t-mobile Simlock verwijderen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door leama UPDATE: Sim unlock code aanvragen. Net weer gebeld met T-Mobile. De status van de unlock code is DAT ER IETS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Ja je hebt ook wel gelijk, ik moet me niet zo opwinden. Maar dit is niet het enige dat er fout gaat bij t-mobile. Dat is ook waarom ik gelijk de fout naar t-mobile toeschuif. Ik heb gewoon 0 (nul) vertrouwen nog in die toko.
Ik hoop via via een iPhone uit Italie te halen en dan ga ik proberen geheel van die prutsers af te komen. |
#23
|
|||
|
|||
Hi Leama, dit is echt niet leuk natuurlijk. Hoop voor je dat het deze keer gaat lukken.
Leama, J.Schoun: houdt ons s.v.p. op de hoogte. ook ik ga een unlockcode aanvraagen, zodra de telefoon binnen is curica |
#24
|
|||
|
|||
Aangezien ik in de winkel bij T-Mobile de Sim-UnLock heb aangevraagd, heb ik vandaag ook nog maar even met 0800-7111 gebeld (Klantenservice T-Mobile) om te verifiëren of de aanvraag ook daadwerkelijk goed gegaan was. Gelukkig werd dit met een 'Ja' beantwoord. Wederom de vraag gesteld hoelang het ging duren en daar was wederom het antwoord: "Twee weken" op. We wachten het verder af.
Ik hou jullie op de hoogte zodra er meer te melden is (dus waarschijnlijk over twee weken ) Wanneer ik wederom met de klantenservice bel wanneer ik nu eindelijk de code ga krijgen. Maar ik laat me verrassen. Laatst gewijzigd door j.schun; 31-07-08 om 21:03. Reden: toevoeging |
#25
|
|||
|
|||
Blijf het toch vreemd vinden dat de ene medewerker 6 weken zegt en de ander 2. Ze weten daar echt niet waar ze mee bezig zijn volgens mij.
|
#26
|
|||
|
|||
UPDATE:
Ik ben gisteren netjes volgens afspraak gebeld door een T-Mobile medewerker met de melding dat ze contact had gehad met de manager van de sim-unlock afdeling. Ze hebben bij de sim-unlock afdeling op dit moment nog GEEN manier om de simlock te kunnen verwijderen! Ze werken hard aan een oplossing en hopen volgende week (of de week daarop) de eerste mensen een brief te kunnen sturen met de procedure. Waarschijnlijk gaat dit via internet lopen via Apple of T-Mobile (of via iTunes?) waarschijnlijk krijg je dus niet gewoon een code die je in je iPhone intoetst. Anyway, we gaan weer wachten. |
#27
|
|||
|
|||
Mensen, voor de 2e keer: de simlock verwijderen zal absoluut via iTunes lopen! Zo is het in Frankrijk ook gegaan. Apple moet je iPhone op een 'whitelist' zetten zodat ze controle en overzicht houden. Waarschijnlijk is de communicatie met Apple nog niet goed ingeregeld.
|
#28
|
|||
|
|||
Misschien bedoelen ze bij T-Mobile met 'via internet' dat je via de mytmobile site je sim-unlock zelf kan aanvragen bij Apple.
|
#29
|
|||
|
|||
Ik heb net de klanten service gebeld en het schijnt dat de unlock codes pas over 3 a 4 weken bekend zijn voor de iPhone. Als je dan een aanvraag indient duurd het nog eens 14 dagen voordat je de code ontvangt.
Dit is tenminste wat ze mij verteld hebben. |
#30
|
||||
|
||||
Ik wacht ook al bijna 4 weken...
In eerste instantie duurde het 2 weken. Na 2 weken contact gehad met de klantenservice die mij vertelde dat het 2 maanden kon duren omdat de unlock codes niet op voorraad zouden zijn. Destijds in Frankrijk en Duitsland was de gemiddelde unlock tijd 3 dagen dus ik voel me erg aan het lijntje gehouden door T-Moble. Ook Apple zelf geeft aan dat binnen 24 uur na de aanvraag van de telecomprovider de iPhone via iTunes unlocked kan worden. |
#31
|
|||
|
|||
Heb net gebelt met T-Mobile en ook de unlockcode aangevraagt.
Ik zou hem binnen een paar dagen binnen hebben........we wachtten af............ |
#32
|
|||
|
|||
Ik hecht op het moment geen waarde aan uitspraken van t-mobile voor wat betreft levertijden van zaken. Ze roepen maar wat volgens mij, en daarmee houden ze je lekker aan het lijntje. Het laatste was ik gehoord heb, van een medewerker die gesproken had met de manager van de unlock afdeling is dat ze het technisch en procedureel niet op orde hadden en dat er hard aan wordt gewerkt om de sim unlocks te kunnen doen. En ze zeiden dat het in de derde week van augustus geregeld zoou zijn, maar afwachten dan.
|
#33
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#34
|
|||
|
|||
Ik wacht ook al weken op T-Mobile en heb de Iphone alleen gekocht omdat ik deze tegen betaling simlockvrij kon laten maken.
Vandaag ontvang ik dit antwoord van T-Mobile: Wij hebben uw verzoek per e-mail ontvangen, waarin u aangeeft dat u nog steeds niet uw simunlockcode heeft ontvangen. Wij hebben deze code aangevraagd bij Apple. Helaas vestrekt Apple deze codes niet aan T-Mobile. Wellicht kunt u bij hen een klacht indienen. Onze excuses voor het ongemak. |
#35
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iSander; 07-08-08 om 22:18. |
#36
|
|||
|
|||
Ik heb er helaas te weinig verstand van.
Ik noem het maar zoals het naar mij toe genoemd wordt. Maar ik baal er wel van. Ik gebruik de Iphone zakelijk en heb het ding gekocht met een T-Mobile abo toen ik in de prijslijst van T-Mobile zag, dat er een unlock code aangeschaft kon worden. Nu blijkt de ontvangst via T-Mobile in mijn regio erg slecht te zijn en dit is gisteren nog eens door T-Mobile bevestigd. Ik zou dus nu graag mijn KPN kaartje willen gebruiken en dat gaat dus voorlopig niet lukken. |
#37
|
|||
|
|||
Ben met je eens dat dat belachelijk is, iedereen betaalt minimaal 24 maanden abonnement, dus ik begrijp niet waarom unlocken niet vanaf dag 1 mogelijk is.
Waar ik me het meest aan erger is dat T-Mobile blijkbaar geen interne FAQ opstelt, waardoor onzinnige antwoorden als "Apple heeft de codes nog niet aan ons gegeven" zonder enige schaamte aan dik betalende klanten wordt gestuurd. |
#38
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#39
|
|||
|
|||
In hoeverre klopt die lijst eigenlijk? Er staat ook dat in NL geen Visual Voicemail is, die is er wel... dus ik zal er maar niet te veel waarde aan hechten. Er staat ook geen 2tje bij en dat zou betekenen dat je naar Apple moet voor technische ondersteuning en niet naar t-mobile. Maar ook dat is niet waar want als je Apple belt voor support krijg je te horen dat je naar je provider moet Al met al, zou ik die lijst dus niet al te serieus nemen
|
#40
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile | dowminic | Unlock | 2 | 21-10-10 01:19 |
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile | Bijlie | Unlock | 43 | 14-10-10 11:41 |
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile | cesaf | Archief | 3 | 30-04-10 15:24 |
|
|