[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ga maar uit van zeker 2 weken en max 4 weken denk ik zo.t mobile site heeft ook de levertijd veranderd namelijk van 6 weken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ga maar uit van zeker 2 weken en max 4 weken denk ik zo.t mobile site heeft ook de levertijd veranderd namelijk van 6 weken naar 3.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank je, hoop dat ik hem dan over een week heb
|
|
|||
|
|||
Ja, dat zou we leuk zijn ja, maar eens kijken wie hem eerder heeft ik heb 7 aug. online besteld (16gb zwart).
|
|
|||
|
|||
je moet de iPhone gewoon in de winkel halen gaat veel sneller. Ik heb Zaterdag mijn iPhone 8gb gehaald bij tm in arnhem heb ze zeiden dat de in het algemeen veel meer 8gb inkopen dan 16gb omdat die beter verkoopt. Ze hadden er zaterdag 8 van 8 en nul van 16. Dus ik raad niemand aan om online te kopen dat gaat als dikke stront tegen de bult op
|
|
|||
|
|||
We zullen het zien .
Ik heb hem besteld via de winkel op 6 Aug. Toen stond het nog op 5 tot 6 weken. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist de 8gb binnen gekregen, gisteren naar status 4 gegaan, en vandaag al geleverd, toch nog snel, precies 14 dagen sinds het online bestellen via de site. Valt me niet tegen, ik ga nu mijn oude backuppen en verder spelen
|
|
|||
|
|||
Oké gefeliciteerd, ik kan ook niet wachten
|
|
|||
|
|||
Sta nog steeds op status 1. Kan iemand me vertellen of je lang op 1 blijft staan en dan binnen no-time op 4 zit? Of gaat het geleidelijk over van 1 naar 4 in een paar weken, dan had ik namelijk wel al op 2 willen staan...
|
|
|||
|
|||
dat vind ik wel eens goede, zouden jullie dit alle 2 even willen melden wanneer jullie hem binnen hebben? ik ben benieuwd, ik heb hem 31 juli bij t mobile shop gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben afgelopen donderdag (dus al bijna een week geleden) gewoon eens een HTR apple winkel in Utrecht binnen-gewandeld. En daar kon ik zo, zonder wachtlijsten of iets dergelijks een 16 GB (zwart) mee naar huis nemen, die trouwens echt supergoed bevalt; wow wat een geweldig ding is die iPhone!!!
Ik zou dus gewoon regelmatig wat winkels aflopen, en dan hopen op een gelukje! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
donderdag 8Gb model gereserveerd bij TM shop in Alkmaar, wachttijd 2-3 weken, daarna 3-4 weken, dinsdag smsje gehad dat hij klaar lag. Dus nog geen week.
Helaas was ik al opweg naar Rotterdam om hem daar op te halen. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem dan toch echt zojuist ontvangen!
Dinsdag 05 aug. besteld, 13 aug. in huis |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
same here
Citaat:
*edit; ze zeiden trouwens dat ik een week of 3 moet wachten..... *edit2; Toch maar even het gehele verhaal: vandaag de Tmobile shop binnen gelopen om te bestellen. Zeiden dat ze niks op voorraad hadden. Heb een zwarte 16g besteld. Na even nadenken ben ik om half 6 terug gegaan om toch de witte te bestellen. Ik zag toen dat een man een zwarte 8g kocht. Hij wilde eerst een witte maar had waarschijnlijk niet begrepen dat die alleen in 16g is. Ik was niet bijdehand genoeg om te zeggen dat ik die witte dan wel wilde. Ik ga morgen terug om te vragen hoeveel ik op de lijst sta en of ik alsnog die witte dan niet kan krijgen.... Wat mij wel opvalt is dat iedereen aan het klagen is over de 2 tot 6 weken wachttijd, maar dat iedereen hem wel (ruim)binnen 2 weken in huis heeft. Er is hoop Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 13-08-08 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon op goed geluk zon telefoonwinkel gebeld in de stad en zowaar hadden ze nog 1 witte dus ik er meteen naartoe geraced(was een uur rijden) en toen ik daar aankwam hadden ze net een zwarte 16 gig iphone binnen dus ik natuurlijk meteen voor die zwarte gegaan he
|
|
||||
|
||||
De rede dat ik dat niet kan doen is dat ik moet verlengen en dit kan vanaf 4 maanden van te voren in een tmob winkel of via tmob site/telefoon...
Verlengen elders kan alleen vanaf 3 maanden voor het aflopen van je huidige abo... Dus of tot 9september wachten en dan alle winkels af of nu al bestellen en hopen dat ik hier tijdwinst boek... |
|
|||
|
|||
en toch hoop ik ook stiekem op een telefoontje van tmobile morgen, dan ben ik precies 14 dagen onderweg. terwijl de levertijd 3-4 weken is, het zal weer net zo zijn dat ik niet tussen de "lucky bastards" val die hun iphone al heel snel hebben ontvangen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Delivery Status Touch (Leveringen) | JSM93 | iPhone algemeen | 3 | 18-07-09 01:14 |
|
|