Bericht Vodafone inzake iPhone 4

Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eric181 iPhone-abonnement is vandaag ingegaan, maar heb nog geen toestel ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar.... Vaste klanten zijn niet zoveel waard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 November 2010, 22:04
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 November 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric181 Bekijk bericht
iPhone-abonnement is vandaag ingegaan, maar heb nog geen toestel ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar.... Vaste klanten zijn niet zoveel waard voor Vodafone....
Touch! We moeten het er maar mee doen... Mijn abonnement is begin vorige week wl al omgezet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29 November 2010, 22:04
» iPhone 5 64GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 21 October 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5
Standaard

Ook hier faalt Vodafone echt enorm. Heb hem 1,5 week geleden besteld. Mij is toen gemeld dat de foon op 29 november verstuurd zou worden dus een paar daagjes later aan zou komen. Als ik ze vandaag bel om te vragen wanneer krijg ik de melding dat een paar daagjes bij hun 5 tot 10 werkdagen zijn. Maar al wel vast mijn abbo omgezet om te beginnen incasseren.

Ik ben nu 10 jaar klant bij Vodafone, maar overweeg nu voor het eerst om het contract op te zeggen wegens misleiding en naar KPN over te stappen. En als je belt om uitleg krijg je nog een grote bek ook. Nee Vodafone is vandaag heel hard van zijn voetstuk gevallen bij mij.

@redactie: Misschien een idee om een artikeltje te schrijven over de puinhoop die Vodafone nu weet te creren???

Laatst gewijzigd door Deja024; 29 November 2010 om 22:06.
  #23  
Oud 29 November 2010, 22:06
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 25 September 2008
Berichten: 212
Standaard

Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.
  #24  
Oud 29 November 2010, 22:26
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 July 2009
Berichten: 13
Standaard

Vindt het ook heel erg jammer dat ze vaste klanten gewoon links laten liggen en geen voorrang geven.. Met alle respect voor de rest hoor!

En indd ook al begonnen met schrijven..
  #25  
Oud 29 November 2010, 22:29
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 September 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.
Ik begrijp best dat ze het druk hebben vanwege eventuele activatie van micro-sims, maar het is wel duidelijk dat ze de boel, in tegenstelling tot KPN, flink onderschat hebben!
Er was mij beloofd dat er voor de 29e contact opgenomen zou worden om een afspraak te maken m.b.t. de levering. Maar ik heb niets meer gehoord, en vandaag is blijkbaar voor het (Vodafone) gemak wel alvast m'n abonnement ingegaan!
  #26  
Oud 29 November 2010, 22:52
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 July 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric181 Bekijk bericht
Ik begrijp best dat ze het druk hebben vanwege eventuele activatie van micro-sims, maar het is wel duidelijk dat ze de boel, in tegenstelling tot KPN, flink onderschat hebben!
Er was mij beloofd dat er voor de 29e contact opgenomen zou worden om een afspraak te maken m.b.t. de levering. Maar ik heb niets meer gehoord, en vandaag is blijkbaar voor het (Vodafone) gemak wel alvast m'n abonnement ingegaan!
Heb het over de telefoon verlengd maar er is bij mij niet gesproken over een afspraak mbt het afleveren.. Vreemd dat ze daar ook verschillende dingen over vertellen! Morgen eerste werk even de VF KS bellen.
  #27  
Oud 29 November 2010, 23:11
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 December 2009
Locatie: Geldrop
Berichten: 14
Send a message via twitter to mindbender
Standaard

Ook ik zit te wachten op mijn iPhone 4. 3 november besteld en vandaag niks ontvangen. En al wel een contract dat in is gegaan. Ik mag toch verwachten dat wanneer een bestelling op "afgerond" staat het ook echt afgerond is. Blijkbaar werkt dat bij Vodafone anders.
  #28  
Oud 30 November 2010, 00:14
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 February 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gmta Bekijk bericht
3 weken geleden besteld via telefonische verlenging en vandaag heb ik 'm ontvangen. Krijg alleen nog steeds de melding "wacht op activatie".

je moet ook bellen naar klantenservice!!!
anders kan je wachten tot je een ons weegt
  #29  
Oud 30 November 2010, 00:17
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 February 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.
klopt heb een half uur aan de tel gehangen eer ik aan de beurt was....
  #30  
Oud 30 November 2010, 00:35
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 November 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
je moet ook bellen naar klantenservice!
anders kan je wachten tot je een ons weegt
Als ze er dat nou bij hadden gezet in de brief... Dus morgen even bellen
  #31  
Oud 30 November 2010, 10:36
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 February 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gmta Bekijk bericht
Als ze er dat nou bij hadden gezet in de brief... Dus morgen even bellen
das vreemd..... bij mij zat er een brief bij waarin dit stond, maar misschien zijn ze die bij jou vergeten... ze vergeten wel meer de laatste dagen
  #32  
Oud 30 November 2010, 11:05
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 July 2009
Berichten: 13
Standaard

Net even gebeld, krijg ik nou te horen 5 tot 10 werkdagen aangezien VF ze gisteren pas heeft binnen gekregen!

Dus ik zeg dat er mensen zijn die hem gisteren wel hebben binnen gekregen, krijg je weer hetzelfde te horen!
  #33  
Oud 30 November 2010, 15:34
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 December 2009
Locatie: Geldrop
Berichten: 14
Send a message via twitter to mindbender
Standaard

Mijn iPhone 4 is zojuist afgeleverd op mijn thuis adres. Helaas zit ik zelf nog op het werk en moet ik nog een paar uurtjes wachten voordat ik er mee aan de slag kan. En hopelijk is de helpdesk niet al te druk zodat de microsim snel geactiveerd is.
  #34  
Oud 30 November 2010, 16:26
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 February 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mindbender Bekijk bericht
Mijn iPhone 4 is zojuist afgeleverd op mijn thuis adres. Helaas zit ik zelf nog op het werk en moet ik nog een paar uurtjes wachten voordat ik er mee aan de slag kan. En hopelijk is de helpdesk niet al te druk zodat de microsim snel geactiveerd is.
kan je rekenen? reken er maar niet op haha
niemand thuis die jou het simnummer kan doorbellen?
er stond bij dat je legitimatie bewijs en bankgegevens bij de hand moest houden maar was niet nodig
  #35  
Oud 30 November 2010, 20:42
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 July 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Heb hem vandaag opgehaald bij de vodafone winkel..Lag keurig op mijn naam gereserveerd..microsim erin, werkt allemaal goed..Restore teruggezet en ik heb alles weer erop staan..Apps, contacten, noem maar op..Alleen moest ik de internetinstellingen en mailinstellingen weer invoeren, maar ook dit werkt weer...Wel ben ik mijn muziek kwijt, waarom? Maar..Mooi toestel hoor..Ben nog wel heel voorzichtig..Heb nog geen hoesje, inmiddels besteld...
  #36  
Oud 30 November 2010, 21:43
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 December 2009
Locatie: Geldrop
Berichten: 14
Send a message via twitter to mindbender
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
kan je rekenen? reken er maar niet op haha
niemand thuis die jou het simnummer kan doorbellen?
er stond bij dat je legitimatie bewijs en bankgegevens bij de hand moest houden maar was niet nodig
Na 5 pogingen (om de 10 minuten elke keer in gesprek) uiteindelijk toch verbinding en na 25 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Wat is je telefoonnummer, wat is je postcode, wat zijn de nummers van de microsim na de eerste zoveel en klaar weer. Al bij al nog geen halve minuut aan de lijn met de helpdesk en de microsim was geactiveerd.
  #37  
Oud 1 December 2010, 00:29
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 23 February 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mindbender Bekijk bericht
Na 5 pogingen (om de 10 minuten elke keer in gesprek) uiteindelijk toch verbinding en na 25 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Wat is je telefoonnummer, wat is je postcode, wat zijn de nummers van de microsim na de eerste zoveel en klaar weer. Al bij al nog geen halve minuut aan de lijn met de helpdesk en de microsim was geactiveerd.

gelukkig maar dat het een gratis nummer is
  #38  
Oud 1 December 2010, 22:53
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 December 2010
Berichten: 1
Lightbulb Brief

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xera Bekijk bericht
ik heb hem gisteren al binnen gekregen!!!!!!!
maar er staat nog geen service. misschien gaat dit 29 november pas in?
Er zit een brief bij met een telefoon nr om je microsim te activeren mischien helpt dit?
  #39  
Oud 2 December 2010, 00:02
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 November 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
das vreemd..... bij mij zat er een brief bij waarin dit stond, maar misschien zijn ze die bij jou vergeten... ze vergeten wel meer de laatste dagen
In mijn brief staat zelfs: "Hierbij ontvangt u een nieuwe simkaart. De simkaart is al geactiveerd, u kunt na het plaatsen van de simkaart in uw mobiele telefoon meteen gebruik maken van uw aansluiting."

Vandaar dat ik niet meteen doorhad dat de simkaart via de klantenservice geactiveerd moest worden. Ondertussen gisterenochtend maar gedaan en nu volop plezier van de iPhone 4
  #40  
Oud 2 December 2010, 12:53
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 August 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik ben in afwachting op mijn iPhone die ik begin vorige maand telefonisch besteld heb...had net zo goed naar de winkel kunnen lopen, dan had ik de iPhone sneller in handen gehad...
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noob vraag inzake kosten vdp101 T-Mobile 5 15 November 2010 17:35
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16 August 2009 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.