Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door supreme81 Voor mijj gaat het ook om een abbo Iphone.. Tegen de tijd dat ik de Iphone 4 thuis krijg is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou wel erg pijnlijk zijn als ik mijn 4 net een maandje heb en dat dan al de 5 aangekondigt wordt. Macworld is trouwens begin Januari? Het zou toch niet? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1-2tje | 16 gb | abo | nee | 15-12-2010. | vodafone.nl | nog onbekend
Marvie | 16 gb | abo | nee | 15-12-2010 | internet | 21-12-2010 Lottee | 16 gb | abo | nee | 07-12-2010 | vodafone.nl | 22-12-2010 geleverd julian1991 | 32 gb | prepaid | nee | 07-12-2010 | vodafone.nl | nog onbekend Stef | 16 gb | prepaid | nee | 18-12-2010 | vodafone.nl | nog onbekend Laatst gewijzigd door Lotteee; 22-12-10 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Supreme81 | 16 gb | abbo | nee | 13-12-2010 | vodafone.nl | nog onbekend. (had toestel al geleverd gekregen maar moest weer retour ivm defect beeldscherm, nu weer afwachten op een nieuwe..)
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag in Arnhem de Vodafone winkel ingelopen. Kwam naar buiten met een nieuwe Iphone 4 16GB met sim-kaart (abonnement). Hadden nog voldoende voorraad.......
|
|
|||
|
|||
Heb vannavond een email terug gehad van Vodafone. Had ze een mailtje gestuurd en daarin gevraagd of de geruchten (micro-sim niet leverbaar) klopten
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sprak net vodafone weer (re mijn wat chaotisch verlopen change van 16gb naar 32gb) en begreep van het meisje dat ik sprak dat ze de microsims voor morgen (!) in het systeem had staan. Zij verwachtte dan ook dat er morgen wel eens verzonden zou kunnen worden. Nu hebben we dit natuurlijk eerder gehoord en is het met kerst(vakantie) altijd misschien wat langzamer, maar who knows misschien hebben we ze gewoon maandag binnen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zijn die nooit het probleem geweest (zie ook mensen met abo bestelling die wel geleverd hebben gekregen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de klantenservice en de afdeling Loyalty aan de lijn gehad en beiden vertelde ze dat de voorraad op NUL stond...
Een evt datum van een nieuwe levering durven ze ook niet te zeggen... Lekker is dat.. Eindelijk je abbo kunnen verlengen en zit je zonder telefoon. Maar mijn nieuwe abbo loopt ondertussen al wel lekker door! Kan met mijn tijdelijke oude Nokia ook niet internetten of email checken. Betaal al wel voor mijn internet die ik straks al een maand niet gebruikt heb.... Vind het niet normaal dat het allemaal zo lang moet duren. Anders hadden ze de leverings problemen al vooraf aan de klant moeten meedelen. Dan had je evt nog anderen opties/mogelijkheden gehad... Laat ik er maar over op houden, want ik word er weer chagrijnig van |
|
|||
|
|||
Vanavond Vodafone Eindhoven hadden de micro sim kaarten gewoon op voorraad!
|
|
|||
|
|||
Het gaat niet om de micro simkaarten in het algemeen maar specifiek om de micro simkaarten voor prepaid. De abo sims zijn wel goed leverbaar dus vandaar
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar niet, want ik zit na het weekend al 4(!) weken te wachten op het arriveren van de Micro-Sims van Vodafone met Abonnement. iPhone ligt al 4 weken klaar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag weer gebeld met Vodafone. Volgens hun zijn de prepaid micro-simkaarten vorige week binnen gekomen maar moesten ze weer terug omdat ze niet goed waren. Vandaag zouden ze 350 goede prepaid micro-simkaarten binnen krijgen...
Nu maar hopen dat ik daar in ieder geval bij zit! |
|
|||
|
|||
Als ze de Iphones dan ook maar binnen krijgen.....
|
|
|||
|
|||
Update:
1-2tje | 16 gb | abo | nee | 15-12-2010. | vodafone.nl | 28-12-2010 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jeetje had ik toch wel geluk! Afgelopen donderdag een 16gb versie opgehaald bij vf in Alphen a/d Rijn en daar hadden ze zad voorraad!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK... Nu maar hopen dat het voor de rest die wachten op de Iphone ook een levering gaat plaats vinden..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Noob vraag inzake kosten | vdp101 | Odido (T-Mobile) | 5 | 15-11-10 17:35 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|