Telfort internet (gprs) werkt niet. discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werkt GPRS met Telfort automatisch. Is er echter een mogelijkheid om te zorgen dat het niet automatisch werkt. Ik wil namelijk alleen Wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt GPRS met Telfort automatisch. Is er echter een mogelijkheid om te zorgen dat het niet automatisch werkt. Ik wil namelijk alleen Wi-Fi gebruiken en niet gaan betalen als ik GPRS gebruik, ik heb m dus liever helemaal uit staan. Weet iemand hoe je dit kan uitzetten..?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Aan de andere kant, als je thuis een draadloos netwerk hebt zal de iphone automatisch voor Wi-Fi kiezen en zal ie geen gebruik maken van GPRS. Dit omschakelen zal ie doen zodra ie een bekend netwerk tegenkomt. |
|
|||
|
|||
zijn er mensen met een iphone 1.1.4 en een telfort netwerk en kan je dan gewoon interneten??
krijg maandag een verse iphone maar zou het wel jammer vinden als ik met me telfort abbo niet zo kunnen mailen of internetten.. mvg rody |
|
|||
|
|||
op de iphone 1.1.4 werkt internet prima met telfort, zonder ook maar enige vorm van provider gegevens in te vullen. sim erin en alles werkte! alleen traag is het wel..
|
|
|||
|
|||
Nou ik geef je helemaal gelijk.
Aan zijn reacties hebben wij helemaal niks. Maar anyway, als het zo bij jou niet werkt, weet ik het ook niet meer. bij mij doet ie t gewoon. Succes nog. |
|
|||
|
|||
Ik heb er een en bij mij werkt het allemaal perfect. Internetten gaat gewoon goed via Wi-Fi natuurlijk maar ook via gprs.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kwam misschien wat bot uit de hoek, maar ik erger me af en toe rot aan zo'n dingen. en aan een telefoon zonder gprs ook wel ... Wat blijkt, dat toch veel mensen hier last van hebben vanaf 1.1.2, misschien word het opgelost. In de tussentijd dus toch maar geen internet bundel pakken... Als er nog nuttige info te vinden is laat ik het hier wel achter En anders wachten op een 3G phone, of ik twijfel om mijn 8Gb te verkopen en een 16Gb te bestellen. Gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waar je Iphone te kopen
Citaat:
Hee, Als je dan toch van plan bent een 16G te kopen, raad ik je aan naar UsaDirect2003, Your Cellphone Store te gaan. Nog geen 500 EUR inclusief verzendkosten. Daar heb ik die van mij ook vandaan. Zondag besteld, en dinsdag in huis vanuit Amerika. Ook zijn zij echt klantvriendelijk. Als klant kan je direct online vragen stellen en op alles geven zij direct antwoord. Mij hebben ze in iedergeval goed geholpen. Enige: menu is in het Engels, but who give a sh*t anyway? Everybody speaks English or not!!! O ja, en je moet met creditcard betalen. Good luck PS Je internet van Telfort doet het dan ook (als het goed is) Alle voordelen op een rijtje!! |
|
|||
|
|||
Weet iemand al hoe GPRS van telfort goed in te stellen? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar, krijg ook geen G of E in beeld, helemaal niks. Kan iemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
weet toevallig iemand hoe de instellingen van telfort vor 1.1.4. zijn?
|
|
|||
|
|||
Dag mensen
Ik heb ook een iphone 8g 1.1.4. Alleen ik deed mijn sim kaart erin en klaar. Ik kon internetten! Dus probeer eens alle instellingen te verwijderen, en opnieuw op te starten. suc6 |
|
|||
|
|||
edge
Lijkt me idd niet logisch om edge instellingen aan te passen, aangezien dit niet ondersteund wordt in Nederland. We zijn aangewezen op GPRS en bij mijn iphone werkte dat direct. Niets ingesteld of wat dan ook...
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde, kaartje erin en klarie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En weet iemand trouwens of er iets te doen is dat dat van telfort zo bagger traag is? Kan dit niet sneller? |
|
|||
|
|||
Voor de Telfort medewerker, hier is het goede topic!
https://forum.iculture.nl/f18/i...-probleem.html Mods AUB laten staan! uitleg waarom staat op aangegeven link. Bedankt! |
|
|||
|
|||
hi all,
ik heb ook problemen met internet via telfort. ik heb een iphone 3G en ik gebruik telfort. ik heb een extra kaartje in mijn toestel zitten zodat ie mijn toestel in de maling neemt en ik zie dus KPN in de netwerk hoek staan. als ik ga naar instellingen, algemeen, netwerk, mobiel datanetwerk dan heb ik bij APN staan 'internet'. maar hij doet niets! verder staat er nog bij netwerk, VPN. weet iemand wat dat is? moet ik daar iets invullen? ik kom er echt niet uit, ik ben bij de telfort shop geweest maar die weten het ook niet! ik wordt er helemaal WRAAAAHHHH van! thanks, |
|
|||
|
|||
He guys,
Ben een half jaartje weg geweest dus mn iphone (1G 8B US) niet gebruikt. Ik kom terug en mijn internet doet het niet meer :S Ik heb hi en dus KPN. Wat raden jullie aan om te proberen waardoor het internet het weer doet? Thanks alvast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel | Schippertje | KPN | 2 | 29-03-11 15:52 |
Iphone 1 internet alleen via Wi-Fi niet via Telfort | dominique mol | Wi-Fi | 7 | 28-09-10 22:30 |
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet | jazzbass | KPN | 3 | 07-08-09 17:35 |
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... | JochemW | KPN | 3 | 23-11-08 10:01 |
Telfort gprs werkt niet | Arne2606 | KPN | 2 | 27-09-08 18:37 |
|
|