Vodafone abbonement verlengen + iPhone? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iphoneclub, zoals de titel al zegt, kan ik bij Vodafone mijn abbonement verlengen, kan ik deze ook verlengen zodat ik de iPhone als toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone abbonement verlengen + iPhone?
Goedemiddag iphoneclub,
zoals de titel al zegt, kan ik bij Vodafone mijn abbonement verlengen, kan ik deze ook verlengen zodat ik de iPhone als toestel erbij krijg (evt met bijbetaling). Ik hoor graag informatie van jullie! Wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kunnen ze bij VF die vraag veel beter beantwoorden. Dus ik zou zeggen geef ze eens een belletje.
|
|
|||
|
|||
Dat kan heel eenvoudig, via i.voordeel.nl. Er gaan wat geruchten rond dit bedrijf maar ik heb net als vele anderen alleen positieve ervaringen. Je verlengt je contract met 2 jaar, kiest de I.phone die je wilt hebben en het soort abonnement en afhankelijk van die combinatie betaal je NIETS of IETS voor een nieuwe I.phone 3GS. Als je de nieuwe 4 GS wilt hebben moet je nog even wachten, waarschijnlijk komt die gewoon in het schap van de Vodafone winkel te liggen. Stap in ieder geval niet over naar T.Mobile, dan heb je lang niet zoveel plezier van je I.Phone.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement | gsscott | Koopinformatie Nederland | 334 | 21-10-10 19:52 |
verlengen met ivoordeel op vodafone | olgrr | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-05-10 17:37 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
Amerikaanse iphone ondersteund geen vodafone abbonement. | dabertjuh | Chat en geruchten | 3 | 23-10-08 10:18 |
Vodafone-abbonement stopzetten omdat.... | hayphone | Vodafone | 25 | 23-07-08 12:37 |
|
|