A.u.b hulp bij abonnement keuze discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik kom er niet uit met mijn keuze. Ik wil graag een abonnement nemen met onbeperkt internet maar alleen t mobile heeft dit nog, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
A.u.b hulp bij abonnement keuze
Hoi,
Ik kom er niet uit met mijn keuze. Ik wil graag een abonnement nemen met onbeperkt internet maar alleen t mobile heeft dit nog, en dat wil ik niet. Het liefst neem ik KPN , hi of Vodafone. Als ik van deze laatste 3 aanbieders een sim only neem kan ik daar dan ook een micro sim voor krijgen of is dit alleen met een speciaal iPhone abonnement ? Maar belangrijker nog is de fair use policy die hier bij hoort, bij KPN dus 10 x het gemiddelde verbruik ? Maar hoeveel is dit ongeveer ? Ik kijk veel you tube dus ben ik al na een paar dagen door mijn datalimiet toch ? En de laatste vraag, kan ik na het berijken van mijn limiet ook een data stop instellen of gaat dit door totdat je rond de 59 euro extra hebt verbruikt ? (Europese wet) En sorry dat ik het hier op het forum vraag maar bij geen enkele aanbieder geven ze hier de juiste informatie over. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gevraagd bij keuze ... I-300 of relax + Web'n'Walkplus???? | tsteen | Odido (T-Mobile) | 22 | 09-02-10 09:50 |
Hulp nodig bij keuze iPhone 3Gs of... (!!!) | kdorland | iPhone algemeen | 11 | 29-08-09 16:04 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
|
|