//

Zakelijkvoordelig.nl , Wat zijn je rechten?

Zakelijkvoordelig.nl , Wat zijn je rechten? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn bestelling van een abonnement met een iPhone die volgens de gegevens meteen leverbaar zou zijn, bleek dat hij helemaal niet op voorraad was. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-12, 12:52
JobHoogendoorn JobHoogendoorn is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Thumbs down Zakelijkvoordelig.nl , Wat zijn je rechten?

Na mijn bestelling van een abonnement met een iPhone die volgens de gegevens meteen leverbaar zou zijn, bleek dat hij helemaal niet op voorraad was. het heeft ruim een hele maand geduurd voordat de iPhone weer op voorraad was.

Een paar dagen later kreeg ik een melding dat er gegevens ontbraken die nodig waren voor de overstap. na de gegevens 3 keer te hebben gestuurd werd de bestelling opeens geblokkeerd omdat de gegevens nooit ontvangen zouden zijn. Na een telefoontje bleken ze wel ontvangen te zijn, alleen niet gekoppeld aan de bestelling.

De bestelling werd opnieuw ingevoerd, en dit keer werd er wel snel actie ondernomen. De iPhone zou meteen de dag erna komen. Na de gegevens van de bestelling te hebben bekeken bleek het bedrag van de iPhone opeens 50 euro meer te zijn geworden.
De volgende dag heb ik ze gebeld, en ze vertelde me dat ze dat niet meer konden veranderen, en dat we de koerier maar weg moesten sturen. De bestelling zou (alweer) opnieuw aangemaakt worden, en de volgende dag zou de iPhone opnieuw geleverd worden.

Die dag was gisteren. Wordt er om een uur of 5/half 6 gebeld dat de bestelling niet komt omdat de koerier overvallen was (?) .

De bestelling is geplaatst op 24-11-2011, en vandaag, 13-01-2012 is de bestelling nog niet geleverd. We komen al in de buurt van de 2 maanden...

Mijn vraag dus, wat zijn hier mij rechten, waar en hoe moet ik gaan klagen, en wat voor eisen moet ik dan gaan stellen? Een vergoeding, of een 32 GB iPhone?
Ik had namelijk graag als 1 van de eerste een iPhone 4s gehad, maar dat kon schijnbaar niet bij hun.

(Dit is ook meteen een waarschuwing, Niks bestellen bij Zakelijkvoordelig.nl of Gsm.nl)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone, zakelijkvoordelig.nl



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zakelijkvoordelig.nl iPhone 4S Massri KPN 3 09-10-11 22:41
wat zijn de beperkingen van US iPhone in NL? sweefy Archief 2 27-03-10 12:13
3.0 Upgraden naar 3.1.2 ? wat zijn de gevolgen? greenbeauty Archief 4 15-10-09 14:37
batterijduur 3.0 Wat zijn je ervaringen. colliehome iPhone algemeen 273 06-09-09 19:35
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.