Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eric181 iPhone-abonnement is vandaag ingegaan, maar heb nog geen toestel ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar.... Vaste klanten zijn niet zoveel waard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Touché! We moeten het er maar mee doen... Mijn abonnement is begin vorige week wél al omgezet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Ook hier faalt Vodafone echt enorm. Heb hem 1,5 week geleden besteld. Mij is toen gemeld dat de foon op 29 november verstuurd zou worden dus een paar daagjes later aan zou komen. Als ik ze vandaag bel om te vragen wanneer krijg ik de melding dat een paar daagjes bij hun 5 tot 10 werkdagen zijn. Maar al wel vast mijn abbo omgezet om te beginnen incasseren.
Ik ben nu 10 jaar klant bij Vodafone, maar overweeg nu voor het eerst om het contract op te zeggen wegens misleiding en naar KPN over te stappen. En als je belt om uitleg krijg je nog een grote bek ook. Nee Vodafone is vandaag heel hard van zijn voetstuk gevallen bij mij. @redactie: Misschien een idee om een artikeltje te schrijven over de puinhoop die Vodafone nu weet te creëren??? Laatst gewijzigd door Deja024; 29-11-10 om 22:06. |
#23
|
|||
|
|||
Dat de klantenservice niet bereikbaar was vind ik niet zo vreemd. Om je nieuwe microsim te activeren moet je de klantenservice bellen. Ik denk dat velen dit vandaag hebben gedaan, dus ze hadden het waarschijnlijk zeer druk.
|
#24
|
|||
|
|||
Vindt het ook heel erg jammer dat ze vaste klanten gewoon links laten liggen en geen voorrang geven.. Met alle respect voor de rest hoor!
En indd ook al begonnen met schrijven.. |
#25
|
|||
|
|||
Citaat:
Er was mij beloofd dat er voor de 29e contact opgenomen zou worden om een afspraak te maken m.b.t. de levering. Maar ik heb niets meer gehoord, en vandaag is blijkbaar voor het (Vodafone) gemak wel alvast m'n abonnement ingegaan! |
#26
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#27
|
|||
|
|||
Ook ik zit te wachten op mijn iPhone 4. 3 november besteld en vandaag niks ontvangen. En al wel een contract dat in is gegaan. Ik mag toch verwachten dat wanneer een bestelling op "afgerond" staat het ook echt afgerond is. Blijkbaar werkt dat bij Vodafone anders.
|
#28
|
|||
|
|||
|
#29
|
|||
|
|||
klopt heb een half uur aan de tel gehangen eer ik aan de beurt was....
|
#30
|
|||
|
|||
|
#31
|
|||
|
|||
|
#32
|
|||
|
|||
Net even gebeld, krijg ik nou te horen 5 tot 10 werkdagen aangezien VF ze gisteren pas heeft binnen gekregen!
Dus ik zeg dat er mensen zijn die hem gisteren wel hebben binnen gekregen, krijg je weer hetzelfde te horen! |
#33
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 is zojuist afgeleverd op mijn thuis adres. Helaas zit ik zelf nog op het werk en moet ik nog een paar uurtjes wachten voordat ik er mee aan de slag kan. En hopelijk is de helpdesk niet al te druk zodat de microsim snel geactiveerd is.
|
#34
|
|||
|
|||
Citaat:
niemand thuis die jou het simnummer kan doorbellen? er stond bij dat je legitimatie bewijs en bankgegevens bij de hand moest houden maar was niet nodig |
#35
|
|||
|
|||
Heb hem vandaag opgehaald bij de vodafone winkel..Lag keurig op mijn naam gereserveerd..microsim erin, werkt allemaal goed..Restore teruggezet en ik heb alles weer erop staan..Apps, contacten, noem maar op..Alleen moest ik de internetinstellingen en mailinstellingen weer invoeren, maar ook dit werkt weer...Wel ben ik mijn muziek kwijt, waarom? Maar..Mooi toestel hoor..Ben nog wel heel voorzichtig..Heb nog geen hoesje, inmiddels besteld...
|
#36
|
|||
|
|||
Na 5 pogingen (om de 10 minuten elke keer in gesprek) uiteindelijk toch verbinding en na 25 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Wat is je telefoonnummer, wat is je postcode, wat zijn de nummers van de microsim na de eerste zoveel en klaar weer. Al bij al nog geen halve minuut aan de lijn met de helpdesk en de microsim was geactiveerd.
|
#37
|
|||
|
|||
Citaat:
gelukkig maar dat het een gratis nummer is |
#38
|
|||
|
|||
Brief
|
#39
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar dat ik niet meteen doorhad dat de simkaart via de klantenservice geactiveerd moest worden. Ondertussen gisterenochtend maar gedaan en nu volop plezier van de iPhone 4 |
#40
|
|||
|
|||
Ik ben in afwachting op mijn iPhone die ik begin vorige maand telefonisch besteld heb...had net zo goed naar de winkel kunnen lopen, dan had ik de iPhone sneller in handen gehad...
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Noob vraag inzake kosten | vdp101 | Odido (T-Mobile) | 5 | 15-11-10 17:35 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|