Nanosimkaarten bij de goedkopere providers discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor wie straks een losse iPhone 5 wilt kopen met een sim-only heb ik hieronder de gegevens over de nanosim op een rijtje gezet. Simyo: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nanosimkaarten bij de goedkopere providers
Voor wie straks een losse iPhone 5 wilt kopen met een sim-only
heb ik hieronder de gegevens over de nanosim op een rijtje gezet. Simyo: woensdag a.s. nanosim verkrijgbaar (26 sept.) Telfort: nanosim verkrijgbaar als iPhone verkrijgbaar is (geen datum genoemd) Tele2: nanosim vanaf 1 oktober verkrijgbaar Ben: ''ergens volgende maand'' Nog informatie over andere providers? Laat het hieronder weten. Laatst gewijzigd door Tjade3; 21-09-12 om 13:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe staat het met simpel?
|
|
|||
|
|||
Van Ben heb ik begrepen dat ze niet kunnen aangeven wanneer ze deze sim gaan leveren. Ergens heb ik gelezen dat het begin volgend jaar er nano simkaarten worden uitleverd.
|
|
|||
|
|||
Hollandsnieuwe: Nanosim verkrijgbaar vanaf vandaag (op aanvraag)
|
|
|||
|
|||
*bliep heeft ze nu ook, maar zij knippen die zelf (handmatig, begrijp ik)
|
Labels |
iphone 5, nano, nanosim, providers, sim-only |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkopere iphone 4? | Ipadistop | iPhone algemeen | 1 | 25-08-12 20:01 |
Visual-Voicemail ook bij andere providers? | jaapbuijs | Overige providers Nederland | 5 | 05-09-11 19:51 |
Iphone 4 bij phoneshop.nl met alle providers! | ewaa | Koopinformatie Nederland | 6 | 08-06-10 18:44 |
Ervaringen Mobiel Internet bij verschillende providers | thewong | Overige providers Nederland | 1 | 22-07-09 13:19 |
|
|