KPN data upload belachelijk hoog discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds update naar 6.0 en 6.0.1 is mijn upload via mobiel internet belachelijk hoog. Vanmorgen is mijn nieuwe bundel van 1000 mb gestart. Na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN data upload belachelijk hoog
Sinds update naar 6.0 en 6.0.1 is mijn upload via mobiel internet belachelijk hoog.
Vanmorgen is mijn nieuwe bundel van 1000 mb gestart. Na de gehele dag op Wi-Fi te hebben gezeten zag ik dat mijn bundel al 32mb had verbruikt toen Wi-Fi wegviel en ik 2 mailtjes binnen haalde. En dan heb ik het over download. Via KPN meter zag ik dat ik 32 mb upload verbruikt had. Ik heb niets verstuurd of op FB geplaatst......2 whatsappjes en that's it. Nu al 61 mb uploadverbruik terwijl ik 'niets' doe..... Heel vreemd allemaal. Wie tips want KPN mag niets bekijken en ziet alleen verbruik, en ja, dat zie ik ook. Ik wil weten waarom er zoveel MB's verdwijnen aan upload. Op deze manier ben ik met 12 dagen door mijn 1000mb heen. Mijn download staat op 5mb en dat klopt wel voor 1 dag... Wie weet wat ik kan doen. Data uit laten staan is geen optie want daar heb ik geen iphone voor. Bedankt alvast
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil meting verbruik data KPN en iPhone4 | iFrankvd | KPN | 14 | 24-09-11 19:46 |
KPN Abbo met IPhone 4 data roaming | alloallostef | KPN | 3 | 16-06-11 18:56 |
Data roamen in buitenland met KPN | jvdvoort | Internet in buitenland (roaming) | 30 | 25-09-10 15:56 |
KPN internet, niet op data verbruik | jlrens | KPN | 1 | 04-04-10 00:06 |
Data abonnement met KPN | LuigiStyla | KPN | 0 | 07-11-08 18:55 |
|
|