Hi Eindeloos online Xtra snel discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie hebben hier ervaring mee ? IK heb nu een week me iphone en zit al aan de 100 mb Verder haal ik wel netjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi Eindeloos online Xtra snel
Wie hebben hier ervaring mee ?
IK heb nu een week me iphone en zit al aan de 100 mb Verder haal ik wel netjes 114 kb/s down dus dat is wat ze beloven Alleen maak ik me zorgen over de datalimiet en voip Als ik JB doe dan ga ik skype wel gebruiken kunnen ze verder niet ontdekken lijkt me Als ik saldo sms naar 1244 dan krijg ik 0 mb gebruikt :X |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HI Eindeloos online | jdh009 | Overige providers Nederland | 2 | 27-08-10 23:56 |
Hi Eindeloos Online | BramW | Overige providers Nederland | 2 | 30-03-10 16:43 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
Hi Eindeloos Online | basboy | Overige providers Nederland | 31 | 03-09-09 16:53 |
Hi Eindeloos online & | Martijn@iPhoneForum | Overige providers Nederland | 1 | 06-09-08 12:44 |
|
|