Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Met alles respect maar dit probleem komt door het simlock vrij maken van je iphone.. Die doet gewoon iets met de baseband waardoor dit probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met alles respect maar dit probleem komt door het simlock vrij maken van je iphone..
Die doet gewoon iets met de baseband waardoor dit probleem ontstaat. het is wachten op nieuwe firmware en daarbij hack of een iphone kopen die simlockvrij is. oude firmware had dit namelijk niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sorry hoor naar mijn iPhone is niet simlockvrij gemaakt. Heb gewoon t mobile.
Ik denk dat het bij mij aan de jailbreak lag. |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel ook weer t-mobile. Voorheen kwam er bijna geen gesprek doorheen, kon wel bellen maar de andere kant kon niets horen...ik ook niet. En gebeld worden was het zelfde. De boel maar gereset en weer overnieuw begonnen eerst de JB.....geen last, toen winterboard erop en....jahoor het zelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier een gj met hi kaart erin. erg vervelend. ik dacht dat het aan mijn iphone lag wou hem al tegen de muur gooien. erg vervelend dit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vanaf 4.3.0 valt tijdens gesprek spraak weg | msgambler | iPhone algemeen | 1 | 10-04-11 12:51 |
gesprek valt weg tijdens bellen | Nielsvhulten | iPhone algemeen | 49 | 07-04-11 20:44 |
iPhone 3GS: iphone 3gs 3.1.3 15.01.12 bereik valt weg | bakkum31 | Unlock | 0 | 29-06-10 00:49 |
Gesprek valt weg. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-02-08 18:55 |
Gesprek valt soms weg | blaugrana | iPhone algemeen | 12 | 03-01-08 16:55 |
|
|