Telfort abonnement wijzigen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort kun je via de website van Telfort je abonnement wijzigen. Nu ga ik donderdag een iPhone kopen, en zou ik graag mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort abonnement wijzigen
Hallo,
Sinds kort kun je via de website van Telfort je abonnement wijzigen. Nu ga ik donderdag een iPhone kopen, en zou ik graag mijn Telfort abonnement wijzigen en onbeperkt internet toe willen voegen aan mijn pakket. Als ik dat doe staat er dat ik het de volgende dag al heb. Nu is mijn vraag: Hoe zit dat met betalen? Want als ik het nu zou activeren, heb ik morgen onbeperkt internet. Maar we pas zitten halverwege de maand. Betaal ik dan voor de hele maand onbeperkt internet, of de 1e maand alleen vanaf de dag dat het is geactiveerd? Ik heb Telfort al een mailtje gestuurd, maar dat kan 3 dagen duren voordat ik antwoord krijg staat er . Dus ik dacht misschien heeft iemand op het forum hier ervaring mee. Als iemand hier ervaring mee heeft, hoor ik dat graag Steven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij kreeg ik een mailtje van telfort per wanneer het mobiele internetabonnement inging. Was ook ergens halverwege de maand.
Zou dus op de bevestiging van telfort wachten voordat je een hoop kosten maakt. gr. H |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een mailtje terug gehad:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen Huawei E 5830 ism Telfort data abonnement? | bootsy | iPad algemeen | 0 | 10-06-10 18:08 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Telfort simonly abonnement | borgqueenx | KPN | 5 | 14-05-08 08:24 |
Telfort? | DaveyY | KPN | 5 | 30-03-08 17:13 |
|
|