//

Bericht Vodafone inzake iPhone 4

Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier dezelfde ervaring. Besteld op 22 november. De klantenservice wist vandaag te melden dat mijn iPhone er wel zou zijn, maar dat de microsim-prepaidkaartjes niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 02-12-10, 16:10
Bart10 Bart10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard Ik heb ook nog geen iPhone

Hier dezelfde ervaring. Besteld op 22 november. De klantenservice wist vandaag te melden dat mijn iPhone er wel zou zijn, maar dat de microsim-prepaidkaartjes niet meer op voorraad zijn.
En levering zonder prepaidkaart - om 'm te gebruiken met mijn eigen Vodafone sim-only-abonnement - was niet mogelijk.
Ook een indicatie van de levertijd was teveel gevraagd. Op deze manier heeft pre-orderen inderdaad weinig zin...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #42  
Oud 02-12-10, 19:39
Bart10 Bart10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

En toen kwam deze mail.... jammer....

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
  #43  
Oud 02-12-10, 22:39
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

De klantenservice wist vandaag te melden dat mijn iPhone er wel zou zijn, maar dat de microsim-prepaidkaartjes niet meer op voorraad zijn.

Levert Vodafoon ze met prepaid kaartjes dan?
Niet met een abonnement?
  #44  
Oud 03-12-10, 08:11
Bart10 Bart10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

De iPhone is bij Vodafone alleen met abonnement te krijgen, behalve op hun eigen website: daar kun je 'm als "los toestel" (met daarbij de verplichte prepaidkaart) bestellen.
  #45  
Oud 03-12-10, 19:16
Deja024 Deja024 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5
Standaard

Mijn iphone werd woensdagavond 1 december om 17:00 geleverd. Geluid blijkt defect te zijn. Versterker geeft alleen kraakgeluid. Andere headset, nieuwe software, alles geprobeerd, niets hielp. 2 december om 13:00 concludeerd Vodafone dat hij defect is. Moet nu de iPhone laten repareren. Een nieuw toestel wat nooit goed was laten repareren! Ik wil een nieuwe maar krijg die dus niet. Ze zijn hartstikke gek! Het is onbeschoft en schandalig! Vodafone is bij mij helemaal uit de gratie.
  #46  
Oud 03-12-10, 19:23
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deja024 Bekijk bericht
Mijn iphone werd woensdagavond 1 december om 17:00 geleverd. Geluid blijkt defect te zijn. Versterker geeft alleen kraakgeluid. Andere headset, nieuwe software, alles geprobeerd, niets hielp. 2 december om 13:00 concludeerd Vodafone dat hij defect is. Moet nu de iPhone laten repareren. Een nieuw toestel wat nooit goed was laten repareren! Ik wil een nieuwe maar krijg die dus niet. Ze zijn hartstikke gek! Het is onbeschoft en schandalig! Vodafone is bij mij helemaal uit de gratie.
Als je diverse berichten op allerlei iPhone-achtige fora mag geloven is dat bij alle providers nog niet anders geweest. Ligt waarschijnlijk aan de Apple garantieregeling en de providers nemen dat zonder meer over.
  #47  
Oud 03-12-10, 22:11
Deja024 Deja024 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Als je diverse berichten op allerlei iPhone-achtige fora mag geloven is dat bij alle providers nog niet anders geweest. Ligt waarschijnlijk aan de Apple garantieregeling en de providers nemen dat zonder meer over.
Op zich waar, maar ik heb als consument zijnde natuurlijk helemaal niets te maken met de afspraken van Vodafone met Apple. Ik ben klant van Vodafone, zij zijn mijn leverancier. Als ze zo klantvriendelijk en kwalitatief waren als ze de hele tijd beweren, zouden zij als leverancier mijn telefoon gewoon terug moeten nemen als zijnde DOA, en mij een nieuwe moeten geven. Daarna kunnen ze dan, zonder mij daar mee lastig te vallen, het garantieverhaal met Apple regelen. Dat zou een nette manier zijn om met je klanten om te gaan ipv ze een gloednieuw toestel te laten inleveren voor reparatie. (duur ongeveer 2 weken) Zeker als het om vaste klanten gaat.(in mijn geval meer dan 10 jaar)

Wordt zéér de vraag of de volgende iPhone nog wel bij Vodafone vandaan komt, want ik ben écht zwaar teleurgesteld in de "service tot de voordeur" die ik nu gekregen heb. Product afgenomen, buit binnen, en de klant kan vervolgens stikken in allerlei procedures en klantonvriendelijke regels.
  #48  
Oud 04-12-10, 09:11
2more 2more is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Gisteren 2 uur met Vodafone aan de telefoon gehangen en van het kastje naar de muur gestuurd om de laatste status te achterhalen van mijn bestelling.

Blijkt nu dat mijn ordernummer niet goed in het systeem staat en men vermoed dat alles wel goed komt en ik deze week mijn iPhone krijg. Als ik donderdag nog geen iPhone heb gekregen, moet ik weer even terugbellen.

Wat een chaos...
  #49  
Oud 04-12-10, 10:44
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deja024 Bekijk bericht
Op zich waar, maar ik heb als consument zijnde natuurlijk helemaal niets te maken met de afspraken van Vodafone met Apple. Ik ben klant van Vodafone, zij zijn mijn leverancier. Als ze zo klantvriendelijk en kwalitatief waren als ze de hele tijd beweren, zouden zij als leverancier mijn telefoon gewoon terug moeten nemen als zijnde DOA, en mij een nieuwe moeten geven. Daarna kunnen ze dan, zonder mij daar mee lastig te vallen, het garantieverhaal met Apple regelen. Dat zou een nette manier zijn om met je klanten om te gaan ipv ze een gloednieuw toestel te laten inleveren voor reparatie. (duur ongeveer 2 weken) Zeker als het om vaste klanten gaat.(in mijn geval meer dan 10 jaar)

Wordt zéér de vraag of de volgende iPhone nog wel bij Vodafone vandaan komt, want ik ben écht zwaar teleurgesteld in de "service tot de voordeur" die ik nu gekregen heb. Product afgenomen, buit binnen, en de klant kan vervolgens stikken in allerlei procedures en klantonvriendelijke regels.
Ik was en ben het vrijwel volledig met je eens, Vodafone is en blijft bij garantie verantwoordelijk. Ik wilde alleen maar zeggen dat je bij een andere provider zeer waarschijnlijk hetzelfde probleem zou tegenkomen, dus het helpt hiervoor niet om een andere provider te nemen.
  #50  
Oud 04-12-10, 16:06
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

En na 10 jaar tevredenheid bij het eerste akkefietje roepen dat je misschien naar een andere provider gaat getuigd ook niet echt van geduld, fouten zijn menselijk mits redelijk opgelost iedereen blij.
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #51  
Oud 04-12-10, 17:03
Rage Rage is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard

Had vanmiddag een afspraak om een iPhone 4 32GB te laten bezorgen. "Ja, we komen niet want het sneeuwt en dan zijn we te bang om te rijden boehoehoe." Damn...
  #52  
Oud 05-12-10, 16:51
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Zit nu een beetje mee te lezen in dit topic, maar dat klinkt allemaal niet veel belovend...
Ik heb afgelopen dinsdag 30 november mijn abonnement telefonisch verlengt voor een Iphone 4, 16gb. De medewerker garandeerde mij dat het toestel met "drie" werkdagen geleverd zou worden... Tevens zegt de medewerker mij dat ik de Iphone dat zeer waarschijnlijk voor sinterklaas zal hebben....
Op vraag mijn vraag of zij voldoende op voorraad hadden, vertelde hij: " Ja hoor meer dan voldoende aanwezig".
Het is nu zondag en ga voor de zekerheid a.s maandag maar gewoon bellen over de status van mijn bestelling. Een bevestiging per email heb ik ook nog steeds niet ontvangen!

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen..
  #53  
Oud 05-12-10, 17:56
ZomB ZomB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik heb nu deze mail ontvangen:
"Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak."

Hoelang denken jullie dat het zal gaan duren? Moet ik denken aan een week, twee weken of eerder een maand? Of misschien wel langer?
  #54  
Oud 05-12-10, 18:06
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZomB Bekijk bericht
Ik heb nu deze mail ontvangen:
"Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak."

Hoelang denken jullie dat het zal gaan duren? Moet ik denken aan een week, twee weken of eerder een maand? Of misschien wel langer?
Jij hebt tenminste nog een mail ontvangen... Ik helemaal nog niets.. Heb er ook een beetje een zwaar hoofd in. Ik ga morgen gelijk bellen met de servicedesk van Vodafone om na te vragen over mijn bestelling. Ga er gewoon bovenop zitten en blijf ze bellen...!
Op basis van de toezeggingen van de Vodafone medewerker heb ik besloten om te verlengen en ook meer om het feit dat ik geen toestel meer heb.. Mijn vorige toestel is kapot. Heb nu wel een oude nokia die ik tijdelijk kan gebruiken, maar kan dan mijn internet en email al zoiezo niet gebruiken... Mag hopen dat het niet te lang gaat duren allemaal.
Als een medewerker allemaal dingen gaat roepen die hij blijkbaar niet waar kan maken is toch helemaal van de gekken...
Morgen bellen en dan weet ik hopenlijk meer...
  #55  
Oud 06-12-10, 11:09
imagine imagine is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: N-Brabant
Berichten: 56
Standaard

Ik heb nu al spijt dan ik van T-mobile naar Vodafone ben overgestapt.
Dat wordt 2 jaar afzien.

Ik heb welliswaar nu bereik in sommige gebieden en beter bereik in andere gebieden, maar Vodafone is helemaal geldwolf 1e klas.
- Geen visual voicemail maar inbellen en betalen tegen normaal tarief
- Afrekenen per minuut.

Ik dacht dat het wel mee zou vallen maar schijn bedriegt.
Waar ik bij T-mobile met 500 minuten voldoende is dat bij Vodafone na 20 dagen al op...
__________________
Nothing To Declare...
  #56  
Oud 06-12-10, 12:40
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Vandaag telefonisch contact gehad met Vodafone met de vraag waar mijn ontvangst bevestiging bleef en de Iphone 4. Deze zou volgens de medewerker met drie werkdagen geleverd zijn...

De medewerker die ik vandaag aan de lijn had zag dat mijn abonnements verlenging nog niet volledig was afgehandeld/goedgekeurd!
Dit had hij terwijl ik aan de lijn hing wel meteen in orde gemaakt. Meteen maar gevraagd hoe het zat met de leveringstijd van mijn Iphone. Hierop gaf hij als antwoord dat ik deze binnen tien werkdagen binnen zou moeten hebben.
Ook direct maar gevraagd of de toestellen wel op voorraad waren... En daarop kon hij zeggen dat er nog zes in het magazijn lagen. Één toestel appart leggen kon helaas niet, want dat was weer een andere afdeling...
Maar zeer waarschijnlijk zou ik volgens hem wel één van de zes Iphones krijgen, maar dat kon hij niet garanderen.
Lekker zulke toezeggingen. Heb je dus ook geen kl*te aan...
Mocht ik in het ergste senario moeten wachten voor een nieuwe levering Iphones, dan zou de wachttijd zeker al twee weken zijn...

Kortom, wel snel willen verkopen/aansmeren, maar ondertussen nog niets waar kunnen maken.
Maar we gaan het maar weer afwachten...
  #57  
Oud 06-12-10, 17:07
JohnO's schermafbeelding
JohnO JohnO is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 18
Standaard Vodafone verlenging + iPhone 4

Prima ervaring! Donderdag verlenging geregeld en iPhone 4 32G besteld en die werd vandaag, 2 werkdagen later, geleverd incl. micro-sim.
  #58  
Oud 06-12-10, 17:12
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohnO Bekijk bericht
Prima ervaring! Donderdag verlenging geregeld en iPhone 4 32G besteld en die werd vandaag, 2 werkdagen later, geleverd incl. micro-sim.
Ik hoop echt dat ik deze ervaring ga delen met jou!
Ps: zo'n microsim word standaard geleverd bij een iphone? (is mijn eerste iphone..)

Laatst gewijzigd door supreme81; 06-12-10 om 18:06.
  #59  
Oud 06-12-10, 18:18
ZomB ZomB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Mijn vader komt net terug van zijn werk en heeft blijkbaar Vodafone gebeld. Hem is verteld dat de iphone's wel op voorraad zijn, maar dat er geen microsim kaartjes meer zijn. Die zouden aan het einde van de week weer volop aanwezig zijn. De verhalen lopen dus erg uiteen....
  #60  
Oud 06-12-10, 20:34
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Ja dat blijkt idd! Blijf de hoop houden dat ik hem met een paar dagen krijg en niet een paar weken...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noob vraag inzake kosten vdp101 Odido (T-Mobile) 5 15-11-10 16:35
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.