnen laten weten. Want dit is geen stijl van vodafone.
  #109  
Oud 04-02-09, 09:11
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

updatje:
Het is opgelost. Bedrag staat weer op 0
  #110  
Oud 04-02-09, 20:44
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

Ik probeerde vandaag mijn Vodafone te verlengen via Bestelmaar.nl maar die hebben opeens zomaar besloten alleen nog maar bij T-Mobile de iPhone te verkopen... strange dacht ik zo, dus ff een belletje.
Nou ik wil niet zeggen dat ik afgescheept werd maar een echt vriendelijk antwoord kreeg ik niet. Meer zo van: "ja we kunnen er niets aan doen". Ik zeg ok, dan houd het helaas op, dan moet ik ergens anders bestellen. "nou ok, dag". Dus dan maar niet he

Dus heb ik vandaag toch maar besteld via 2call.nl (de enige echte). Ik had gelukkig nog een kopie van mn bankpas en mn passpoort op mn Gmail staan, dus ff contract geprint en documenten opgestuurd. Een paar uur later en enkele status emails verder is alles goedgekeurd.
Ondanks dat ik officieel van Vodafone pas op 10.02.09 mag verlengen.
Ik heb zojuist ook betaald en ik hoop hem vrijdag te mogen uitpakken

2Call.nl bedankt !!

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verloopt met mijn Internet Blox (die ik pas ga bestellen als ik de iPhone heb)
  #111  
Oud 05-02-09, 12:23
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Markie Bekijk bericht
updatje:
Het is opgelost. Bedrag staat weer op 0
ja omdat de maand opnieuw is begonnen. Wel je rekeningen in de gaten houden.
  #112  
Oud 05-02-09, 20:12
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
ja omdat de maand opnieuw is begonnen. Wel je rekeningen in de gaten houden.
Je hebt helemaal gelijk niet aan gedacht. Nou maar hopen dat ze het gaan regelen, want het bedrag loopt weer op :S
  #113  
Oud 12-02-09, 11:32
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Markie Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk niet aan gedacht. Nou maar hopen dat ze het gaan regelen, want het bedrag loopt weer op :S
Hoe irritant...
Mijn rekening van vorige maand klopt in ieder geval wel.
Er is in ieder geval inclusief btw netjes 35 euro ongeveer afgeschreven.
Ik durf niet meer op my vodafone te kijken, dan maak ik mezelf helemaal gek haha...
Ik weet nu in ieder geval dat ik niet teveel sms en bel...dus daar kunnen geen extra kosten van zijn.
Daarnaast kan ik my vodafone niet goed gebruiken, ik maak gebruik van alleen maar Apple en die pagina laadt dan niet fatsoenlijk....
Gebruik enkel wel internet nu optimaal, vooral voor mail onderweg.
Super relaxed!
Ben erg blij met de Iphone...
Heb me overigens een tijdje niet laten zien hier, het forum was bij mij erg langzaam.
  #114  
Oud 12-02-09, 12:01
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

@Maaike,

my vodafone is ook vanaf de pc erg slecht te gebruiken volgens mij is my vodafone een groot probleem daar intern. Vaak onderhoud en vanaf mijn werk is my vodafone om 1 of andere reden erg slecht bereikbaar.
  #115  
Oud 12-02-09, 14:27
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Ik kan zeg maar niets eens mijn rekeningen bekijken, ik kan niks aanklikken.
Oftewel 3x niks...

Maar goed, we zullen zien hoe dit in de toekomst gaat...
  #116  
Oud 12-02-09, 17:11
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Ik heb ook besloten toch voor een officiele geunlockte iPhone te gaan.
Dinsdag avond bij 2call besteld, woensdag alles opgestuurd (ingescanned en per mail)
Vandaag status verstuurd.

Met een beetje geluk voor het weekend in huis.

Moet zeggen dat ik prettig verrast ben hoe soepel het gaat met 2call, hoop dat dit zo blijft en eventuele issues ook snel opgepakt worden.
  #117  
Oud 12-02-09, 23:10
V68095 V68095 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 4
Standaard

Dan heb je zonder nummerbehoud besteld Ik heb hem op 1 februari besteld, en na aanvraag nummerbehoud is ie vandaag verstuurd Mijn abo gaat natuurlijk wel pas over 3 maanden in. Ben ook erg tevreden met 2call
  #118  
Oud 12-02-09, 23:59
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V68095 Bekijk bericht
Dan heb je zonder nummerbehoud besteld Ik heb hem op 1 februari besteld, en na aanvraag nummerbehoud is ie vandaag verstuurd Mijn abo gaat natuurlijk wel pas over 3 maanden in. Ben ook erg tevreden met 2call

Nee, wel met nummer behoud besteld maar had hiervoor een prepaid, misschien dat dat verschil maakt?

Check met vodafone was dezelfde dag goedgekeurd en dag later de iPhone verstuurd.
Nummerbehoud wordt 18 feb omgezet.

Laatst gewijzigd door him; 13-02-09 om 00:02.
  #119  
Oud 13-02-09, 09:16
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

@ him: alvast veel plezier met je Iphone.
Niet vergeten om goede bescherming voor je Iphone aan te schaffen he?
Voor de geinteresseerden hier onder ons; ik heb een topic geopend in Accessoires-> wil graag een Vaja case gaan bestellen, maar omdat die verzendkosten zo hoog zijn hoop ik dat meerdere mensen daar willen bestellen, dan kunnen we de kosten delen.
Dus indien je interesse hebt, reageer dan daar ff in het topic.

Weer ontopic:
Ben erg benieuwd naar de volgende telefoonrekening.
Heb van bestelmaar.nl en Vodafone niks meer op mijn brieven mogen horen...
  #120  
Oud 13-02-09, 10:08
V68095 V68095 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door him Bekijk bericht
Nee, wel met nummer behoud besteld maar had hiervoor een prepaid, misschien dat dat verschil maakt?

Check met vodafone was dezelfde dag goedgekeurd en dag later de iPhone verstuurd.
Nummerbehoud wordt 18 feb omgezet.
Als je VF prepaid had, dan zal dat het wel zijn. Dan kunnen hun dat gewoon in hun eigen systeem omzetten, ipv dat ze naar een andere provider moeten om goedkeuring te vragen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone verlenging met iPhone 4 aanbiedingen paulbroere Koopinformatie Nederland 2 13-02-11 16:55
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 09:39
Korting op iphone 4 bij verlenging _kay_ Odido (T-Mobile) 14 12-11-10 16:38
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 14:38
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.