//

Bericht Vodafone inzake iPhone 4

Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedereen wordt weer lekker aan het lijntje gehouden. Dit is gewoon super slechte service GRS Tokkie...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 17-12-10, 11:42
eurotokkie eurotokkie is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Iedereen wordt weer lekker aan het lijntje gehouden. Dit is gewoon super slechte service

GRS

Tokkie
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-12-10, 15:12
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

2 dagen geleden een bestelling gedaan op de site van Vodafone.
Daar stond niet meer bij dat er een langere levertijd was en binnen 2 dagen geleverd zou worden.

Zojuist via de chat contact gehad en blijkt dat de Iphone 4 16 g niet op voorraad is en volgende week (maandag of woensdag) weer wordt verwacht.
Dus er is geen voorraad van de telefoon, Micro SIMS heb ik niet gevraagd.
  #103  
Oud 17-12-10, 18:49
ZomB ZomB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

net een e-mail:
"Tot onze spijt is de iPhone 4 met prepaid micro simkaart op dit moment niet leverbaar. Wij verwachten uw prepaid bestelling pas vanaf 27 december te kunnen leveren. Een iPhone 4 met abonnement is op dit moment wel voorradig.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan 27 december."

Ik had gedacht het toestel binnen twee werkdagen te krijgen, nu wordt het wachten in totaal een maand als het niet langer is.
En dan ook nog abonnement voorrang geven? Omdat dat hun meer geld oplevert?
Hopelijk is dat een ander kaartje
  #104  
Oud 17-12-10, 18:52
eurotokkie eurotokkie is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Ze hebben gewoon niets in huis. Rond de kerstdagn gebeurt er natuurljk ook niets. wha ha ha. Wat een gedoe zeg
  #105  
Oud 17-12-10, 21:03
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZomB Bekijk bericht
net een e-mail:
"Tot onze spijt is de iPhone 4 met prepaid micro simkaart op dit moment niet leverbaar. Wij verwachten uw prepaid bestelling pas vanaf 27 december te kunnen leveren. Een iPhone 4 met abonnement is op dit moment wel voorradig.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan 27 december."

Ik had gedacht het toestel binnen twee werkdagen te krijgen, nu wordt het wachten in totaal een maand als het niet langer is.
En dan ook nog abonnement voorrang geven? Omdat dat hun meer geld oplevert?
Hopelijk is dat een ander kaartje
Apart dat ze in de mail melden dat de Iphone met abonnement wel op voorraad is terwijl ik vanmiddag te horen kreeg dat dit niet zo is....

Hopelijk voor de kerst nog aan de slag met de fone
  #106  
Oud 17-12-10, 22:13
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Het jammere is dat mijn bestelde Iphone netjes op 29 November was binnen gekomen bij de Autorised Reseller, maar dat ik dus al 2,5 weken zit te wachten op die sch**t SIM kaart. KPN is wel op voorraad (Zit nu nog bij KPN, moet als bestaande abonnee €570,- voor de Iphone betalen ipv €409,- voor nieuwe abonnees, belachelijk gewoon) en T-Mobile is niet op voorraad (vroeger T-Mobile gehad en was er toen niet bepaald over te spreken, veel "Alleen Noodoproep" in beeld). Vodafone blijft dan dus over, maar op deze manier krijg je natuurlijk al een mooie eerste indruk van ze, not!
  #107  
Oud 17-12-10, 23:43
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

vanmiddag deze mail ontvangen.
ben morgen in Belgie als ze hem daar hebben koop ik hem daar en annulleer ik bij Vodafone

---------------------------------------------

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,

Tot onze spijt is de iPhone 4 met prepaid micro simkaart op dit moment niet leverbaar. Wij verwachten uw prepaid bestelling pas vanaf 27 december te kunnen leveren. Een iPhone 4 met abonnement is op dit moment wel voorradig.

Alle orders worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld, het kan dus zijn dat u het toestel iets later ontvangt dan 27 december.

Aanpassen of annuleren
Wilt u de bestelling aanpassen, annuleren of heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de Klantenservice (0800 0200 043).

Informatie over levering
U ontvangt het toestel via TNT post. Mocht u niet thuis zijn als het toestel wordt geleverd, dan kunt u het pakket afhalen op het postkantoor.
Voor overige vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl.

Met vriendelijke groet,
Vodafone

-----------------------

ik vind het echt belachelijk dat hierovr niets op de site staat vermeld bij het artikel op het moment dat je besteld.

groeten



sorry had zomB zijn bericht niet gezien.

Laatst gewijzigd door Leonk; 17-12-10 om 23:45.
  #108  
Oud 18-12-10, 11:06
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

Gisteren een chat gehad en te horen gekregen dat de 16g niet meer op voorraad is, maar volgende week weer wordt verwacht.

Krijg ik vandaag een email....

Geachte Dhr xxxx,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 15-12-2010 heeft ordernummer:xxxxxxxxxx.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,
Vodafone


Ik vind het ook een beetje vreemd en kill mailtje zonder vermelding om welke telefoon het gaat (dit staat natuurlijk wel in de order maar toch).
Nu is het niet eens meer bekend wanneer de telefoon uberhaupt gaat komen...Lekker weer.
  #109  
Oud 18-12-10, 11:09
eurotokkie eurotokkie is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Gewoon ergens anders aanschaffen. Ik geloof dat de mediamarkt toch ook die phone verkoopt? Ik zou niet zo moeilijk doen

GRS
  #110  
Oud 18-12-10, 11:53
ZomB ZomB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Ja, ik heb net de MM gebeld en ze zeggen dat voorraad in Eindhoven in ieder geval op is. Dat zal ergens anders in het land vast niet beter zijn.
  #111  
Oud 18-12-10, 12:35
eurotokkie eurotokkie is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

ik ga zo naar rotterdam zal daar eens vragen (kijken).

Fijne dag nog

GRS
  #112  
Oud 18-12-10, 20:15
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

vandaag in Belgie (Lommel) de laatste voor mijn neus gereserveerd door de man die voor me stond. (ik had hem meteen gekocht die man kwam morgen terug)
  #113  
Oud 18-12-10, 20:52
johra johra is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 39
Standaard

Bij saturn in Luik hebben ze nog een aantal 32g. Ik heb er vandaag een bij hun gehaald na een telefoontje.
  #114  
Oud 20-12-10, 20:06
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

Vanmiddag de koeriersdienst aan de lijn!!!
Morgen word de Iphone geleverd

Dus er is weer voorraad (bij een abonnement)
  #115  
Oud 20-12-10, 20:12
eurotokkie eurotokkie is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Dat is goed nieuws. Met abo of zonder?
  #116  
Oud 20-12-10, 21:53
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marvie Bekijk bericht
Vanmiddag de koeriersdienst aan de lijn!!!
Morgen word de Iphone geleverd

Dus er is weer voorraad (bij een abonnement)
Wanneer had je besteld en 16 of 32 gv?
  #117  
Oud 20-12-10, 21:59
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

15e besteld en het is een 16g
  #118  
Oud 21-12-10, 11:26
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Nu maar hopen dat de Iphone 4 16gb van mij ook geleverd word vandaag of morgen. Die van mij had een makement in het beeldscherm en is weer terug gestuurd naar Vodafone. Zou een nieuw toestel krijgen omdat ik binnen de 7 dagen regeling zou vallen.. Hoop dat ze zich daar aangehouden hebben... Vorige week maandag opgestuurd, dus zou wel lekker zijn als ik hem toch wel deze week weer zou krijgen..
  #119  
Oud 21-12-10, 12:11
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Inmiddels al ruim 3 weken aan het wachten. Schiet op Vodafone! Dit is te idioot voor woorden. Iets waar je een hoop van verkoopt of gaat verkopen hoor je gewoon ruimschoots op voorraad te hebben. Dit is buitengewoon slordig. Het produceren van die stomme SIM kaarten zou heus geen 3 weken in beslag moeten nemen. Blijkbaar bij Vodafone helaas wel .

Zit bijna te denken om gewoon naar T-Mobile te gaan. Ik zit nog niet eens bij Vodafone en heb nu al slechte ervaringen met ze...

Ik zit overigens niet te wachten op de iPhone want die is er al netjes (sinds 29 November) bij de Apple Authorised Reseller waar ik het zooitje besteld heb.
  #120  
Oud 21-12-10, 13:05
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Waar ik ook juist van baal is dat kleine stukje extra communicatie met de klant. Had mijn toestel netjes retour gestuurd, maar krijg vervolgens geen bevestigings mail terug dat zij het toestel ontvangen hebben... Nee, daar moet je zelf weer achteraan gaan bellen... And last but not least, kom je er tijdens het bellen achter dat je ineens 45 eurocent per gesprek moet gaan betalen en een ander nummer moet gaan bellen... Ga zo door Vodafone! Als klap op de vuurpijl heb je eindelijk een medewerker te spreken en die verwijst je weer door naar een 0800 nummer!
Schijtziek word je ervan.. Het enige wat de medewerker mij weer kon vertellen is dat er gisteren(maandag) een herlevering heeft plaatsgevonden.. Ook hiervan niet even een mailtje naar mij gedaan!
Waardeloos! Hoop dat mijn toestel wel vandaag of morgen aan de deur afgeleverd word!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noob vraag inzake kosten vdp101 Odido (T-Mobile) 5 15-11-10 16:35
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.