//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik hier lees over wel erg snelle leveringen toch maar een keer naar TM gebeld. Ik verlengde immers 30 juli telefonisch en heb nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 20-08-08, 11:56
HansTis HansTis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard Stand van zaken

Omdat ik hier lees over wel erg snelle leveringen toch maar een keer naar TM gebeld. Ik verlengde immers 30 juli telefonisch en heb nog steeds geen iPhone (8gb), vandaar het telefoontje.

Ondanks berichten in de media dat de levertijd van 4-6 weken veranderd was naar 2-4 weken vertelde de vriendelijke telefoniste dat het toch echt nog 4-6 weken is. Ze vertelde me ook dat ik een telefoontje zou krijgen kort voordat de telefoon via TNP-Post wordt verzonden.

Nu maar hopen dat het, door het langere wachten, een iPhone uit een nieuwe productie wordt waar ondermeer de problemen met de scheurtjes niet meer voorkomen...
__________________
8 gb

Laatst gewijzigd door HansTis; 20-08-08 om 12:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #462  
Oud 20-08-08, 12:03
calkoentje calkoentje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

ik vind het toch wel grappig dat ik in utrecht de Apple premium seller binnen ben gelopen vorige week en met een iphone 16gig naar buiten loop. Niks wachttijden dat is toch wel fijn
  #463  
Oud 20-08-08, 15:07
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Zo net terug uit Hoorn even langs de T shop geweest, een mooi a3tje met erop vermeld Iphone 3G 16gb uit vooraad leverbaar, ik naar binnen om te melden dat ik de 8gig had besteld maar of ik de witte nu kon meenemen, ze vertelde mij netjes dat ze deze week een hoop 8 gb binnen krijgen en dat ik dat gebeld word. dus nog eventjes paar daagjes wachten, zal wel vrijdag zijn waarschijnlijk



PS; 31 juli besteld.
  #464  
Oud 20-08-08, 23:32
ErwinS ErwinS is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Zo ,die is ook binnen.
Vandaag maar eens in de winkel gaan kijken , en ze hadden hem NET binnen.
Dus bijna 2 weken.
Hij zei vertelde dat ze over 2 weken bijna overal uit voorraad kunnen leveren.
En dat ze zelf ook steeds meer telefoons binnen kregen.
Voor diegene die al even wachten , ik zou het toch eens gaan vragen , want als ze het druk hebben blijft het liggen.
  #465  
Oud 21-08-08, 11:03
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Ik hoor hier allerlei positieve verhalen over het feit dat er in veel shops iPhones uit voorraad leverbaar zijn. Ik ben nu aan het werk in Amsterdam Zuid-Oost en ga denk ik zo maar eens even kijken in de T-Mobile shop op het Bijlmerplein. Ik heb net de mediamarkt ArenA gebeld, maar die vertelden dat ze hem niet op voorraad hadden. Ben benieuwd of ze hem bij t-mobile wel hebben hier. Iemand enige tips? Zo niet, ga ik er heen en zal ik hier posten of het gelukt is..
  #466  
Oud 21-08-08, 11:55
Charissastap's schermafbeelding
Charissastap Charissastap is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 23
Standaard

Stond eerst op de wachtlijst voor de iPhone 3G 8gb bij de BC. En ze kregen er maar 1 per week binnen ongeveer, en stond ongeveer 8ste op de lijst.
En ik had geen zin om te wachten en ben toen naar de andere BC gelopen en daar hadden ze nog een iPhone 3G 16gb op voorraad, dus heb die genomen dan maar 80 euro bijbetalen.
Had trouwens ook de TPH nog gebeld daar hadden ze 16gb ook op voorraad en de 8gb niet.
  #467  
Oud 21-08-08, 11:59
tefalone tefalone is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 7
Standaard

Probeer de Apple premium resellers, ik denk zelf dat je daar nog de meeste kans hebt.
  #468  
Oud 21-08-08, 13:40
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Nou, zoals ik een aantal posts hierboven al schreef ben ik tijdens mijn lunchpauze naar eens naar de T-Mobile store op het bijlmerplein gelopen en ik kon er zo 1 meenemen. Een collega van me ook. Ze hebben er daar genoeg op voorraad zei de verkoper.
Voor mensen die vandaag een iPhone willen, daar kun je dus heen. Zit tegenover het station Bijlmer/ArenA.
  #469  
Oud 21-08-08, 14:15
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Er zit gewoon echt iets niet helemaal goed bij Tmobile,

Ik heb mijn iphone in de Tmobile shop besteld in de middag van 11 juli.
Volgend de verkoper stond ik toen op plek 61, maar gelukkig kon ik hem op de 23ste juli al ophalen. Dus dat ging goed.

Mijn vriendin bestelde haar iphone telefonisch by tmobile op 16 of 17 juli. Het duurde ruim twee weken voor ze een e-mail kreeg met een bevestiging van de verlenging van haar contract. Daarin staat de iphone vermeld maar staat geen order nummer, sinds dien hebben we verschillende malen met de helpdesk gebeld om te achterhalen of er een order is en wat de status is. De een verteld dat er een order is, maar hij kan het order nummer niet zien want dat staat in een ander systeem en die afdeling is al naar huis, en hij belt morgen terug… niet dus… De volgende verteld doodleuk dat de telefoon is verstuurd en vandaag wordt geleverd, maar de volgende kan helemaal niets vinden over een zending, na (zonder overdrijven) 20 telefoontjes naar de helpdesk weten we nog altijd niet of Tmobile nu wel of niet een order nummer heeft voor de telefoon die wij hebben besteld. Bij het verlengen van het contract hebben we duidelijk aangegeven dat we het nieuwe contract (iest duurder dan het oude) pas willen laten ingaan als we de iphone hebben.. wat denk je nieuw cotract loopt al, ook al hebben we nog helemaal geen telefoon.
Ik kan hier gewoon niet zo goed tegen, je kan zo geen kant op en zit maar te wachten. Als je besteld dan weet je dat het 4 tot 6 weken kan duren, dat is jammer maar verder geen probleem.. maar dit is gewoon heel slordig, als er geen order voor de telefoon was aangemaakt kunnen we alsnog 4 tot 6 weken wachten..

Laatst gewijzigd door MGF; 21-08-08 om 14:17.
  #470  
Oud 21-08-08, 14:34
HansTis HansTis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

Bij contractverlengingen naar een iPhone abonnement geeft men geen ordernummer, je kunt dus ook de status niet opvragen. Een bevestiging wordt meestal via e-mail verzonden en dat duurt zo'n twee weken. Men houdt vol dat het vanaf datum verlengen (dus niet de datum dat je de bevestiging ontving) 4 tot 6 weken duurt. Ongeacht welk model iPhone je bestelde. Dat strookt niet met de vemeldingen op de TM site dat het 2-4 weken duurt. Mij is verzekerd (...) dat ik een telefoontje krijg zo gauw de iPhone wordt verzonden via TNT. Verlengingen worden namelijk altijd via TNT verzonden.

Gelet op alle snellere leveringen waar ik in dit forum over lees én de voorraden in verschillende winkels heb ik de indruk dat de iPhones bij verlengingen niet al te snel geleverd worden. Ik heb de indruk dat men bij verlengingen denkt "die klant hebben we toch al binnen" en men alle nieuwe contracten sneller levert. Dat kan ik niet objectief beoordelen, maar gelet op alle postings over vlotte leveringen begint het daar wel steeds meer op te lijken. Ik bestelde 30 juli (8 gb) en heb nog geen telefoon... Misschien een opsteker: je krijgt na zo lang wachten in ieder geval vast en zeker een telefoon die na week 30 is geproduceerd en waar (ondermeer) geen haarscheurtjes meer in komen ;-)
  #471  
Oud 21-08-08, 14:44
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Hoe en wat, haarscheurtjes?
  #472  
Oud 21-08-08, 14:46
boefje boefje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

yep, icentre heeft ze ook op voorraad...no problem
  #473  
Oud 21-08-08, 14:50
HansTis HansTis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Hoe en wat, haarscheurtjes?
Lees je dit forum niet? Er is genoeg over de haarscheurtjes te vinden
  #474  
Oud 21-08-08, 15:00
Robert M.'s schermafbeelding
Robert M. Robert M. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Standaard

Ander topic.. gebruik de zoekfunctie maar
__________________
Bor3d @ Stage
  #475  
Oud 21-08-08, 15:26
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

jup, gelezen...

EERST KIJKEN DAN ROEPEN zou me moeder gezegt hebben toen ik nog klein was, en ik maar nooit luisteren...
ik heb ze iig niet die haarscheurtjes...
  #476  
Oud 21-08-08, 15:31
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
ik heb ze iig niet die haarscheurtjes...
Jouw iPhone ook niet?

maar terug naar het onderwerp. Zelf heb ik gisteren mijn 3G gekocht, gewoon direct in de T-Mobile winkel. Hadden alle toestellen ruim op voorraad. Tijdens mijn vakantie had ik ook al enkele winkels bezocht en allemaal hadden ze voldoende voorraad...evenals enkele Apple Stores. Misschien kunnen de online bestellers in overleg met een plaatselijke TMO winkel hun online bestelling omzetten. De levertijden lijken gewoon nergens op temeer daar behoorlijk wat shops gewoon voorraad hebben.
  #477  
Oud 21-08-08, 15:54
Erp Erp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Jouw iPhone ook niet?

maar terug naar het onderwerp. Zelf heb ik gisteren mijn 3G gekocht, gewoon direct in de T-Mobile winkel. Hadden alle toestellen ruim op voorraad. Tijdens mijn vakantie had ik ook al enkele winkels bezocht en allemaal hadden ze voldoende voorraad...evenals enkele Apple Stores. Misschien kunnen de online bestellers in overleg met een plaatselijke TMO winkel hun online bestelling omzetten. De levertijden lijken gewoon nergens op temeer daar behoorlijk wat shops gewoon voorraad hebben.
Dus een gemiddelde tmobile shop moet ze wel op voorraad hebben denk je?
  #478  
Oud 21-08-08, 16:49
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erp Bekijk bericht
Dus een gemiddelde tmobile shop moet ze wel op voorraad hebben denk je?
Ja....maar ja, aan deze uitspraak kunnen natuurlijk geen rechten worden ontleent Ik vond het wel opvallend dat 5 TMO winkels en 3 Apple (store\icenter etc) alle toestellen op voorraad hadden.
  #479  
Oud 21-08-08, 17:28
macciato macciato is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Ik denk dat het heel erg afhankelijk is waar de winkel zit en hoe groot deze is. Ik heb hem gereserveerd bij een BC in Haren (dorp onder Groningen) en dat is niet een hele grote winkel. Ik sta nu 2e op de lijst en ik heb hem 11juli al gereserveerd. Ik ben van de week even langs geweest omdat ik het toch wel wat lang vond duren. Daar vertelden ze mij dat ze aankomende vrijdag 2 toestellen krijgen, en waarschijnlijk die week daarna nog 2. Hier is dus nog lang geen sprake van een voorraad. Ik vind dat TMO slechte leveringen doet. De ene winkel heeft al ruime voorraad terwijl andere winkels nog ruime wachtrijen heeft.
  #480  
Oud 21-08-08, 18:17
Erp Erp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Ja....maar ja, aan deze uitspraak kunnen natuurlijk geen rechten worden ontleent Ik vond het wel opvallend dat 5 TMO winkels en 3 Apple (store\icenter etc) alle toestellen op voorraad hadden.
Ik ga wel naar een Apple store dan. Liever dan met zo'n stagiere een contractje maken ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.