//

Orange GPRS/EDGE werkt niet !

Orange GPRS/EDGE werkt niet ! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pmx wat ik al jaren bij orange doe, is internetten via hun proxy. als APN pak je dan niet internet (dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-02-08, 16:32
Dayron's schermafbeelding
Dayron Dayron is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pmx Bekijk bericht
wat ik al jaren bij orange doe, is internetten via hun proxy. als APN pak je dan niet internet (dat gaat van de 25 mb af), maar wap, en via poort 5080. dan is alle http verkeer dat normaal over poort 80 wandeld gratis en voor niks.

weet iemand een manier om op de iphone een externe proxy te specificeren voor gprs gebruik?
Dit probeer ik ook al uit te zoeken hoe dit mogelijk is, ik kwam op deze site terecht: How to Unlock Your iPhone and Use The $5.99 T-Zones Plan
Dit zou moeten werken,maar het is me nog niet gelukt, misschien doe ik iets fout.
wat ik nu gedaan heb is de proxy in het pac file gezet en mijn apn op internet i.p.v wap en ga kijken of er data gerekend word.

let wel : de uitleg op de site is voor t-mobile (duitsland) de proxy van orange world voor onbeperkt internet is: 10.250.255.188:5080
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Orange actief, smsen werkt echter niet Deca iPhone algemeen 0 07-10-08 02:01
gprs/ edge werkt niet meer na update 2.0 naar 2.1 timmeken2 iPhone algemeen 5 25-09-08 18:46
Orange World proxy.pac werkt niet? Dutch_Razor Overige providers Nederland 3 24-07-08 00:27
EDGE/gprs werkt niet op 1.1.3!!! Gavrosh iPhone algemeen 10 15-02-08 14:18
Orange GPRS werkt niet op iPhone 02 1.1.2 TijmenKielen Unlock [archief] 4 12-02-08 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.