Snelheid BEN discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na het herhaaldelijk gebruiken van de zoek functie kon ik helaas nog geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik ben van plan een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snelheid BEN
Beste mensen,
Na het herhaaldelijk gebruiken van de zoek functie kon ik helaas nog geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik ben van plan een iphone te kopen echter wil ik deze waarschijnlijk simlockvrij gaan halen. Doordat ik een sim-only abbo wil gaan afsluiten wil ik daarbij een internet bundel gebruiken. Nu vroeg ik me af het wel mogelijk is op een fatsoenlijke manier gebruik van je Iphone te maken met de volgende data snelheden: 128 / 32 Kpbs 384 / 64 Kpbs Ik kan me namelijk zoiets voorstellen dat bijvoorbeeld een app waarbij je video en of muziek streamt een hoger capaciteit nodig heeft. Mijn vraag is dan ook of alles fatsoenlijk werkt, en of het verstandig is natuurlijk Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snelheid | miicker | Odido (T-Mobile) | 1 | 08-01-11 23:40 |
Snelheid | verhagen | iPad algemeen | 1 | 28-04-10 00:31 |
T-mobile 3G snelheid | Kalzoezoe | Odido (T-Mobile) | 3 | 09-02-10 01:16 |
3G-Snelheid enquete | Marlon | iPhone algemeen | 41 | 21-07-09 11:08 |
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS | vinnieblanco | Overige providers Nederland | 5 | 18-08-08 23:54 |
|
|