Abonnement geannuleerd, toestel betaald! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een abonnement afgesloten in een hi winkel voor een iPhone 4s. Heb in de winkel de eenmalige aanschafkosten voor het toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement geannuleerd, toestel betaald!
Ik heb sinds kort een abonnement afgesloten in een hi winkel voor een iPhone 4s. Heb in de winkel de eenmalige aanschafkosten voor het toestel betaald. Mijn abonnement zou na een maand ingaan dus tot die tijd kon mijn oude sim-kaart in het toestel. Nu heb ik een brief ontvangen van KPN waarin staat dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt bij het invoeren van mijn gegevens. (De hi winkel heeft kopietjes van mijn pasjes) En de mededeling dat mijn abonnement is geannuleerd.
Van wie is het toestel nu? Kan iemand mij wettelijk verplichten om het toestel in te leveren of het abonnement aan te gaan? Bvd, bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij krijg jij je bedrag terug. Als het abonnement is geannuleerd dan kan het toestel niet opeens van jou zijn. In een abonnement is de overige kosten van het mobiele toestel ook in verwerkt.
Zoals timosha zegt, bel eens met KPN of ga langs de Hi winkel. Succes!
|
|||
|
|||
Reken maar op een acceptgiro.
|
|
|||
|
|||
Is een fout van KPN. Laat hen het maar oplossen zonder dat je die tel terug hoeft te geven. Nieuwe aanvraag doen of zo.
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook geen slapende honden wakker maken. Dit moet die winkel verder oplossen. Wettelijk gezien ben je geen eigenaar van het toestel. Je hebt niet het toestel betaald, maar slechts een bijbetaling. Het toestel wordt grotendeels gesubsidieerd door het maandelijkse abonnements bedrag.
|
|
||||
|
||||
waarom is ie geen eigenaar? hij heeft toch betaald? het is geen huurkoop of lease, dus het toestel is vanaf de eerste betaling van hem. wil natuurlijk niet zeggen dat ie nu recht heeft op een goedkope iphone.
ik denk dat ze voor gaan stellen hem of af te betalen met korting, of in te leveren een aankoopbedrag retour. lijkt me wel fair.
|
||||
|
||||
Het is wel zoiets. Het product wat je koopt is een toestel + abonnement met een soort afbetaling. Het toestel is pas betaald wanneer het contract is uitgezeten / aan de verplichtingen van het contract/overeenkomst is voldaan, lijkt me.
|
|
||||
|
||||
tsja, hoe dat wettelijk gezien geregeld is weet ik eigelijk ook niet. het contract gaat toch voornamelijk over de diensten welke verleend worden, en niet over het toestel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd | djawobba | Odido (T-Mobile) | 10 | 03-05-11 12:37 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
|
|