Geen internet sinds update 7.1 discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen. Sinds ik mijn iphone4 geupdate heb naar 7.1 kan ik niet meer internetten via Simpel. Bij de vorige update kon ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet sinds update 7.1
Wie kan mij helpen. Sinds ik mijn iphone4 geupdate heb naar 7.1 kan ik niet meer internetten via Simpel. Bij de vorige update kon ik mijn APN instellen via een oude simkaart van KPN en daar via mobiel data netwerk de gegevens instellen.
Nu bij de nieuwe update wil dat niet lukken. Ook heb ik unlockit geprobeerd maar dan krijg ik als ik de apn wil installeren: er kan slechts één APN-configuratie worden geinstalleerd. Wie weet een oplossing of moet ik terug naar de vorige versie (en hoe moet ik dat doen) Aub. help mij Gr. Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je hier misschien iets aan?
Profiel naam: Simpel internet Homepage (URL, startpagina): http://www.simpel.nl Naam toegangspunt: internet.access.nl Netwerktype: IPv4 Proxy server adres: Geen IP adres apparaat: Automatisch Naam servers: Automatisch Beveiliging (security option): Niet beveiligd IP adres apparaat: Automatisch Verificatie: Normaal Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen) |
|
|||
|
|||
Ja die gegevens heb ik ook, maar ik kan dat niet invullen want als ik het trukje met de
oude simkaart probeer dan gooit hij alles er weer uit |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ik mijn oude sim erin stop en dat wel datanetwerk kan instellen en dan meteen mijn simpel sim erin doe. Voor de update lukte dat perfect alleen nu accepteert de iphone de instellingen niet. Heel raar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk vind je hier hulp. Veel succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service sinds update ios 7.02 | irissa | iPhone algemeen | 1 | 04-10-13 13:22 |
Geen 3g sinds iOs 6.0.1 update | Aggion | iPhone algemeen | 6 | 06-11-12 17:04 |
Geen airplay meer sinds 5.0.1. software update! | soulstorm | iPhone algemeen | 0 | 27-11-11 22:38 |
Sinds update 4.0 geen beeld kantelen | sanshine | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 19:32 |
Geen internet sinds 9-11 | MrPopo1988 | Archief | 3 | 10-11-09 15:18 |
|
|