Bericht Vodafone inzake iPhone 4 discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg net de Chinese namaak iPhone 4 Bumper binnen van DealExtreme. Die is zelfs eerder binnen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kreeg net de Chinese namaak iPhone 4 Bumper binnen van DealExtreme.
Die is zelfs eerder binnen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vanochtend weer eens gebeld en het klonk best wel positief. Ze zeiden dat ze de kaarten vandaag binnen zouden krijgen en dat ze vandaag of morgen mijn order zouden verwerken. Nu maar hopen dat dat ook echt gaat gebeuren.
Heeft iemand anders misschien nog wat later in de middag gebeld en hadden ze ze toen al binnen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Reservad |
|
|||
|
|||
Ik heb net ook gebeld naar vodafone en op het 0800-0200043 nummer zeggen ze dat de simkaarten eind deze week of begin volgende week binnen zouden komen. Toen 0800-0200056 (verkoop) gebeld en daar zeiden ze dat de iPhone 4 ook los verzonden kan worden. Met die informatie weer naar 0800-0200043 gebeld maar die spreken dat tegen en zeggen dat er enkele duizenden micro-simkaarten morgen binnen komen.
|
|
|||
|
|||
Wat ben ik blij met mijn HTC Wildfire
Werkt supersnel en geen gedoe met Vodafone. |
|
|||
|
|||
Dat ze me dat dan maar even regelen bij de afdeling Verkoop, want die mcri-sim hoef ik toch niet Maar waarom zeggen we bij de Klantenservice dan eerst dat het het eind van de week gaat worden en daarna weer dan het morgen is. Volgens mij is het maar net wie je aan de telefoon hebt.
Ik ga de afdeling Verkoop maar eens bellen.... Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook net de klantenservice maar gebeld. Volgens de mederwerker zouden MORGEN de nieuwe levering Iphones binnen komen...
Heb ook mijn vraagtekens daarbij.. Ook zou de medewerker mij morgen terug bellen omdat hij één en ander niet kon terug vinden m.b.t mijn herlevering van een nieuwe Iphone...??! Nou lekker is dat zeg. Gaan ze mij toch niet vertellen dat het nog weer langer gaat duren.. Zou bijna de tent gaan afbreken daar als dat zo is.. Word er gek van. Maar we blijven positief. Misschien komen ze morgen met goed nieuws... To be continued.. |
|
|||
|
|||
Het ergste vind ik nog dat ik eigenlijk ben voorgelogen. Ik wist namelijk van de problemen omtrent de levering (mede door iPhoneclub) en heb dus, voordat ik online heb besteld, de klantenservice gebeld of alles op voorraad was. 'Ja ja meneer, u heeft hem binnen 24 uur in huis'. Niet dus!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met veel groet en respect Tokkie |
|
|||
|
|||
Net weer even gechat met Vodafone. Hieronder staat het belangrijkste wat er gezegd is:
Ik: Waarom duurt het zolang voor de simkaarten er zijn? Afgelopen 3 weken wordt er al gezegd dat ze het einde van de week binnen komen. Adviseur: Omdat wij ook afhankelijk zijn van onze leveranciers. Adviseur: We hebben net weer een grote lading binnengekregen in het magazijn. het kan zijn dat de simkaarten daar al bij zitten. Ik: Gisteren werd mij vertelt dat er vandaag duizenden micro-simkaarten zouden binnen komen en vorige week vrijdag zouden er 350 simkaarten binnen komen? Adviseur: Het kan zijn dat die duizenden simkaarten nu zijn binnengekomen maar dit moet eerst door het magazijn worden uitgepakt. Adviseur: dus morgen weten we dat zeker of ze erbij zitten. Weer wachten dus... |
|
|||
|
|||
Ja idd. En zo worden we steeds aan het lijntje gehouden. Ik zou vandaag terug gebeld worden door Vodafone. En wat denk je?? NIET DUS! Geef ze nog even de tijd tot na het eten en dan ga ik ze vanavond gewoon weer bellen. Dan geef ik wel aan dat ik het meer dan zat ben. Dat gezeik steeds en van het kastje naar de muur gestuurd worden..
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag mail gehad dat mijn op 7-12 bestelde iPhone met micro-Sims onderweg is. Ik verwacht hem morgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel ja man. Die troep zal deze week wel binnen komen. Net kerstdgn achter de rug. Snel de iPhone 4 eruit. Want de opvolger ligt al klaar.
Succes Tokkie |
|
|||
|
|||
De mijne is ook verwerkt en komt waarschijnlijk morgen bij mij aan. Yeah, eindelijk!
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer 2x aan de lijn gehangen.. Boos geworden.. Daarna gevraagd of hun de winkels in Eindhoven konden bellen voor voorraad! Was er nog 1 op de Piazza, die had ze dus gereserveerd voor me. Ik er heen telefonische order die ik op 2(!)November heb geplaats gecancelled.. Toen vrolijk mijn nieuwe meegenomen.. Ben voor de komende tijd weer van het ##$%#gezeik af.. I rest my case!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Noob vraag inzake kosten | vdp101 | Odido (T-Mobile) | 5 | 15-11-10 17:35 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|