GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door meewisse Ik heb hem nog niet binnen gehad. Ook nog geen afspraak gemaakt oid. Vandaag mailtje gestuurd. Ze zeggen dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Massri krijgt hem zaterdag binnen. Is inmiddels bevestigd door GSM.nl en de OPD (pakketdienst). Laatst gewijzigd door Redondo1982; 07-10-10 om 22:34. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kvk
heb hem ook besteld, echter je moet een copie niet ouder dan een maand mee sturen.
Stond bij mij bij de voorwaarden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie nogal veel verschillende verhalen. Bij mij hebben ze alleen gevraagd om het KvK nr. Aan de deur moet ik alleen een bankpas en een ID tonen! Edit: Ik zie nu pas dat je doelt op de actie van Belsimpel.nl. Dit topic was in eerste instantie gestart voor de actie van zakelijkvoordelig.nl. Laatst gewijzigd door Redondo1982; 08-10-10 om 22:53. Reden: Oeps!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op het contract van belsimpel.nl staat niks over een kopie KvK! |
|
|||
|
|||
iphone 4
ik heb hem besteld bij bel simpel en het staat op mijn contract in de voorwaarden, maar dat geeft niet, als ze genoegen nemen met alleen het nr dan is het toch ook prima denk ik?
|
|
|||
|
|||
Ik zat even te kijken en je kunt hem ook gewoon bestellen met die actie maar dan het vinkje zetten bij particulier ipv zakelijk op die manier krijg je nog steeds de korting maar ben je niet verplicht om een kvk nummer op te geven heb m even doorlopen en heb het contract al via de mail binnen.. heb overigens toch besloten om hem niet te bestellen omdat je vanaf jaar 2 35 in de maand betaald en dan nog geen minuten hebt
edit: bij belsimpel.nl |
|
|||
|
|||
Heeft iemand die hem bij belsimpel besteld heeft al binnen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het toestel ook direct besteld bij Belsimpel en heb hem nu 3 dagen in mijn bezit! Moet eerlijk zeggen dat het allemaal niet erg snel verliep en ik er echt achteraan heb moeten zitten om de iPhone snel te krijgen.
Inmiddels hebben ze de aanbieding aangepast en de levertijd verlengd naar een aantal weken. Gelukkig woon in zelf in Groningen en heb ik het toestel op kunnen halen. Ik gebruik een vodafone abonnement die ik nog heb met onbeperkt internet en het KPN abonnement gebruik ik eens in de maand een keer zodat ik geen extra kosten krijg. Kortom; een leuke aanbieding die je nergens anders kan vinden, maar hou rekening met een lange wachttijd! Ze controleren nu wel extra de KVK gegevens en contracten zonder de juiste informatie worden afgewezen. Resultaat: nieuw contract aanvragen en de 'oude' aanbieding vervalt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer heb jij besteld? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem dinsdag in de avond besteld per telefoon en afspraken gemaakt omtrent de levering. Ik krijg voor de verschillende websites die ik heb advertenties die ik kan plaatsen waaronder die van Belsimpel. Ik ontving dus een e-mail met de aanbieding en heb direct contact opgenomen. Succes met wachten in ieder geval!
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
In reactie op berichtgeving in dit forum hierbij een reactie. Om te beginnen is het een zeer unieke actie en wij zijn blij met de grote interesse in de aanbieding! In reactie op berichting over het niet gebruiken van abonnementen willen we jullie wel graag attenderen op de voorwaarden van het KPN Bedrijfsflexibel abonnement. Belsimpel.nl raadt het niet gebruiken van abonnementen ten zeerste af. In artikel 5.2. van de algemene voorwaarden van het Bedrijfsflexibel abonnement, kunt u lezen dat het de bedoeling is dat het abonnement actief wordt gebruikt: “5.2 Indien gedurende een aaneengesloten periode van twee maanden een Abonnement niet actief wordt gebruikt, dat wil zeggen als het op de Aansluiting geen inkomend en uitgaand verkeer plaatsvindt, is KPN gerechtigd om, naast de verschuldigde vergoeding voor het Abonnement, een vergoeding van EUR 10,- (exclusief BTW) per maand in rekening te brengen. Deze vergoeding zal verschuldigd zijn tot de maand volgend op de maand dat er weer verkeer plaatsvindt op het Abonnement." De interpretatie van deze paragraaf, alsmede de implicaties, staan volledig ter beoordeling van KPN. Belsimpel.nl kan hier dan ook geen uitspraken over doen. De algemene voorwaarden zijn verder ook hier terug te vinden: http://www.kpn.com/allevoorwaarden/a...den-mobiel.htm En op de contracten van Belsimpel.nl voor dit abonnement is bovenstaande paragraaf overigens ook vermeld. Verder is het uiteraard een erg mooie actie! Belsimpel.nl heeft voldoende voorraad om alle klanten uit te kunnen leveren. Er ontstaat alleen enige vertraging in verband met de fraudegevoeligheid van de aanbieding. De afdeling risicobeheer van KPN controleert de contracten en hier heeft men helaas een vertaging in opgelopen. Helaas kan Belsimpel.nl hier geen enkele invloed op uitoefenen en we vragen alle klanten geduld totdat wij terugkoppeling van KPN hebben ontvangen. Iedereen wordt hier dan direct van op de hoogte gebracht. Dat de levertijd van de iPhone 4 op onze website is verhoogd, heeft dan ook enkel te maken met deze vertraging bij KPN. We hopen hierbij enige duidelijkheid te hebben kunnen geven en wensen iedereen die heeft besteld alvast veel plezier met de iPhone 4 in combinatie met KPN Bedrijfsflexibel! Vriendelijke groet, Belsimpel.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat ik volgende maand wel mijn abonnement afkoop bij KPN omdat ik dan in één keer af ben van mijn verplichtingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Anders neem je gewoon vodafone zakelijk?
16,60 per maand, 275 minuten, 550 smsjes, unlimited dataverkeer 0 euro aanschafkosten heb ik sinds juni 2008, in juni 2010 verlengd icm een iphone 4 |
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat abonnement kunnen verlengen met vodafone zakelijk als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
Levertijd wederom uitgesteld! Nu weer levering binnen vijf tot tien werkdagen.
Om beroerd van te worden die webshopjes! |
|
|||
|
|||
@Belsimpel, ik lees (o.a. op Tweakers) dat er toch om een KvK uittreksel wordt gevraagd terwijl dit niet bij de bevestiging staat. Mijn vrouw heeft op haar bedrijf gebruik gemaakt van deze aanbieding en we zien op Belsimpel.nl dat het 'In behandeling' is.
Wanneer hoort ze nou of dat uittreksel alsnog moet worden opgestuurd? |
|
|||
|
|||
net ff gebeld en ze halen uittreksel vaak zelf van de KVK site. Ze wachten op goedkeuring van KPN en dan kunnen ze uitleveren. De iphones liggen er wel gewoon.
|
|
|||
|
|||
Altijd handig om een andere partij de schuld te geven van een late levering.
Ik betwijfel sterk of ze de iphone 4 wel in huis hebben. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem kpn 3g netwerk na update 4.3.2 | ilovewaterski | KPN | 6 | 28-06-11 00:23 |
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service | Kasra | KPN | 1 | 27-05-11 10:57 |
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk | McMiles | KPN | 14 | 28-04-11 22:33 |
downloadsnelheid KPN netwerk | toonbas | Koopinformatie Nederland | 2 | 03-12-10 01:06 |
Met je iphone op het netwerk van KPN | eddies303 | KPN | 7 | 04-08-10 15:47 |
|
|