Vodafone hotspot functie (4.3) discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mailman001 Vraag me trouwens af of ze dat zomaar mogen blokkeren. Ik heb nog een abbo met onbeperkt internet dat mogen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Staat vermoedelijk in de voorwaarden waarvoor je getekend hebt.
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil best betalen voor die modem plus 1GB extra, maar tot ongenoegen werkt die modem blox niet bij prepaid sims.
Dan maar via de gratis weg... |
|
||||
|
||||
Gisteren ge-update naar 4.3.1 En wat denk je: idd geen Hotspot functie: 'neem contact op met uw provider vf nl'. Carrier settings staat sinds de update op vf nl 10.0. Deze had ik onder 4.2 nog telkens geweigerd. Ik had de update uitgevoerd zonder simkaart, maar dat maakt dus helemaal niets uit: de carrier settings zitten ingebakken in het OS. Ik heb TetherMe geïnstalleerd, waarbij de native hotspot functie alsnog geactiveerd wordt. Wel vreemd dat sommige particuliere Vodafone abonnees wél out of the box deze hotspot functie kunnen activeren, zonder getweak...
|
|
|||
|
|||
@ballegooier: de vodafone gebruikers die WEL gebruik kunnen maken van hotspot funktie out of the box zijn de zakelijke gebruikers omdat deze standaard al op het office.vodafone.nl zendpaal zitten.
De particulieren zitten standaard op live.vodafone.com, een open verbinding. Echter wat Vodafone roept is dat iedereen er een speciale modem abbo voor nodig heeft ( kwanta kosta: 10/15 euro p/m). Dit is discriminatie want de gebruikers van een HTC of blackberry/Nokia en noem de andere maar op kunnen GRATIS gebruik maken van de hotspot optie. Dus Vodafone discriminineerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik betaal voor mijn vodafone databundel dus ik gebruik hem ook hoe ik dat wil, en of dat nu iphone, ipad tethering of hotspot is. |
|
|||
|
|||
Ik wil me Iphone 4 ook jailbreaken vanwege de reden dat ik ook niet de Hotspot functie kan gebruiken met vodafone. Welke jailbreak moet ik erop zetten
redsn0w 0.9.6rc9 of PwnageTool 4.3? Edit;// verschil is enkel dat Redsn0w voor windows is en PwnageTool voor de Mac Laatst gewijzigd door Cooper85; 15-04-11 om 15:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
JailbreakMe 3.0 Iphone / Ipod / Ipad - How to | Jailbreak iOS 5.0 – 5.1 – 5.2 – 4.3.3 - 4.3.2 – 4.2.1 - 4.3.4 Unlock |
|
|||
|
|||
vanaf iOS 5 heb ik weer Personal Hotspot tot mijn beschikking bij mn persoonlijke abonnement (zonder jailbreak). Deze ooit wel bij een reseller gekocht, geen standaard vodafone abonnement volgens mij (xlvoordeel.nl)
ben benieuwd wat een iOS 5 update gaat doen.. |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb de iphone, met een vf 1gig internetabbo, verbonden met haar ipad, kost dit nu meer geld dan dat er geen verbinding is? MVG Bart Fluit |
|
||||
|
||||
Nee hoor.
MVG |
|
|||
|
|||
dus ik kan zowel op de ipad als op de iphone zoveel internetten als ik wil, zolang ik het limiet maar niet overschrijd??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TetherMe Hotspot functie | ballegooier | Jailbreak apps en thema's | 30 | 26-07-11 22:34 |
hotspot | lkropman | Wi-Fi | 2 | 26-02-09 15:47 |
|
|