Hi eindeloos online i.c.m iphone 3G 114 kb...traaagggg.... discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Snelheid bleek niet omgezet te zijn, bleek nu ineens 2 keer surf & mail achter mijn naam te staan ipv xtra snel. Moest een Case ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Snelheid bleek niet omgezet te zijn, bleek nu ineens 2 keer surf & mail achter mijn naam te staan ipv xtra snel.
Moest een Case worden geopend om dit ongedaan te maken, kon minimaal 15 werkdagen duren. Michel15 heeft wel gelijk, was normaliter niet mogelijk. Zoveelste keer dat het fout gaat bij de KPN, zeg alles op. Ben zo langzamerhand poepflauw van de KPN. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ongelooflijk slecht weer van KPN. Als ik alle klachten zo lees lijkt het wel of we met een amateurbedrijfje te maken hebben ipv 1 van de grootste van Nederland. Gelukkig heb ik nog geen problemen ondervonde bij ze, behalve dat ze bij mijn laatste rekening 3 keer eindeloos online hebben afgeschreven omdat ik het 2 keer opnieuw heb laten activeren. Maar dit wordt bij mijn volgende rekening gecrediteerd. Toch ben ik ergens blij dat ik maar een jaar abonnement heb |
|
||||
|
||||
crediteren lukt meestal wel na bellen, maar waarschijnlijk blijft ie wel 3 keer staan. Heb ook zoiets gehad, elke maand weer bellen, wordt gecrediteerd. Gebeurt ook, maar de rest blijft staan. Weer bellen, beloven dat het eindelijk opgelost wordt, en je raad het al, de volgende maand ......
Oude abbo liep nog een paar maand, net tmobile 3GS besteld bij de pdashop. Morgen in huis !!! Zit gewoon 2mb internet in het pakket ff een update, tmobile is ook niet alles. Nergens geen G3 ontvangst hier Als je ontvangst hebt, is het wel supersnel. Haal dan 1900 kb ipv de 118 bij de KPN. Die dan wel weer overal G3 ontvangst heeft. Laatst gewijzigd door iMario; 16-10-09 om 21:10. Reden: Opschonen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is best vreemd. Ik heb hem hier ook getest met een tmobile kaart en had vol bereik. Ik denk dat alle providers zn voor en na delen hebben... Maar 1900 is wel echt super! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil ook iets kwijt over de FUP bij HI. Inmiddels heb ik de FUP al 2x overschreden! Ik word er helemaal schijt ziek van. De eerste keer was het nog toen ik een normaal eindeloos online bundel had (die ''snelle'' 114kb) sind een paar weken heb ik die om laten zetten naar een Xtra snel bundel, de eerste weken was ik harstikke tevreden gewoon 1 mbit internet op je mobiel. Maar laatst kreeg ik een sms van Hi KPN dat ik 80% van mijn FUP had gebruikt. De data verbruik die de iphone weergeeft in de instellingen was toen 800mb! Dit is ook nog eens gecombineerd met Wi-Fi. Het kan toch niet zo zijn dat 1GB al 10X het gemiddelde verbruik van alle abbonees is, daar geloof ik echt niets van. Ik hoop dat er in de zomer een nieuwe Iphone uitkomt, dan is ook mijn Hi abbo verlopen kan ik lekker overstappen naar T-Mobile. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HI Eindeloos online | jdh009 | Overige providers Nederland | 2 | 27-08-10 23:56 |
Hi Eindeloos Online | BramW | Overige providers Nederland | 2 | 30-03-10 16:43 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online | Randy_Orton1986 | iPhone algemeen | 7 | 06-10-09 15:13 |
Hi eindeloos online + Iphone | davidvt | Overige providers Nederland | 13 | 02-08-08 14:16 |
|
|