KPN E-Repair discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn iPhone vorige week vrijdag naar een KPN bussines center gebracht omdat mijn home knop defect is. Nu ik op e-repair ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN E-Repair
Hallo,
ik heb mijn iPhone vorige week vrijdag naar een KPN bussines center gebracht omdat mijn home knop defect is. Nu ik op e-repair ging kijken om te kijken hoever de reparatie is, zie ik bij garantie ineens staan Garantie : Nee Op mijn ontvangstbewijs van KPN staat het volgende: Servicevorm: Reparatiekosten voor klant. Dit lijkt mijn echt heel raar, omdat ik mijn iPhone nog maar 6 maanden heb en ik hem onder garantie heb aangemeld? Wat kan ik nu het beste doen om te zorgen dat ik niet hoef te betalen? contact opnemen met business center? Of hebben jullie weleens iets soortgelijks meegemaakt? Gr. Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zeker wel ik heb ook een iPhone Abbonement lopen bij KPN
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple repair dienst | CowBeast | iPhone algemeen | 4 | 10-09-10 17:44 |
To repair or not to repair..... ? (slechte ontvangst/wegvallen verbinding) | VSM | iPhone algemeen | 3 | 16-06-10 19:08 |
iPhone: Repair Needed... | eleo | Jailbreak | 7 | 31-08-08 14:07 |
HELP: 'No Bars' na 'repair needed' probleem! | AlexTemora | Unlock [archief] | 2 | 17-02-08 15:32 |
Repair Needed ? | Emiin' | Unlock [archief] | 8 | 16-02-08 22:58 |
|
|