T-Mobile <-> iPhone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben me aan het orienteren voor een abbonnement met iPhone. Nu dacht ik tot voor kort dat alleen T-Mobile de iPhone MOCHT leveren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T-Mobile <-> iPhone
Hoi,
ik ben me aan het orienteren voor een abbonnement met iPhone. Nu dacht ik tot voor kort dat alleen T-Mobile de iPhone MOCHT leveren met hun abbonnement, maar nu zie ik ook bijvoorbeeld KPN (Hi : http://www.gsmtrack.nl/index.php?page=aanbiedingen&action=informatie&id=1332&doelgroep=1&verlenging=0#) toestellen aanbieden (simlockvrije EU toestellen ?!) bij hun abbonnementen. Of eigenlijk biedt gsmtrack ze aan, maar wel simlockvrij. Ook op gsm.nl wordt e.e.a. aangeboden : http://www.gsm.nl/gsm/mcsmambo.p?M5N...rg=iphone_home Hoe zit dit nu eigenlijk ? Een van de redenen waarom ik het vraag, is dat de abbonnementen bij T-Mobile veelal niet interessant zijn voor mij omdat je het beltegoed slechts 2 maanden bewaard blijft, en bij het Flex abbonnement (welke ik WEL interessant vind) je pas vanaf 45 euro per maand (excl. internet) moet gaan rekenen. Laatst gewijzigd door mvveelen; 24-11-08 om 11:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Aha, visual voicemail boeit me niet zo, hotspots ook niet en ik heb Vodafone, dus met een onbeperkt-internet-blox ben ik klaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Relax of T-Mobile iPhone? | JanG | Odido (T-Mobile) | 4 | 24-09-10 09:02 |
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid | ndjiphone | Odido (T-Mobile) | 7 | 16-08-10 16:38 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? | JakeGlass | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-03-10 17:37 |
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim | avdwerf | Odido (T-Mobile) | 24 | 25-08-08 16:17 |
|
|