Orange naar T-mobiel contract verlenging... discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 2en0 en iets anders. Z750-rider... Kawa? Zelf GSR600 haha klopt ja goeie fiets rijdt echt beter dan elke andere fiets die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Collega van mij heeft precies hetzelfde. Had prive van iem een TM gelockte iPhone gekocht en vervolgens zijn Orange abbo verlengd naar TM. Werd niets verteld door die gasten dus hij krijgt nieuwe SIM cards maar kan ze pas in december (na afloop originele Orange contract) gebruiken. Tot die tijd doorklungelen met een Yessim op z'n Orange SIM, want ze verdommen om er wat aan te doen. Wat een ongelofelijk dom geregeld proces en wat een klantonvriendelijkheid bij TM.
Zelf heb ik dus maar een iPhone uit Italie meegenomen en daar bel ik nu lekker op met m'n Orange abbo en straks kan ik bij wie ik maar wil verlengen met een 1-jarige sim only |
|
|||
|
|||
Ik ben ook overgestapt van Orange naar Tmobile..en ook ik moest nog even wachten tot mijn abbo bij Orange was afgelopen. Bij het aanschaffen van mijn iphone, was mij echter verteld dat ik meteeen over kon, en niet hoefde te wachten...Helaas was dat niet het geval, en heb ik een maand met mn mooie nieuwe iphone niets kunnen doen....
Tmobile heeft toen een leuke truuk uitgehaald, en hem simlock vrij gemaakt, waardoor ik met mijn orange kaart kan bellen...en internetten... Natuurlijk was ik heel blij.. Alleen...ik had maar beter niet kunnen internetten, want mijn Orange rekening, die ik nog tot half december heb, is nu opgelopen tot 300 euro!!! Hadden ze me wel eens voor mogen waarschuwen! Iemand hier dit al ooit aan de hand gehad? En is er toen een schikking gekomen?? |
|
|||
|
|||
Waarom? Dat jij zelf de voorwaarden en tarieven van je eigen Orange abbo niet goed leest daar kun je onmogelijk T-Mobile de schuld van geven.
Mensen een abbo + telefoon verkopen dat vervolgens een tijd lang nog niet bruikbaar is zonder dat vooraf duidelijk uit te leggen, dat is wat T-Mobile fout doet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Omgezet naar prepaid bij verlenging? | I Xyzyx I | Odido (T-Mobile) | 2 | 29-11-10 10:39 |
Verlenging contract : 4 maanden? | Michaelangelo | Odido (T-Mobile) | 9 | 03-11-10 20:04 |
Ingangsdatum nieuw contract na verlenging | wsk1 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-08-10 17:35 |
|
|