[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) nee maar nu wel...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee maar nu wel
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zelfde tijd besteld , zelfde levertijd gekregen en jij heb hem alweer liggen. ga maandag zeker eventjes langs om ze aan de tand te voelen |
|
||||
|
||||
Ik heb het ook gehad, ik wacht al 2 dagen!!!!
Tijd gaat wel langzaam als je er zo vaak aan denk in je vakantie met de hele dag sites op je computer die gerelateerd zijn aan de iPhone |
|
|||
|
|||
Dat heb ik nou ook, zit nu al een week en en een dag te wachten, en elke dag struin ik iphoneclub.nl helemaal af.
|
|
||||
|
||||
YEEEEEEEEEEAH BABY, belletje gehad... IK GA FIETSEN, na 2 dagen heb ik hem binnen!!
Tip: Bestel een Witte, of ga 5 keer die winkel binnen in 2 dagen Ik ga RENNEN, Laters!!!!! Laat zo wel weten of hij VET VET VET VET VET is.... (klink ik blij, nou dat klopt, ben best blij ) |
|
|||
|
|||
Ik ga zometeen eens over een rondje belgische mobistars doen voor een 16gb zwart. Stel voor dat er een winkel is met een 8gb of een 16wit op voorraad dan kan ik hem meenemen voor iemand hier ... moet ik er natuurlijk wel zeker zijn dat iemand hem afneemt ... interesse iemand?
|
|
||||
|
||||
In dit topic zijn de meeste bestellingen reeds gedaan...
Ik ga gedouched en wel mijn iPhone ophalen! |
|
|||
|
|||
Ik heb 6 augustus telefonisch verlengd (16gb zwart). Nog niet eens bevestiging gehad. Wacht nu al 1 week en een dag
|
|
||||
|
||||
Ik had 6 augustus een Apple iPhone 16 GB Zwart besteld in een T-Mobile winkel in enschede en kan die vandaag ophalen. 1 week en 2 dagen. Had circa 3 weken verwacht, dus ben erg blij !
|
|
|||
|
|||
Hoop dat die van mij ook snel komt, Is het zo dat als je bevestiging hebt gehad dat ik dan nog 2 weken moet wachten?
|
|
||||
|
||||
ik weet niet of je dat aan mij vraagt. maar in een t-mobile winkel (dus niet de online shop) bestel je het toestel en krijg je een brief met bewijs dat je 50 euro betaald hebt (dat krijg je terug of wordt afgetrokken van de kosten voor het toestel) en dan moet je wachten op een telefoontje. vanaf het moment dat ik het toestel besteld hebt duurde het dus 1 week en 2 dagen.
|
|
||||
|
||||
Als je niet 50 e hebt betaald dan word je niet automatisch geregistreerd...
Dan kom je op een on-officiele lijst zeg maar... Tip nummer 8: Ga nu naar de tmob shop in Arnhem ze hebben er zat, hebben er 60 binnen gekregen, hebben er nu ook voldoende voor de vrije verkoop...wees wel snel, het werd ineens super druk in de zaak... Ik ga Speeeelen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb telefonisch verlengd hè dus geen 50 euries betaald
|
|
||||
|
||||
Maandag 4 augustus bij TMobile Shop Hilversum een witte iPhone 16GB besteld. Vanmorgen (vrijdag 15 augustus) gebeld en even later opgehaald in de shop. Ben nu aan het syncen..
|
|
||||
|
||||
Hij is VET!
|
|
|||
|
|||
Die van mij komt er maandag aan, slechts 6 werkdagne nadat ik m online besteld had! 16GB zwart!
|
|
|||
|
|||
fock it mensen, ik wacht gewoon al dik 2 weken op een telefoontje en zie hier iedereen die hem al binnen 1 week hebben!!! zwaar frustrerendmoet ik zeker wel die 3-4 weken wachten...nooit mazzel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben zelf dom geweest door het online te bestellen en niet zelf op pad te gaan. Nu is het afwachten, ik wacht al 9 dagen, maar ik hoop em volgende week te krijgen (als ik de bevestiging mag geloven) |
|
|||
|
|||
Ik heb toevallig eens een keertje mazzel, dat nooit mazzel gaat ook voor mij op hoor!.. De apple store zegt nergens dat ze em hebben, maar dat is wel zo.. Veel mensen weten dit niet dus je maakt daar inderdaad een grote kans..
Voorlopig ga ik eerst wat spelen maandag T enige is wel dat m'n abonnement pas half november ingaat ofzo :| dus weinig 3g nog voor mij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Delivery Status Touch (Leveringen) | JSM93 | iPhone algemeen | 3 | 18-07-09 01:14 |
|
|